Zara пропонує живий шопінг у Європі та США

Гігант швидкої моди сподівається збільшити свої онлайн-продажі за допомогою концепції, яка надзвичайно популярна в Китаї, але з якою європейські споживачі менш знайомі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
З листопада Zara транслює щотижневе п'ятигодинне шопінг-шоу в прямому ефірі через Douyin, версію TikTok, яка дозволена в материковому Китаї. Це значно збільшило продажі ритейлера в електронній комерції, тому мережа хоче побачити, чи зможе вона повторити цей успіх в інших країнах світу.
У Китаї Zara показує моделей у сукнях або приміряє взуття та прикраси, а також кадри подіуму та закулісні знімки. Цей стиль більш розслаблений, ніж більшість інших прямих трансляцій, які, як правило, більше зосереджені на жорстких продажах. Шоу приваблюють у середньому 800 000 глядачів і допомагають Zara підвищити впізнаваність бренду.
Європейські шоу транслюватимуться у власному додатку та на веб-сайті Zara, а не через зовнішні канали соціальних мереж. Очікується, що експеримент розпочнеться десь між серпнем і жовтнем.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, зара, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар