22 ноября 2021

Інтеграційний мерчандайзинг від JUKA в гастрономії: як виробник обладнання вирішує завдання стимулювання продажів в торгових точках

Інтеграційний мерчандайзинг від JUKA в гастрономії: як виробник обладнання вирішує завдання стимулювання продажів в торгових точках

616

Основним призначенням комерційного холодильного морозильного обладнання є збереження якості та свіжості харчових продуктів завдяки визначеним відповідним діапазонам робочих температур, методам циркуляції повітря, контролю вологості тощо.  Важливим фактором є гарантована виробником тривалість експлуатації та зовнішній дизайн моделей.

Однак наразі набули широкого вжитку додаткові елементи оздоблення, які доповнюють обладнання, аби підсилити стимулювання продажів продукції, що в них експонується – зазначає директор з маркетингу ТОВ «ЮКА-Інвест» Ольга Балозян.

Гастрономічні вітрини JUKA — це якірна точка приваблення покупців та приріст продажів від 15% в категорії при використанні опцій інтеграційного мерчандайзингу

Ступінчата викладка  гастрономічних вітрин ідеальна у вирішенні завдань мерчандайзингу, адже дозволяє формувати ансамбль фейсингів асортиментної матриці на різних рівнях експозиції та створена задля розмежування SKU, в тому числі і візуального, що краще сприймається покупцем. Може буди одно- або дворівневою. При цьому зберігається контрольований процес охолодження на різних рівнях викладки продукції.

Традиційно продавець гастрономічного відділу формує викладку через шторки вітрини зі сторони прилавочної зони.

Бренд JUKA оздобив фронтальне скло газліфтами і це надало можливість формувати викладку зі сторони трафіку по принципу  face-to-face до покупця. Звісно ж це вплинуло й на зручність обслуговування та, як наслідок, якість прибирання.

Гастрономічні вітрини ідеально підходять для реалізації охолодженого м’яса, риби, ковбасних та сирних, молочних продуктів, страв кулінарії та колаборації цих товарних груп.

Аби додати до асортименту основної викладки супутні товари, у верхній частині вітрини передбачена можливість розміщення горизонтальних поличок.

Асортимент вітрини може бути представлений товарами різних товарних категорій, навіть тими, що не можуть контактувати між собою, однак реалізуються в однакових діапазонах робочих температур. Додаткове оснащення прозорими вертикальними перегородками спеціально додається задля запобігання порушень норм товарного сусідства і з метою якісної презентації розгалуженого food асортименту.

А ще вітрина спроможна підсилити привабливість товару завдяки «грі» світлом:

Fresh meet Led – лампа, що впливає на привабливе сприйняття  м’яса та ковбасних виробів,

Milk&Cheese Led – покращує візуальне сприйняття молочних продуктів та сирів.

Bakery Led – застосовується у кондитерських вітринах, про особливості яких розповімо окремо.

Загалом, гастрономічні вітрини JUKA адаптивні до будь-яких форматів торгових точок — від мафів до гіпермаркетів, адже поділяються за встановленим діапазоном робочих температур відповідно до моделей. Моделі вітрин різні за розміром та поєднуються в лінії, які можуть бути доповненні кутовим модулем.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*