Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – подія року для трейд-маркетологів України
10 лютого в Києві відбулась щорічна, сьома за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
Це єдиний в Україні спеціалізований захід для фахівців у сфері трейд-маркетингу та суміжних галузей. На зустрічі зібралися понад 250 топ-маркетологів, керівників маркетингу та продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності ритейлерів і постачальників. Були присутні також мерчандайзингові агентства, розробники IT рішень для ритейлу, постачальники обладнання тощо. Учасники конференції зібралися, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Розподіл учасників за сферами діяльності виглядав так:
- Виробники – 49%
- Мережи магазинів – 26%
- Дистриб’ютори – 6%
Рішення для бізнесу – 18% - ЗМІ – 1%
Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:
- CEO/COO/Директор - 11%
- Власник - 1%
- Комерційний директор - 7%
- Керівник відділу маркетингу - 18%
- Маркетолог - 26%
- Директор із маркетингу - 13%
- Керівник відділу продаж -11%
- Менеджер зі збуту - 7%
- Аналітик - 3%
- Керівник виробництва - 1%
Партнерами конференції стали компанії:
Партнер з лояльності Art Nation Loyalty
Партнер з стимулювання продажів - Pepsell
Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ
Партнер з автоматизації та консалтингу - ConsultingforRetail
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер кава-брейків - ONE LOVE
На початку конференції з привітальним словом до учасників виступила Людмила Брагина, керуючий партнер портала TradeMaster.ua.
Відкрила серію виступів Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Вона презентувала дослідження на тему «Емоційна складова комунікації. На що зараз чекає клієнт?».
Спікерка зазначила, що протягом минулого року 98% респондентів перейшли в онлайн і лише 54% користуються оффлайн джерелами інформації. Головним каналом комунікації з брендами став Facebook, але швидко зростає популярність Telegram та інших месенджерів. «Брендам слід стати для своїх користувачів «другом в телефоні», це можливість швидко та не дорого достукатись до споживача. Але не ставайте набридливими!» — наголосила Катерина Калюжна.