03 червня 2024

Zara пропонує живий шопінг у Європі та США

Zara пропонує живий шопінг у Європі та США
629

Гігант швидкої моди сподівається збільшити свої онлайн-продажі за допомогою концепції, яка надзвичайно популярна в Китаї, але з якою європейські споживачі менш знайомі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

З листопада Zara транслює щотижневе п'ятигодинне шопінг-шоу в прямому ефірі через Douyin, версію TikTok, яка дозволена в материковому Китаї. Це значно збільшило продажі ритейлера в електронній комерції, тому мережа хоче побачити, чи зможе вона повторити цей успіх в інших країнах світу.

У Китаї Zara показує моделей у сукнях або приміряє взуття та прикраси, а також кадри подіуму та закулісні знімки. Цей стиль більш розслаблений, ніж більшість інших прямих трансляцій, які, як правило, більше зосереджені на жорстких продажах. Шоу приваблюють у середньому 800 000 глядачів і допомагають Zara підвищити впізнаваність бренду.

Європейські шоу транслюватимуться у власному додатку та на веб-сайті Zara, а не через зовнішні канали соціальних мереж. Очікується, що експеримент розпочнеться десь між серпнем і жовтнем.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також