20 жовтня пройде конференція DistributionMaster-2023: «Нова реальність-виклики та рішення»
Запрошуємо Вашу компанію до участі в головній щорічній спеціалізованій бізнес-зустрічі для професіоналів всіх підрозділів Дистрибуції і її Партнерів
DistributionMaster-2023:«Нова реальність-виклики та рішення»
Дата і місце проведення: 20 жовтня 2023р. м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8.
Саме тут зберуться учасники та експерти з усіх областей України більше 200 ТОП - менеджерів дистрибуційних і торгово-виробничих компаній
Партнери Конференції
ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнесу
Трансформаційний Партнер - YouCoach
Офіційний Партер з безпеки - Sheriff
Технологічний Партнер – ABM Cloud
Партнер інновацій – Goods Checker
Партнер Кава-брейку – Ліберті Україна
За Підтримки: Парфумерна Долина
На конференції Вас чекає:
- Столи переговорів у форматі Дистрибутор - Виробник, Мережа – виробник. Такі мережі вже підтвердили свою участь у столах:
- Такі мережі вже підтвердили свою участь у столах:
-
-
Маркетопт
-
Тайстра
-
Файно Маркет
-
ТОВ Альянс Рітейл Груп, мережа Mashket, Домашній маркет, OSNOVA
-
Auchan
-
ЕКО МАРКЕТ
-
ТОВ Торгоснова
-
SPAR/Наш Край
-
М'ясоМаркет, Донер Маркет
-
Продуктова Хатка
-
Мережа магазинів "Петриківка"
-
Лоток . ТОВ ЛК-ТРАНС
-
ТОВ" Логистик Юнит"
-
ОККО-Ритейл
-
Мережа магазинів «Біле сухе»
-
ТОВ "УКРНАФТА"
-
Сільпо
-
Fozzy (ТОВ Експансія)
-
Експрес маркет box
-
Фора
-
ТРАШ ТОВ
-
Копілка
-
Наш Край
-
Selecto
-
WineTime
-
BULKA маркет
-
ТОВ Економ Плюс
-
Терра Органіка, Фудіс Україна
-
Червоний Маркет
-
- Галерея новинок провідних постачальників України та зарубіжжя.
- Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу.
Як відбуваються конференції TradeMasterGroup – дивіться тут
Програма коференції
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine – Аналітика поведінки споживачів та виявлення нових трендів у каналах дистрибуції |
|
Борис Старинський, Founder ABM Cloud – Цифрома трансформація дистриб’юції: від мінімізації потреб в людях до майбутнього з ШІ |
|
Іван Даниленко, Комерційний директор BERTA group – Стратегічне планування дистрибуційного бізнесу |
|
Володимир Губачов, Директор компанії Trapeza – Управління цінами у співпраці між продавцем, дистрибутором та виробником – від конфронтації до діалогу |
|
Дмитро Сузий, Керівник підрозділу планування та управління товарними запасами Савсервіс – Планування продажу та ефективне управляння запасам в сучасник умовах |
|
Олександр Махорт, Керівник регіону EECA компанія «VACO» - Стратегія збуту для дистриб’юторів: підвищення конкурентоспроможності та сталого росту |
|
Сергій Даценко, Бізнес-тренер, консультант з питань ефективного управління, навчання та розвитку персоналу, функціональної та міжфункціональної ефективності підприємства – Мотивація персоналу через навчання та розвиток | |
Юрій Поєнко і Ігор Литвиненко, Директор департаменту логістики VARUS і Директор з логістики та клієнтського сервісу Карлсберг Україна – Проєкт синергії ланцюга постачання роздрібна мережа - виробник |
|
Марина Забарило, Директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK – Зміни в поведінці покупців: де, що і як купує? |
|
Валентина Ляшенко Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) державних установ Державна Установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» - Made in Ukraine: як Українському виробнику інтегруваттися із закордонним ритейлером |
|
Оксана Шевченко, Керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами ТОВ "ТЕРРА" – Ефективна стратегія партнерства з TradeMasterGroup: досвід компанії Терра після заходу "PRIVATELABEL-2023" | |
Сергій Лисенко, CEO ГК «Центр Бізнес-Технологій», член САБ – Робота в хмарі – технологічний мейнстрім сучасності |
|
Марина Борисова, Директорка з маркетингу ГК «Овостар Юніон» - Тренди продуктового ринку та чому споживачі купують яйця в Чат-Боті План доповіді: 1.Ситуація в продуктовому рітейлі в Україні 2.Як «Ясенсвіт» реагує на зміни ринку і споживацької поведінки? 3.Чому і як ми комунікуємо із споживачами? 4.Де і як купують яйця? 5. Чому яйця купують в Чат-Боті @YasensvitBot? 6.Тренди-2024 і чого чекати далі? |
|
На конференції, ви зможете:
- Відстежити тренди/тенденції розвитку ринку Дистрибуції,
- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу,
- Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус Вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку,
- Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій та рекомендацій експертів,
- Дізнатися кейси провідних компаній з оптимізації витрат та збільшення рентабельності бізнесу,
- Представити свою компанію на міні-виставці, презентувавши новинки продукції та рішень,
- Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.
Спецпроекти події!
- - Столи переговорів у форматі Виробник - Дистрибутор
- - Галерея новинок провідних постачальників України та зарубіжжя. У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України. Кожен учасникк події може подати зразки найкращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок (можливість розміщення зразків в Галереї новинок передбачено пакетом Бізнес і Преміум).
- - Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. В рамках Конференції проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та ритейлерів України та ближнього зарубіжжя
Прийняти участь у виставці можна по пакету Преміум, який включає:
- - Пакет участника
- - Кава-брейки, обід,
- - Монтаж виставкової експозиції з логотипом або банером компанії 2м х 2м, макет прислати 06.10.2023
- - Розміщення у каталозі конференції А4 формат, + 50 слів про компанію та контакти макет прислати до 06.10.2023
- - Розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (200 шт)
- - Ротація рекламного ролика компанії, прислати до 18.10.23
- - Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
- - 2 учасника від компанії
- - Галерея новинок
- - Столи перемов
Вартість участі 22 000 грн
Бізнес пакет включає:
- - Пакет участника
- - Один учасник від компанії
- - Кава-брейки, обід.
- - Розміщення у каталозі конференції А5, + 50 слів про компанію та контакти прислати до 06.10.2023
- - Експрес-консультації від речників конференції
- - Розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (200 шт)
- - Галерея новинок
- - Столи перемов
Вартість 9000 грн
Пакет Стандарт включає:
- - Пакет участника
- - Кава-брейки, обід,
- - Розміщення у каталозі конференції 50 слів про компанію та контакти прислати до 06.10.2023
- - Пакет «Стандарт» доступний лише учасникам компаній FMCG. Для Постачальників рішень та послуг доступні пакети: "Преміум", "Бізнес".
- - Столи перемов
Вартість: 5800 грн
Пакет Стандарт для компаній FMCG, для інших компаній пакет Бізнес або Преміум.
Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки (входе пакет Стандарт)
- 4 учасники - 17 600 грн
- 6 учасників – 25 500 грн
- 9 учасників – 35 595 грн
Онлайн Формат:
- Zoom зустріч
- Запис заходу на два тижні
Вартість: 4500 грн
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Статті >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар