26 травня 2023

ТМ «Ласунка»: Кризові часи не стали перепоною для розвитку компанії

ТМ «Ласунка»: Кризові часи не стали перепоною для розвитку компанії

3068

Провідний виробник морозива за рік війни стикнувся з численними викликами, проте зберіг і виробництво, і персонал, і споживачів. За рахунок чого вдалося це зробити, спілкуємося з маркетологом ТМ «Ласунка» Кариною Перервою.

— Розкажіть про вашу компанію, товари які ви виробляєте, які обсяги, кількість персоналу?

 — «Ласунка» — це масштабний комплекс з виробництва морозива, який складається з п’яти підприємств. Виробничі потужності розташовані від сходу до заходу нашої країни, що дає нам змогу поширювати власну продукцію по всій території України. Наша компанія — це не просто підприємство, що виготовляє морозиво, це мрії та бажання всіх поціновувачів морозива, радість та сміх наших споживачів, професіоналізм та відданість співробітників.

«Ласунка» виготовляє якісну та смачну продукцію за усіма вимогами державного стандарту якості. Ми виробляємо найрізноманітніші види холодних десертів: від простого вершкового морозива у вафельному стаканчику до технологічно складних ескімо та тортів-морозива. Асортимент продукції може здивувати кожного споживача. За всі роки існування на ринку ми завоювали серця мільйонів споживачів, тому нашу продукцію добре знають та щиро люблять. Наша головна мета — виготовляти морозиво для кожного, головна місія — робити все можливе, щоб щасливих людей в Україні ставало більше! Морозиво «Ласунка» можна знайти будь-де: як у маленькій крамниці біля дому, так і у великому гіпермаркеті.

Офіційно тільки на підприємстві в Дніпрі працює понад 1000 співробітників — їхня професійність і відповідальність дозволяє компанії виробляти великі обсяги продукції. В довоєнні часи підприємство в середньому щорічно виробляло 25 – 30 тисяч тон смачного задоволення.