Як працює «Укравтологістика». 7 кроків роботи на прикладі одного замовлення

Майже будь-який бізнес, який виробляє продукцію, потребує транспортування цієї продукції в інші міста та країни. Є різні сценарії, чому бізнес звертається за послугами до професійних логістичних компаній — компанія не має власного автопарку, вона хоче розширити ринок збуту, знизити собівартість товару, зменшивши вартість транспортування, вирішити митні й страхові питання, її не влаштовує якість або вартість власних логістичних послуг та інші причини.
Але як усе влаштовано зсередини логістичної компанії? Що робить логіст? У який спосіб замовник може заощадити на логістиці та транспортуванні вантажу? Як бути, якщо вантаж у дорозі пошкодився? Ділимося з вами секретами нашої роботи на прикладі одного замовлення.
Ефективна логістика — це не просто доставити товар з одного місця в інше
Так, головне для бізнесу в логістиці — це своєчасне, передбачуване, якісне та надійне доставлення вантажу. Проте, щоб це сталося, професійні логісти роблять чимало невидимої роботи: підбирають релевантний транспорт і формують оптимальні маршрути, мінімізують витрати й оформлюють дозвільні документи, контролюють усі ланки логістичного ланцюжка, комунікують із водієм і представником замовника, постійно супроводжують вантаж.
Ось як це влаштовано в «Укравтологістика»
1. Опрацювання замовлення
Усе починається із вхідного запиту замовника. Розглянемо конкретний приклад: нещодавно нам зателефонував наш замовник і доручив перевезти з Києва у Дніпро палети з бутельованою водою у визначений день та час.
2. Пошук оптимального маршруту
Для цього замовлення ми вибрали вантажний автомобіль з тентованим напівпричепом. А потім знайшли оптимальний маршрут, щоби вантаж замовника доїхав максимально швидко та за найвигіднішою ціною за доставлення. Адже кожен зайвий кілометр — це додаткові витрати на доставлення. Ми прокладаємо маршрути в такий спосіб, щоби замовник платив менше.
Крім того, «Укравтологістика» — це прямий перевізник зі своїм автопарком із 18 автівок, тому ми можемо встановлювати вигідну для замовника ціну.