02 червня 2023

ТМ Zinka: Важкі часи спонукають супутні напрямки бізнесу, підвищуючи популярність головного продукту в цілому

ТМ Zinka: Важкі часи спонукають супутні напрямки бізнесу, підвищуючи популярність головного продукту в цілому

2187

У розмові з Вітою Олійник, заступницею голови фермерського господарства «Тетяна 2011» дізналися, до яких оригінальних кроків вдався колектив підприємства, щоб не лише зберегти виробництво, а й розширити бізнес і знайти нових покупців.

— Розкажіть про вашу компанію, виробництво, які товари виробляєте, де розташовано виробництво, які обсяги, кількість персоналу?

— ТМ Zinka — це сучасний український бренд з виробництва сиру та кисломолочної продукції з козиного молока.

Власна ферма, яка вже налічує понад 4 тисяч кіз, дає стабільну високоякісну сировину і, відповідно, забезпечує беззаперечну якість продукції. Пріоритетом нашої компанії є створення натурального продукту та турбота про добробут суспільства шляхом формування культури здорового харчування.

Асортимент продукції налічує понад 15 видів кисломолочної продукції, більше 35 видів сирів, що задовольнить найвимогливіших гурманів. Також під ТМ Zinka виробляється масло та морозиво. 

На сьогодні завод переробляє більше 5 тон молока за добу. Загалом на фермі, у переробному цеху та офісі працюють 40 чоловік.

— Як змінилось діяльність вашої компанії після 24 лютого 2022 року. Чи постраждало виробництво, що було з персоналом, чи змінився асортимент?

— Війна змінила всіх та все — думки, плани, проекти, ідеї… Але не зламала нас і не вплинула на якість нашої продукції.

У березні ферма опинилася на межі бойових дій, та, дякуючи нашим захисникам, не постраждала. Звісно, тварини перенесли стрес, але весь персонал залишився на місці та  доклав максимум зусиль, щоб зберегти наше дітище.

— З якими труднощами ви стикнулися та як їх вирішували?

— У час того страшного місяця зупинилась логістична ланка, впала купівельна спроможність, все зачинилось, тому ми вирішили робити сирний банк. Маючи відповідні погреби, для нас не стало проблемою розпочати виготовлення твердих сирів, термін дозрівання яких від 6 місяців, а з роками витримки, сир стає ще смачніший, кристалізований та дуже пікантний.

— Яка зараз ситуація в компанії? Як закінчили 2022 рік та які плани на 2023-й? Чи випустили за цей час нові продукти? Що змогли покращити в компанії загалом?

— До війни ми максимально працювали з ритейлом, нам було важливо зберегти місце на полиці, але реалії диктували інше.

Порятунок прийшов у вигляді фірмового магазину! Це було швидке, спонтанне рішення – і, як з’ясувалося згодом, цілком вірне. У травні 2022 року, було відкрито три фірмових крамниці в місті Бровари. Серед іншого, це дало унікальний досвід безпосереднього спілкування зі споживачем — і ми стали чітко розуміти, чого потребує в теперішній час покупець, та на що потрібно звернути увагу.

У 2023 році асортимент не змінився, але дещо переформувався. Вивчаючи ринок та аналізуючи потреби, ми ввели нове пакування сирів у захисному середовищі. Нарізане асорті твердих та напівтвердих сирів дозволяє як красиво оформити сирну тарілку, так і смачно перекусити в дорозі. 

Підприємство розташоване на Лівобережжі, де мало розвинений туристичний напрямок, відсутня кооперація з іншими цікавими місцями для туристів тощо. Тому, ставши учасниками ГС «Дороги вина та смаку Київщини», ми прийняли рішення в терміновому порядку побудувати комплекс, де буде комфортно залишитись на ночівлю, побачити всі процеси утримування тварин, взяти участь безпосередньо в житті ферми, пройти козотерапію.

Також готуємо відкриття ресторану, родзинкою якого будуть страви виключно з козиного м’яса та молока, та з можливістю спостерігати за процесами варіння сиру. Нам все щось не дозволяло — то COVID, то війна, але ми віримо в силу ЗСУ та плідно пропрацьовуємо всі аспекти та тонкощі готельно-ресторанного напрямку.

Цього року ми отримали грант від держави на переробне обладнання, а саме доїльний зал, тому це великий стимул для збільшення переробки молока до 40 тонн на добу. Завдяки цьому ми виходимо на ринок ОАЕ, зокрема — емірат Дубай.

— Які поради ви можете дати бізнесу в Україні? На що треба звертати увага загалом?

Козівництво в Україні ще дуже мало знаний та розвинений напрямок, але саме зараз воно набирає обертів шляхом формування культури здорового харчування громадян.  

Дійсно, зараз не легкі часи для всіх, але ми живі, маємо вже потужну і одну з найбільших промислових козиних ферм в Україні — це мотивує працювати у всіх сферах і можливих напрямках розвитку і нашого підприємства, і козівництва, і України в цілому.

ТМ Zinka

село Усівка, Згурівського району Київської області

Тел. +380503648453,  +380503648512,  +380675494977

Email: zinkamilk@gmail.com

https://zinka.ua/

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*