Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2021
«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2021»,
дата виходу: серпень 2021 року.
Наша місія: об'єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей задля пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідної співпраці, навчання й підвищення професіоналізму з метою розвитку торгівельної спільноти в Україні.
Попередні випуски:
Читати 2020
Читати 2019
Читати 2018
У журналі ви знайдете:
Аналітика розвитку ВТМ 2020-2021 рр.
Інтерв'ю з 14 топ-рітейлерами, зокрема:
- Дар'я Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортименту «АТБ-Маркет».
- Ігор Гульцев, менеджер ВТМ мереж «Наш Край» и SPAR.
- Ольга Новіченко, директорка департаменту з управління брендом і комунікаціями "Новус".
- Андрій Сокирко, менеджер роздрібної торгівлі продовольчими товарами "Прекрасно Маркет".
- Іван Омельянчик, керівник департаменту «ВТМ: Розвиток і Якість», "Епіцентр".
- Катерина Дубровіна, керівниця відділу «Власні торгові марки METRO».
- Каріне Саакян, коммерційна директорка ТОВ «Маркет Универсал ЛТД».
- Галина Ободец, директорка департаменту ВТМ у Лінії магазинів EVA.
- Сергій Чорний, директор з развитку ВТМ у VARUS.
- Максим П'ятаков, директор дирекції громадського харчування WOG.
- Євген Кулініч, генеральний директор продуктової мережі КОЛО.
- Роман Тиква, керівник відділу власних торгових марок мережі електроніки та побутової техніки "Фокстрот".
- Олена Паливода, керівниця відділу Власних торгових марок «Ашан Україна».
- Що таке ТМ «THE LOCAL FOOD», або як «ULTRAMARKET» развиває власну торгову марку.
Ви можете вибрати місце поруч із роздрібною мережею, яка вам цікава для співпраці.
Вартість розміщення
Внутрішня полоса А4 - 8000 грн
Внутрішня полоса 2 А4 (розворот) - 14 500 грн
СПЕЦПРОЄКТ - Список постачальників PrivateLabel в Україні;
- Для рекламодавців каталогу – БЕЗКОШТОВНО!
- Для учасників конференції PrivateLabel – 2021, яка пройде 8 вересня, – БЕЗКОШТОВНО!
- Для рекламодавців порталу www.trademaster.ua - БЕЗКОШТОВНО!
Для всіх інших вартість розміщення - лише 500 грн.
СПЕЦПРОЄКТ - Список Роздрібних Мереж, які розвивають PrivateLabel в Україні з інформацією, які три категорії вони планують розвивати у найближчому році. Реєстрація в списку Роздрібних Мереж
Паспорт Спецвипуску
Наклад: 2500 екземплярів.
Дата виходу: серпень 2021 року.
Обсяг: до 90 сторінок.
Формат видання: А4 (210х297 мм), повний колір, термобіндер.
Аудиторія одержувачів Спецвипуску
Наш спецвипуск адресований професіоналам у галузі роздрібної й оптової торгівлі в Україні: топ-менеджменту компаній, керівникам відділів закупівель, маркетингу, фахівцям відділів ВТМ – усім особам, як приймають рішення з вибору виробників для співпраці!
Роздрібні мережі (національні та регіональні) - 35%.
Виробники товарів FMCG - 60%, які виробляють або планують виробляти ВТМ для роздрібних мереж.
Суміжні галузі: постачальники обладнання, інгредієнтів, послуг, пакування, сертифікації тощо - 5%.
Поширення друкованого варіанту
- 1500 примірників - іменна доставка топ-керівникам роздрібних мереж, виробників і дистриб'юторів;
- 500 примірників - поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші...
- 500 примірників - поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як PrivateLabel, FoodMaster&PrivateLabel и DistributionMaster.
Поширення електронного варіанту
- Розсилка за базою підписників порталу - понад 50 000 электроних адрес.
- Відкритий доступ для завантаження на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 35 000 користувачів на місяць.
Поширення інформаці про журнал у Facebook и Linkedin. Понад 50 груп, серед яких - TradeMasterGroup, Мастерская розничной торговли та інші. Загальна аудиторія - пнад 300 000 користувачів.
Підписатися на безкоштовний примірник друкованого видання
Додати коментар