• Закрдон
    KFC вручну намалювала білборди у Франції

    KFC вручну намалювала білборди у Франції

    • 21 квітня 2025
    KFC France разом із агентством Havas Paris запустила незвичайну рекламну кампанію: у 73 локаціях по всій країні з'явилися білборди, намальовані вручну. Для їхнього створення не використовували ні цифрових файлів, ні друкованої продукції — лише білий папір, червоні маркери та терпіння. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
    детальніше
  • Закрдон
    IKEA випустила піксельну колекцію меблів на честь Minecraft

    IKEA випустила піксельну колекцію меблів на честь Minecraft

    • 21 квітня 2025
    IKEA Australia представила незвичайну колекцію меблів BRÄNNBOLL, натхненну естетикою піксельної графіки — реліз присвячений виходу фільму з культової відеоігри Minecraft. Тимчасовий запуск став частиною експозиції компанії на геймерській виставці PAX 2024 в Мельбурні. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
    детальніше
  • Закрдон
    У Японії на честь Hello Kitty перейменували аеропорт

    У Японії на честь Hello Kitty перейменували аеропорт

    • 21 квітня 2025
    Японський аеропорт Оіта офіційно змінив назву на Oita Hello Kitty Airport. Ребрендинг триватиме з 13 квітня по 13 жовтня 2025 року та приурочений до майбутньої Всесвітньої виставки Expo 2025, яка пройде в Осаці. Головна мета кампанії – залучити туристичний трафік у регіон Кюсю та підвищити впізнаваність бренду префектури Оіта за межами країни. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
    детальніше
  • Закрдон
    Pringles випустила чіпси зі смаком пива Miller lite

    Pringles випустила чіпси зі смаком пива Miller lite

    • 21 квітня 2025
    Pringles у колаборації з пивним брендом Miller lite випустила чіпси зі смаком пива. Обмежена серія з'явиться на полицях американських магазинів у травні, повідомляє видання Food & wine. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
    детальніше
  • Закрдон
    Французи відвідують у середньому 9 різних продуктових мереж

    Французи відвідують у середньому 9 різних продуктових мереж

    • 18 квітня 2025
    За даними опублікованого дослідження компанії Kantar, французькі домогосподарки, закуповуючи їжу для своїх сімей, відвідують у середньому по 9 різних торгових роздрібних мереж. Утім, основну частину товарів вони купують лише в одній чи двох мережах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
    детальніше
  • Закрдон
    Jack Wolfskin продали китайській групі

    Jack Wolfskin продали китайській групі

    • 18 квітня 2025
    Американський гігант у сфері спортивних товарів Callaway продав німецький бренд для активного відпочинку Jack Wolfskin китайській групі Anta Sports за 290 мільйонів доларів (260 мільйонів євро). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
    детальніше
  • Закрдон
    Google визнана монополістом на ринку реклами США

    Google визнана монополістом на ринку реклами США

    • 18 квітня 2025
    Суд США ухвалив, що Google незаконно домінувала на двох ринках технологій онлайн-реклами. Раніше компанія була офіційно визнана монополістом у галузі онлайн-реклами. Це рішення стало результатом багаторічного розслідування, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
    детальніше
  • Закрдон
    Продажі вина у світі впали до найнижчого рівня за 60 років

    Продажі вина у світі впали до найнижчого рівня за 60 років

    • 17 квітня 2025
    Споживання вина у світі 2024 року впало до найнижчого рівня за понад 60 років. Представники індустрії занепокоєні щодо нових ризиків, пов’язаних із митами США. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на agronews.ua.
    детальніше
  • Закрдон
    Temu, Shein і Hermès готуються підвищити ціни у США через нові тарифи

    Temu, Shein і Hermès готуються підвищити ціни у США через нові тарифи

    • 17 квітня 2025
    Китайські онлайн-ритейлери Temu та Shein оголосили про підвищення цін у США, пояснюючи це наслідками нових торговельних обмежень. Їхні заяви були майже ідентичними, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на BBC. До них приєдналася й французька компанія Hermès, яка також планує переглянути ціни вгору.
    детальніше
  • Закрдон
    Культовий Mall of the Emirates анонсував трансформацію вартістю $1,36 млрд

    Культовий Mall of the Emirates анонсував трансформацію вартістю $1,36 млрд

    • 17 квітня 2025
    Mall of the Emirates анонсував проект трансформації вартістю $1,36 млрд. Масштабне оновлення, представлене на честь 20-річчя культового місця на Близькому Сході, розширить територію торгового центру та доповнить його концепціями здорового способу життя, культури та розваг. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD.
    детальніше

Читайте також