Coca-Cola запустила власний штучний інтеелект для створення рекламних матеріалів

The Coca-Cola Company разом із розробником OpenAI (творці нейромережі GPT-4) та міжнародною консалтинговою компанією Bain & Company запустила штучний інтелект Create Real Magic («Створи справжнє диво»), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на офіційний сайт компанії.
Платформа працює на основі нейромереж ChatGPT-4 та DALL-E. За її допомогою користувачі можуть створити унікальні зображення із символікою Coca-Cola. До 31 березня креаторам доступні десятки фірмових образів - знаменита пляшка, логотип зі шрифтом Спенсера, легендарні Санта-Клаус, Білий ведмідь та багато іншого. Компанія відбере кілька найкращих робіт і розмістить їх на діджитал-білбордах на Таймс-сквер у Нью-Йорку та на площі Пікаділлі в Лондоні.
Крім того, компанія визначить серед усіх користувачів 30 найталановитіших авторів. Вони стануть учасниками Real Magic Creative Academy – триденного робочого семінару, організованого креативними командами The Coca-Cola Company та OpenAI. Захід пройде у головній штаб-квартирі корпорації в Атланті. Учасники створюватимуть контент для мерчу Coca-Cola за винагороду.
Читайте також: Coca-Cola і PepsiCo викрили цінову дискримінацію
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, кока-кола, реклама кока-кола, штучний інтелект
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар