«Моя зручна друкарня New Media» продовжує активно працювати та отримує нових клієнтів
Марія Седлецька, директорка з маркетингу New Media, у розмові з TradeMaster.UA розповіла, як виникла її компанія та за рахунок чого завоювала популярність серед клієнтів, ставши вагомим гравцем поліграфічного ринку півдня України.
— Як виникла ваша компанія? Чому ви вирішили розпочати бізнес саме в цій галузі?
— Все розпочалося досить просто. Ми самі багато разів користувалися послугами різних друкарень. Але в якийсь момент зрозуміли, що в цій сфері є проблема з комунікацією між співробітниками друкарень і клієнтами. Тому вирішили створити в Одесі друкарню, яка зможе спілкуватися з клієнтом зрозумілою йому мовою, буде доброзичливою та проактивною.
Так і з'явилася «Моя зручна друкарня New Media», в якій клієнт завжди стоїть на першому місці.
Сьогодні New Media — це повноцінна цифрова друкарня із власним виробництвом в Одесі. Ми виготовляємо упаковку, рекламну поліграфію, етикетки та наклейки в рулонах та багато іншого. За останні вісім років наша друкарня стала найбільшою цифровою друкарнею в південному регіоні України за продуктивністю та парком обладнання, і ми з гордістю відзначаємо це досягнення.
— Який сегмент клієнтів надає перевагу співпраці з друкарнею New Media — B2B чи B2C?
— До початку повномасштабного вторгнення ситуація була приблизно однакова. У 2022 році кількість значно B2B-клієнтів скоротилася. Деякі компанії просто закрилися, багато хто перейшов в онлайн, хтось скоротив маркетингові бюджети. Однак ми спостерігаємо, що у 2023 році ситуація починає покращуватися і кількість B2B-клієнтів знову почала зростати.
— New Media займається цифровим вибірковим нанесенням лаку та фольги на поліграфічну продукцію, в Україні таким займаються лише лічені компанії. У чому унікальність цієї технології?
— Перед початком повномасштабного вторгнення ми встановили нову інноваційну цифрову машину для оздоблення відбитків. Вона має назву MGI JetVarnish 3DS & iFoil-S. На сьогоднішній день таких машин в Україні лише три. Вона може робити цифрове вибіркове фольгування та лакування з різними тактильними 3D-ефектами.
Переваги цієї технології:
• Не потрібно витрачати час і гроші на виготовлення кліше для друку. Після додрукарської підготовки макет одразу ж вирушає в роботу.
• Мінімальний тираж — від 1 аркуша. Це дуже зручно, коли потрібно зробити пробний зразок.
• MGI може покривати фольгою або лаком змінні дані – на кожному друкованому аркуші може бути різна інформація.
• Термін виготовлення такої поліграфії — від 2 до 3 днів.
MGI дозволяє покращувати широкий спектр поліграфічної продукції:
• усі види поліграфії для бізнесу;
• обкладинки для книг, журналів і блокнотів;
• преміум упаковку;
• етикетки для алкогольної продукції;
• листівки, карти, бирки та багато іншого.
— Як вплинула війна на роботу друкарні? Яка наразі ситуація в компанії?
— Безумовно, березень і квітень 2022 року були дуже складними для нас. Замовлень практично не було. У травні ринок трохи пожвавішав. Зараз ми вийшли на ту саму кількість замовлень, яка була до повномасштабного вторгнення.