Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року
Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.
4 лютого 2022 р. на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits на одному бізнес-майданчику зустрінуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу - і все це за один день на Big Trade- Marketing Show 2022!
Захід пройде під девізом Without Limits, що говорить про безмежність у використанні та впровадженні маркетингових інновацій, найсучасніших технологій та рішень для досягнення компаніями поставлених цілей та результатів.
Участь у Конференції надасть можливість:
- Зануритися в атмосферу високопродуктивного брейн-штормінгу та креативного нетворкінгу.
- Здобути максимально корисний досвід, завдяки високій концентрації практичних кейсів від спікерів провідних компаній, який надалі можна імплементувати у власний бізнес.
- Обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів.
- Надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань у трейд-маркетингу.
- Налагодити діалог між виробниками, дистрибуторами та рітейлерами, відверто та чесно обговорити вигоди та ризики кожного гравця ринку.
- Провести ділові переговори, придбати нові знайомства, обговорити колаборації та укласти нові партнерства.
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання та розвитку персоналу "Епіцентр К" - Модератор конференції.
Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні - Ком'юніті лояльних споживачів, які впливають на торгову точку.
Кирило Терещенко, власник креативного агентства MAKE SENSE - Нові смисли FMCG-інновацій у 2022 році.
Марина Забарило, комерційна директорка Consumer Panel & Services Ukraine GfK - Батл за покупця Як його виграти?
Петро Кульпач, генеральний директор Інвестиційної групи VolWest Group (належать мережі "Наш Край" та SPAR) - NPS-айсберг. Чого не видно в глибинах досліджень.
Іван Даниленко, комерційний директор BERTA group - Відкритий трейд-маркетинг дистриб'ютора. Який трейд-маркетинговий бюджет довірити дистриб'ютору від виробника і які інструменти його розписати. Як відстежити ефективність?
Олексій Старцев, бізнес-аналітик Спілки автоматизаторів бізнесу - Сценарії аналізу вторинних продажів у лінійці програм BAS.
Лілія Комарова, маркетинг директорка ТД "Київхліб" - Виробник vs Рітейлер. 5 видів ефективних стратегій під час роботи виробника з рітейлером.
Данило Іванов, Business Development Manager компанії LISTEX - Діджиталізація як шлях до трансформації рітейла.
Олексій Галецький, начальник відділу торгового маркетингу ПрАТ "Оболонь" - Планування та оцінка ефективності трейд-маркетингових акцій.
Тетяна Пащенко, директорка з маркетингу й інновацій компанії MAY-Ukraine - Фактор успіху продуктів-бестселерів компанії MAY-Ukraine.
Володимир Бондарєв, керівник управління товарними запасами роздрібної мережі "ЖУК" - Особливості формування товарного запасу під рекламні активності. Як не забути про товар.
Олександра Закрасняна, комерційна директорка Мережі будівельно-господарських супермаркетів 33м2 - Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, практики впровадження.
Ліліана Ангел, директорка з маркетингу Coca-Cola HBC - Дизайн-мислення - застосування для збільшення ефективності трейд-маркетингових активностей.
Ольга Вергелес, керівниця напрямку роботи з донорськими організаціями UBTA - Як Retail Guidbook зрощує зрілого постачальника.
Леся Іванченко, заступниця генерального директора з торгівлі та маркетингу ТОВ "Супермаш" - Як без акції збільшити продажі продукції, змінивши лише колір і фактуру упаковки.
Piero Cestarollo, New Categories & Channels Manager на Ferrero Scandinavia - Трансформації споживачів-клієнтів-постачальників-організацій у Скандинавії в результаті Covid-19 та локдаунів. Перспективи на 2022 рік.
Роман Крамаренко, СЕО - RSM (Retail System Managment) - Партнерство та колаборації як інструменти підвищення ефективності праці.
Teodora Juravle, Head of Marketing at Electrolux Romania - Вибудовування довірчих відносин із клієнтами під час пандемії.
Андрій Морозов, керівник департаменту торгового маркетингу ТОВ «Група Компаній Альянс» - Використання мобільних застосунків в якості трейд-маркетингового інструменту.
Кирило Жуков, CEO компанії «ЧекОнлайн».
Жанна Єнікєєва, тренерка з трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup. Курирувала мерчендайзинг проєкти у великих компаніях фуд та нонфуд рітейлу, будівельних магазинів. Проєкт мерчендайзинг Loreal, ТД «Мегаполис», Global Spirits, ТМ Ажур, Тайфун-2000, ТМ Олком та ін. - Магазин прогресивного майбутнього через вікно доставки.
Сергій Ліщук, міжнародний консультант, експерт-практик із понад 25-річним стажем роботи в індустрії FMCG - Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер.
В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу Групи компаній «Аптека АНЦ» - Боти в комерції.
Леся Нікуліна, начальниця відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот - Досвід впровадження проєкту CATMAN в омніканальній мережі.
Подробиці за тел. 067-502-30-13
Регєстрація на конференцію
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Статті >
Теги: маркетинг в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар