18 червня 2024

Виробники одягу у США помітили зростання продажів маленьких розмірів

Виробники одягу у США помітили зростання продажів маленьких розмірів
280

Ритейлери одягу в США помітили зростання попиту на одяг маленьких розмірів — його купують люди, які худнуть за допомогою «Оземпіку», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal. Причому покупці не просто поповнюють гардероб — вони вибирають силуети, що підкреслюють фігуру, і тканини, що облягають.

Покупці, які раніше обирали 12-й розмір одягу (у міжнародній сітці — XXL), тепер купують 6-й чи 8-й (M та L), розповіла виданню виконавчий директор бренду одягу Lafayette 148 Дейдра Куїнн. Це не тільки спонукало продажі, а й дозволило компанії заощадити — адже для таких розмірів використовується менше тканини, додала вона.

За словами співзасновника та генерального директора компанії з прокату одягу Rent the Runway Дженніфер Хайман, зараз маленькі розміри клієнти вибирають частіше, ніж будь-коли за останні 15 років. Клієнти, що скинули вагу, також більше готові експериментувати - вони вибирають відверті вирізи та інші деталі, які підкреслюють вигини тіла.

Тенденцію підтверджують і споживачі. Наприклад, 32-річна маркетолог Меггі Резек з Індіанаполіса схудла за допомогою семаглутиду (діюча речовина «Оземпіка») на 60 фунтів — це 27 кг. Після цього вона не тільки придбала новий гардероб, а й змінила стиль. Тепер улюбленим одягом для неї стали укорочені топи та джинсові шорти, а замість кросівок вона носить туфлі на підборах. «Раніше я була не впевнена у своєму тілі. Тепер я відчуваю, що виглядаю добре. Це дає мені впевненість у тому, що я можу бути стильнішою», — пояснює вона.

Після пандемії коронавірусу Covid-19 компанія Amarra, яка продає вечірні сукні та інший одяг у 800 роздрібних магазинах у США, Канаді та Австралії, відзначала зростання продажів одягу великих розмірів. Тепер йде зворотний процес. За словами співзасновника та кредитивного директора Amarra Абхі Мадану, ситуація вплинула і на підхід до виробництва суконь. Наприклад, замість блискавок тепер частіше використовують корсети на шнурівці — оскільки їх можна підтягувати під потрібний розмір або, навпаки, послаблювати.

За даними березневого опитування Gallup, близько 15,5 млн осіб - тобто близько 6% дорослих американців кажуть, що вони пробували уколи для схуднення. Майже три чверті переконалися, що такі препарати ефективно допомагають скинути вагу. З мінусів - висока вартість ліків, а також те, що після закінчення прийому вага може повернутися.

За словами Едмонда Мосса, директора з продажу компанії AllStar Logo, яка виробляє формений одяг для компаній (сорочки поло, флісові куртки та ін.), за останній рік попит на великі розміри впав удвічі. "Раніше ми продавали багато флісових курток дуже великих розмірів", - сказав Мосс.

За даними сервісу Impact Analytics, у 12 брендів продажі трьох найбільших розмірів жіночих сорочок на гудзиках впали на 10,9% за перші три місяці 2024 р. в порівнянні з тим же періодом 2022 р. Продажі тих же сорочок на ґудзиках трьох найменших розмірів цей період зросли на 12,1%. Компанія аналізувала покупки в магазинах, розташованих у Верхньому Іст-Сайді Манхеттена, оскільки в Нью-Йорку мешкає багато людей, які приймають «Оземпік».

Така ж тенденція спостерігалася у продажах жіночих суконь та светрів, чоловічих сорочок-поло, толстовок та футболок. Але засновник і гендиректор Impact Analytics Прашант Агравал поки що обережний в оцінках. За його словами, неможливо точно говорити, що зміни спричинені лише популярністю «Оземпіка». Проте такий виражений зсув незвичайний, додав він.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також