8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ
Дата та місце проведення: 8 вересня 2023р. м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8
Вас чекає
- 60 виставкових стендів виробників та компаній рішень та послуг для бізнесу.
- 500+ учасників
- 40 мереж на столах перемовин – Мережа-виробник
- Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
- Вручення Національних премій PrivateLabel-2023 - PrivateLabel-2023 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ
ПАРТНЕРИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Генеральний партнер - Терра
Офіційний партнер конференції - ProCare
Паперовий партнер - ТК Альбатрос
ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнеса
Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування - Дніпропетровський комбінат харчових концентратів
Ваш eco-friendly Партнер - Rendpacoeco
Трансформаційний Партнер - YouCoach
Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна
Наш Сильний Партнер - Батарейки НАША СИЛА
Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні - Ledova
Глобальний Логістичний Партнер - Global Logistics
Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee
Фарро Партнер – Кременчукм’ясо
Партнер з виробництва м'ясних консервів - Борисфен-Трейд
Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу - Вчасно
Партнер з аутсорсингу персоналу- Fillin
Партнер з пакування - ПАКАДО
Технологічний Партнер - Listex
Офіційний Партер з безпеки - Sheriff
DIGITAL-партнер сайт - 4service.group/
Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів - ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ
Ваш партнер здоров'я від природи- Фітосвіт
Молочний Партнер - Zinka
Партнер з Контрактного виробництва - Крайтекс
Партнер за Підтрими - Агроспецпроект
Девелопмент партнер - Альтерра Груп
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), — модератор. | |
Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, — Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів. | |
Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш", — Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва? | |
Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, — Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів. | |
Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, — Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу. | |
Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером | |
Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда – представниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу– Право інтелектуальної власності на торговельну марку. |
|
Федорова Олена та Стрельникова Ліна. Федорова Олена, директор з продажу ТК "Альбатрос". У компанії працює понад 12 років. Стрельникова Ліна Василівна - Керівник відділу роботи з торговельними мережами - "Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва "ТК Альбатрос", Лідера з виробництва СТМ на ринку України. | |
Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП - Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів |
|
Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва - Як створити ефективну привабливу Private Label? ДіEVA точка зору | |
Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост - Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ |
|
Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек "Подорожник" -Архітектура ВТМ в аптечній мережі: системний підхід як основа росту. | |
Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. - Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України" |
|
Ясинський Олександр, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор - "Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики" |
|
Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА - ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА! |
|
Олексій Крилов, Керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ Крайтекс-Сервіс та Світлана Попова, Керівник відділу маркетингу ТОВ Афіна-Груп - Відновлюємо виробництво - відбудовуємо країну! Як під час війни ТОВ Крайтекс-Сервіс запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці.
|
|
Яковченко Ірина, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора та Ірина Бушуєва, арт Директор, компанія "Аврора Мультимаркет" - Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи |
|
Дарія Іванченко, комерційна директорка мережі супермаркетів NOVUS - Технології створення нових товарів і споживчих потреб. Кризовий менеджмент ВТМ |
|
Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine – Дефіцит кадрів в Україні та шляхи його подолання. |
|
RemyMedina (Нідерланди),Спеціаліст з роздрібних брендів IPLC– Від інновацій до реновацій: як розвиваються приватні торгові марки |
|
Олександр Кустреюк, Керівник проєкту Вчасно.EDI - Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників | |
Вікторія Ільченко, аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу» - "Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою" |
|
Данило Іванов, Business Development Manager Listex - Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації. |
|
Денис Василюк, менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар - Автоматизації бізнес-процесів: наскільки важливо збирати дані та як з ними працювати.
|
|
Пашковський Сергій, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service™ - СХ та DIGITALрішення для бізнесу: штучний інтелект та інші IT-інструменти для подолання кризи |
|
Спікер Наталія Краснощок, Бренд-менеджер ВТМ VARUS - Люди купують у людей. Проєкт "Народний продукт у VARUS"
|
Прийняти участь у виставцы можна по пакету Преміум, який включає:
- Пакет участника
- Кава-брейки, обід, фуршет
- Монтаж виставкової експозиції з логотипом або банером компанії 2м х 2м, макет прислати 18.08.23
- Розміщення у каталозі конференції А4 формат, макет прислати до 18.08.23
- Експрес-консультації від речників конференції
- Розміщення інформаційних матеріалів для кожного учасника (1000 шт)
- Надання виставкової площі
- Розміщення банера компанії
- Ротація рекламного ролика компанії, прислати до 18.08.23
- Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
- Галерея новинок PrivateLabel-2023
- Друкований журнал "PRIVATE LABEL-2023"
- Участь в 3-х залах: 5, 6, 7 поверх включаючи конференцію, столи-перемовин
Вартість - 25 000 грн без ПДВ
Бізнес пакет включає:
- Пакет участника
- Кава-брейки, обід, фуршет
- Розміщення у каталозі конференції А5, + 50 слів про компанію та контакти прислати до 18.08.23
- Експрес-консультації від речників конференції
- Розміщення інформаційних матеріалів
- Галерея новинок PrivateLabel-2023
- Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
- Участь в 3-х залах: 5, 6, 7 поверх включаючи конференцію, столи-перемовин
- Друкований журнал "PRIVATE LABEL-2023"
- Столи перемов з мережами
Вартість: 9200 грн, без ПДВ
Пакет Стандарт включає:
- Пакет участника
- Кава-брейки, обід, фуршет
- Розміщення у каталозі конференції 50 слів про компанію та контакти
- Експрес-консультації від речників конференції
- Персональна коуч-сесія щодо впровадження змін із сертифікованим коучем
- Участь в 3-х залах: 5, 6, 7 поверх включаючи конференцію, столи-перемовин
- Друкований журнал "PRIVATE LABEL-2023"
- Пакет «Стандарт» доступний лише учасникам компаній FMCG. Для Постачальників рішень та послуг доступні пакети: "Преміум", "Бізнес".
- Столи перемов з мережами.
Вартість: 7200 грн без ПДВ
Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки (входе пакет Стандарт)
- 4 учасники - 19 600 грн
- 6 учасників – 27 000 грн
- 9 учасників – 36 900 грн
Онлайн Формат:
- Zoom зустріч
- Запис заходу на два тижні
Вартість: 5500 грн без ПД
Реєстрація на конференцію
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Раздел: Статті >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар