05 января 2022

Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

2306

Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.

4 лютого 2022 р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits на одному бізнес-майданчику зустрінуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день на Big Trade- Marketing Show 2022!

Ключові питання конференції

- Яка ціна ефективної трейд маркетингової активності, а також окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності?

- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій?

- Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер?

- Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce.

- Як розширювати межі "click and collect" у колаборації з логістичними операторами з доставки товарів до партнерських відділень та поштоматів?

- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, практики впровадження.

- Як використовувати Big Data-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії?

- Використання мобільних додатків як маркетинговий інструмент.

- Які вигоди та небезпеки несуть маркетплейси для постачальників і рітейлерів?

- Магазин прогресивного майбутнього через вікно доставки.

- Як створювати ком'юніті лояльних споживачів, які впливають на торгову точку?

- Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей?

- Які інструменти застосовувати для ефективного планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій?

- Ідеальний CatMan – впровадження категорійного менеджменту, операційної моделі відділу.

- Як змінилася поведінка покупців і як вибудовувати стосунки в умовах загальної тенденції переходу в онлайн?

- Споживча поведінка до, під час та після введення локдаунів та обмежень, пов'язаних із карантинними заходами.

Спецпроєкти в рамках конференції

Конференція проходитиме паралельно у двох залах, кожен з яких матиме власну насичену програму та потужний контент.

Окрім цього, у рамках Big Trade- Marketing Show 2022 відбудуться спецпроекти:

- Виставка товарів - експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу.

- Онлайн-полиця європейських новинок - експозиція новинок зарубіжних мереж.

Вигоди від участі

BIG TRADE-MARKETING SHOW: WITHOUT LIMITS – це must-visit подія для маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, спікери провідних компаній поділяться успішними кейсами й інструментами для підвищення ефективності трейд-маркетингової функції у ваших компаніях.

Лейтмотивом програми конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW: WITHOUT LIMITS у 2022 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу:

- Вплив лідерів думок й інфлюенсерів

- Діджиталізація

- Персоналізація

- E-commerce – як окремий канал

- Глобалізація мереж

- BIG Data

- Колаборації

- Клієнт-сервіс

- ЗОЖ

- Зростання частки СТМ

- SMM Продажі

- Каси самообслуговування

- Крафтові продукти

- Шоу бокси

Захід пройде під девізом Without Limits, що говорить про безмежність у використанні та впровадженні маркетингових інновацій, найсучасніших технологій та рішень для досягнення компаніями поставлених цілей та результатів.

Участь у Конференції надасть можливість:

- Зануритися в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу.

- Здобути максимально корисний досвід, завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі можна імплементувати у власний бізнес.

- Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів.

- Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань у трейд-маркетингу.

- Налагодити діалог між виробниками, дистрибуторами та рітейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку.

- Провести ділові переговори, придбати нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства.

Переваги offline-формату

- Нетворкінг. Це хороша можливість придбати нові корисні знайомства, знайти партнерів і однодумців. Незважаючи на всю сучасність технологій, навіть хвилинне живе спілкування offline може розповісти про співрозмовника набагато більше, ніж листування або спілкування у відео-форматі.

- Можливість наживо побачити виступи Спікерів, відчути їхню енергетику, поспілкуватися з ними поза формальною обстановкою, отримати відповіді на запитання, що цікавлять.

- Присутність у залі конференції сприяє максимальній концентрації уваги на важливій інформації.

- Можливість особистого спілкування та обміну досвідом із колегами по ринку дасть вам свіжий погляд на власні бізнес-процеси.

- Offline зустріч сприяє більш конструктивному діалогу та прийняттю оперативних рішень.

- Відвідування виставкової зони на конференції дозволяє побачити та протестувати нові рішення, а також ознайомитись із новинками продукції.

- Ви відвернетесь від щоденних рутинних справ, сконцентруєтеся на стратегічних рішеннях для бізнесу, надихніться новими ідеями та отримаєте яскраві враження.

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання та розвитку персоналу "Епіцентр К" - Модератор конференції.

Жанна Єнікєєва, тренерка з трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup. Курирувала мерчендайзинг проєкти у великих компаніях фуд та нонфуд рітейлу, будівельних магазинів. Проєкт мерчендайзинг Loreal, ТД «Мегаполис», Global Spirits, ТМ Ажур, Тайфун-2000, ТМ Олком та ін. - Магазин прогресивного майбутнього через вікно доставки.

Сергій Ліщук, міжнародний консультант, експерт-практик із понад 25-річним стажем роботи в індустрії FMCG - Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер.

Андрій Морозов, керівник департаменту торгового маркетингу ТОВ «Група Компаній Альянс» - Використання мобільних застосунків в якості трейд-маркетингового інструменту.

Володимир Бондарєв, керівник управління товарними запасами роздрібної мережі "ЖУК" - Особливості формування товарного запасу під рекламні активності. Як не забути про товар.

Олексій Галецький, начальник відділу торгового маркетингу ПрАТ "Оболонь" - Планування та оцінка ефективності трейд-маркетингових акцій.

Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні - Ком'юніті лояльних споживачів, які впливають на торгову точку.

Олександра Закрасняна, комерційна директорка Мережі будівельно-господарських супермаркетів 33м2 - Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, практики впровадження.

Ольга Рум'янцева, директорка з маркетингу VARUS - Впровадження позиціонування через діджитал канали та інфлюєнсери.

Ліліана Ангел, директорка з маркетингу Coca-Cola HBC.

Марина Забарило, комерційна директорка Consumer Panel & Services Ukraine GfK - Тренди та купівельні уподобання 2021-2022.

Лілія Комарова, маркетинг директорка ТД "Київхліб" - Виробник vs Рітейлер. 5 видів ефективних стратегій під час роботи виробника з рітейлером.

Іван Даниленко, комерційний директор BERTA group - Відкритий трейд-маркетинг дистриб'ютора. Який трейд-маркетинговий бюджет довірити дистриб'ютору від виробника і які інструменти його розписати. Як відстежити ефективність?

Петро Кульпач, генеральний директор Інвестиційної групи VolWest Group (належать мережі "Наш Край" та SPAR).

 

В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу Групи компаній «Аптека АНЦ» - Боти в комерції.

 

Piero Cestarollo, New Categories & Channels Manager на Ferrero Scandinavia - Трансформації споживачів-клієнтів-постачальників-організацій у Скандинавії в результаті Covid-19 та локдаунів. Перспективи на 2022 рік.

 

Teodora Juravle, Head of Marketing at Electrolux Romania - Вибудовування довірчих відносин із клієнтами під час пандемії.

 

Кирило Жуков, CEO компанії «ЧекОнлайн».

детали по тел 067-502-30-13
Регистрация на конференцию 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Лучшие компании

 

Личности

Блоги