Aldi замінить паперові рекламні листівки на електронні

Німецька мережа Aldi почне розповсюджувати рекламні листівки через WhatsApp, оскільки уряд Німеччини вжив заходів щодо обмеження друку паперових листівок та буклетів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Мережа дискаунтерів Aldi Luxembourg планує розпочати розповсюджувати рекламні листівки через повідомлення у месенджері WhatsApp. Зокрема, компанія вже запровадила можливість завантажити цифрові листівки за допомогою QR-кодів на упаковках з-під молока, на хлібних пакетах та на звороті чеків із магазинів.
Тепер дискаунтер пропонує клієнтам підключитися до каналу мережі в WhatsApp і щопонеділка отримувати рекламні повідомлення про актуальні пропозиції в магазинах Aldi.
Зазначається, що у Великій Британії ще ніхто з рітейлерів не реалізував подібний підхід до електронних «листівок» для клієнтів. Крім того, уряд Сполученого Королівства ухвалив закон про відходи, в рамках якого в країні планується серйозно скоротити кількість друкованої рекламної продукції, яку мешканці отримують у поштові скриньки та з рук промоутерів у магазинах. Наразі жителям країни необхідно обґрунтувати своє бажання отримувати рекламні проспекти у поштові скриньки.
Новий закон набуде чинності з 1 січня 2024 року. В даний час ритейлери готуються до обмежень та оцифровують рекламні листівки.
Читайте також: Aldi Süd першою серед європейських мереж жорстких дискаунтерів запустила доставку
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, алді, електронний чек
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар