09 лютого 2024

Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities

Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities

1032

2 лютого в Києві відбулась щорічна, восьма за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.

Це єдиний в Україні спеціалізований захід для фахівців у сфері трейд-маркетингу та суміжних галузей. На зустрічі зібралися понад 380 топ-маркетологів, керівників маркетингу та продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності ритейлерів і постачальників. Були присутні також мерчандайзингові агентства, розробники IT рішень для ритейлу, постачальники обладнання тощо. Учасники конференції зібралися, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України, поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу, придбати нових партнерів, провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації з учасниками заходу.

Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.

Розподіл учасників за сферами діяльності виглядав так:

Виробники — 52%

Ритейлери — 18%

Рішення для бізнесу — 17%

Дистриб’ютори — 12%

ЗМІ — 1%

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

Власник – 1%

Директор з маркетингу – 15%

Трейд маркетинг менеджер – 25%

Директор з продажів – 4%

Керівник відділу КатМен  - 3%

Керівник відділу трейд-маркетингу 14%

Керівник з продажу – 6%

Керівник з розвитку – 5%

Комерційний директор – 5%

СЕО/Директор – 9%

Менеджер з продажів – 4%

Партнерами конференції стали компанії:

Офіційний партер, Партнер з диджитал-маркетингу Promodo

Партнер з лояльності - Art Nation Loyalty

Аутсорсинговий  Партнер - АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ

UX/UI Партнер – Турум-Бурум  

Офіційний Партнер з безпеки - SHERIFF

Партнер  POLT agency

Технологічний партнер -  Listex 

Партнер кава- брейків - Liberti

Водний Партнер – ТМ Крайна

Трансформаційний Партнер – EALC 

Партнер CRM рішень Creatio

Конференція проходила у двох тематичних залах, між якими учасники могли вільно пересуватися відповідно до своїх вподобань..

Сесію в першому залі під назвою «Tradepulse Exchange: Відкриваючи нові горизонти трейд-маркетингу харчової галузі» відкрив модератор Сергій Мицик, комерційний директор КФ «Десна», який виступив з привітальним словом до учасників.

Відкрила серію виступів Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Вона презентувала дослідження на тему «Як змінилася поведінка споживачів та як вибудовувати із ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства».

Спікерка зазначила, що через високу інфляцію 52% покупців вдаються до різних тактик економії та споживчих обмежень. Це означає, що бренди повинні пристосовуватись до постійних змін швидко та із урахуванням запитів аудиторії. Споживачі по всьому світу, а в Україні навіть більше, стали дуже чутливими до позиції брендів, їх комунікації та маркетингових активностей.

У той же час, українці почали активно обирати та підтримувати вітчизняного виробника, а більше половини покупців обирають повсякденні онлайн покупки.

Надія Бігун, заступниця міністра економіки України, виступила з доповіддю «Як українським компаніям стати постачальниками державних закупівель?»

Спікерка розповіла про зміни, які відбулися в електронній системі закупівель Prozorro під час воєнного стану. Зокрема, скорочено процедуру закупівлі, тендер може відбутися навіть з однією пропозицією, а на виправлення майже всіх помилок надається 24 години. Також з весни 2023 р. до системи повернулися незбройні оборонні закупівлі, завдяки яким лише за пів року Міноборони вдалося заощадити 8 млрд грн або 16% бюджету.

За словами Надії Бігун, на початок 2024 р. майже 80% державних закупівель знову проводяться через конкурентні торги, зокрема і на прифронтових територіях. Наразі Prozorro розробляє спеціальну процедуру для «Державного оператора тилу» — агенції, яка забезпечуватиме потреби ЗСУ у харчуванні, одязі, пально-мастильних матеріалах.

Наступна доповідачка, Ірина Громова, директорка з маркетингу в Art National Loyality, познайомила учасників конференції з презентацією «Як гейміфікація змінює ритейл: ідеї для маркетингових стратегій майбутнього».

Спікерка зазначила, що гейміфікація наразі є одним із головних трендів у кампаніях лояльності, поряд з мобільними іграми, фіджитал товарами та партнерством. Наразі на українському ринку налічується понад 5 млн гйемерів, і залучення гейміфікації до маркетингової стратегії призводить до зростання замученості клієнтів (+47%), лояльності до бренду (+22%) і впізнаваності бренду на ринку (+15%).

Наприкінці виступу Ірина Громова навела низку кейсів з впровадження фіджитал товарів в українських провідних торгівельних мережах.  

Аліна Євзютина, маркетолог компанії Listex, розповіла про «Ефективне управління даними про товари: ключ до оптимізації бізнес-процесів».

Спікерка презентувала технологічне рішення Listex, яке забезпечує управління тол оновлення в режимі non-stop даними про товари.

За словами Аліни, Listex надає ритейлерам можливість значно покращити якість та точність інформації про товари. Це створює конкурентну перевагу на ринку, оскільки споживачі все більше цінують точну та актуальну інформацію про товари. Продукт буде корисний і для фахівців з логістики, оскільки  точні характеристики товарів допомагають оптимізувати управління запасами та логістичним центрами. Це може включати в себе ефективну доставку, планування постачань, та мінімізацію витрат через неактуальні дані про товари. Зрештою, завдяки якісному фотоконтенту та текстовому наповненню, Listex допомагає підвищити якість рекламних матеріалів.

Аліна Кондратенко, керівниця групи бренд-маркетинг напряму «Снекінг» компанії МХП, презентувала кейс «Ритейлер і виробник: як грати в одній команді з користю для споживача».

Спікерка розповіла про зростання популярності у споживачів напівготової та готової їжі. Зокрема, потужно зростає сегмент замороженої продукції (наприклад продажі готової замороженої піци зросли з 18 тис. у вересні 2022 р. до 200 тис. у вересні 2023 р.).

Аліна Кондратенко навела статистику зростання покупок у відповідній лінійці МХП та розповіла про переваги партнерства з провідним українським виробником готової або доопрацьованої м’ясної продукції.

Ксенія Михайленко, Media Director у Promodo, виступила з темою «Бренди чи знижки? Або як не потонути в промоспіралі».

Спікерка зазначила, що виробники вкладають мільярди гривень у промоакції, які пропонують покупцям продукт за нижчою ціною. Через це продукти ризикують бути втягнутими в цінову конкуренцію з товарами від конкурентів і в очах покупців не матимуть іншої переваги окрім низької ціни. Таким чином, споживач легко замінить його іншим товаром – більш дешевим.

Ксенія Михайленко наголосила, що слід вкладатися не в ціну товару, а в його цінність, робити його важливим в очах покупців, і познайомила учасників конференції з низкою інструментів, які роблять бренд сильним і сприяють створенню високого попиту.

Продовжила сесію Анна Луганська, директорка з маркетингу у VARUS. Її виступ мав назву «Клієнтокохання: як цінності клієнтів об’єднати з цінностями компанії»

Спікерка розповіла про одну з цінностей торгівельної мережі Varus — клієнтокохання. Клієнтокохання — це проєкт, який мають на меті закохати персонал у клієнтів, а клієнтів — у магазини мережі.

Проєкт втілюється за двома напрямками — підтримка персоналу, яка полягає в публікації в ЗМІ та соцмережах історій з працівниками та розміщенням реклами на різних майданчиках, а також піклуванні про споживачів, що полягає у вивченні їхніх сценаріїв покупок з метою надання більш якісних пропозицій.

Наприкінці доповіді Аліна Луганська розповіла про способи вимірювання «рівня кохання» та до яких позитивних змін призвело втілення програми.

Юлія Кизима, Head of PM & CE Department в Adelina Call Center & BPO, виступила з темою «Як працювати зі зворотнім зв’язком клієнтів?».

Спікерка наголосила, що рівень довіри клієнта зростає, якщо компанія цікавиться думкою і запитує зворотний зв'язок. Вона розповіла про способи отримання зворотнього зв’язку — телефонні дзвінки, чат-боти, месенджери, соцмережі тощо.

Юлія Кизима розібрала кейси з помилками при спілкуванні з клієнтами та навела приклади правильно вибудованої стратегії отримання думки споживача.

Наприкінці виступу спікера познайомила прикладами позитивного впливу зворотнього зв’язку на бізнес —на прикладах відомих українських ритейлерів і виробників.

Альона Муріна, маркетинг директорка у Winetime, презентувала доповідь «Бізнес, як стосунки: особливий підхід до розвитку клієнт сервісу».

Спікерка навела Формулу успішного клієнтського досвіду. Її складовими є атмосфера (команда, сервіс, комунікація, інтер'єр, музика), унікальний асортимент і найвища якість продукції.

За словами Альони, неможливо досягти глибокого розуміння споживача без злагодженої роботи всередині команди. З огляду на це в компанії створено співдружність самоврядувань, можливість вирішувати задачі не лише в межах одного підрозділу (магазин, бізнес-напрямок), а й однієї самодостатньої людини.

Наприкінці виступу спікерка розповіла, як компанія комунікує з клієнтами та навела приклади індивідуальних активностей, скерованих на задоволення потреб покупців.

Сергій Полтавський, засновник агенції Polt, розповів, Чим корисний TikTok і які його сильні сторони у 2024?

Після короткого огляду платформи TikTok та алгоритмів її роботи, спікер розповів, що його аудиторія в Україні налічує 15,7 млн користувачів. Він також навів розподіл аудиторії за типами користувачів і аналіз контенту за напрямками — гумор, життя, тварини, мода і краса.

Користь TikTok, за словами Сергія, полягає в унікальній аудиторії, чималий відсоток якої не користується іншими платформами, вірусності відео та універсальності. TikTok дозволяє досягти великої впізнаваності та будує пряму комунікацію з користувачем, міксуючи при цьому аудиторію.

Наприкінці доповіді Сергій Полтавський навів приклади використання TikTok українськими компаніями з аналізом результатів впровадження за кожним кейсом.

Виступ Дмитра Кукурузи, Chief Executive Officer ТОВ «Турум-бурум», мав назву «Інтерфейс, як складова growth стратегії».

Спікер розповів, що майбутнє — за оцифруванням клієнтського досвіду та оптимізацією інтерфейсів. З огляду на це, важливим є визначити, хто має відповідати з інтерфейсом. Це — growth менеджер, фахівець, який працює на перетині відділів компанії для розробки та реалізації ініціатив з розвитку.

Growth менеджер використовує різноманітні стратегії, щоб збільшити присутність компанії на ринку та підвищити її доходи. Він фокусується на залученні, мотивації, утриманні та заохоченні клієнтів і користувачів.

Системна робота з даними та оптимізація інтерфейсу — це невід’ємна частина growth стратегії, яка може підвищити показники бізнесу, наголосив на останок Дмитро Кукуруза. 

Фатіма Тисячник, директорка з маркетингу компанії Delta Food, презентувала практичний кейс «Персоналізація та розвиток клієнтського сервісу в дистрибуції».

Спікерка розповіла про впровадження online системи для партнерів з дистрибуції – «Електронного кабінету клієнта». Система дозволяє швидко та просто робити замовлення дистриб’юторам як на продукцію ТМ Гуляй-поле, так і на інші позиції компанії.

Проте, головна ідея, яка лягла в основу цього клієнтського сервісу, — створення персоналізованого кабінету партнеру з відображенням аналітики продажів та трейд-маркетингових активностей і можливістю формування замовлень на базі рекомендаційного алгоритму.

За словами доповідачки, автоматизація не лише дозволяє полегшити систему замовлень для дистриб’ютора та виробника, але й точніше планувати виробництво та завантаження обладнання. У такому разі все, що буде потрібно від замовника – це внести при необхідності корективи та відправити замовлення на виробництво, і це дозволяє ще краще оптимізувати процеси всередині компанії.

Наприкінці виступу Фатіма Тисячник навела плюси в роботі з системою для дистриб’ютора та виробника та показала на практиці приклади роботи з електронним кабінетом.

Юлія Корань, керівниця відділу маркетингу з ТОВ «Галіція-Трейд», виступила з доповіддю «Адаптація маркетингових стратегій нових брендів у реаліях 2023-2024 років: від емоційних інсайтів до альтернативних рекламних підходів».

Спікерка розповіла про вивід на ринок нового бренду соків «Світанок» та розробку маркетингової стратегії для його просування в умовах обмеженого бюджету. Серед інновацій, які були використані при цьому, варто відзначити неочевидні канали комунікації з клієнтами, «дитячий» дизайн, інфлюенс-маркетинг без очевидної прямої реклами тощо.

У результаті охоплення більш ніж у три рази перевищило планові показники, а бренд міцно зайняв частку на ринку, попри повернення відомих торгових марок, які зникли з полиць супермаркетів з початком повномасштабної війни.

Марія Бабко, керівниця департаменту маркетингу в Suziria Distribution, розповіла про «Партнерство у зростанні: як наші бізнес-рішення зрощують клієнтів та формують ринок».

Спікерка презентувала готове бізнес-рішення для клієнтів: відкриття власного зоомагазину з асортиментом від найбільшого постачальника зоотоварів.

Марія навела 5 важливих порад, які сприятимуть зростанню власного бізнесу:

1. Вивчайте ринок — постійно, з цікавістю та увагою. Очікується щорічне зростання українського ринку зоотоварів мінімум на 15%.

2. Створюйте та впроваджуйте тренди через своїх клієнтів. Шукайте тренди назовні, заохочуйте клієнтів спробувати через інформацію та регулярну пропозицію, перетворюйте тренд на зростаючі продажі.

3. Використовуйте прості дієві рішення. Клієнти навчаються в В2В академії та отримують унікальні трейд-пропозиції.

4. Експериментуйте, помиляйтесь та робіть висновки. Щороку визначайте бюджет на розвиток нових категорій та продуктів, створюйте просту процедуру заведення нових продуктів у портфель, комунікуйте активно з клієнтами щодо новинок.

5. Думайте та дійте як лідер. Усвідомлюйте свій вплив на ринок.

Анна Пилипенко, Marketing Director Komo, Kaniv, Cheese Club, виступила з доповіддю «Яскраві інновації у темні часи. історія успіху новинок на полиці».

Спікерка навела практичний кейс зміни дизайну упаковки та стратегії просування лінійки сирів ТМ Комо, а також виводу на ринок нової категорії дитячих сирів. Маркетингова стратегія була націлена на зміни в житті українських жінок, як головної аудиторії бренду.

За словами Анни Пилипенко, це призвело до зростання частки на ринку твердих сирів України на 5%. 

Максим Белов, маркетинг-директор мережі супермаркетів NOVUS, виступив із темою «Перезавантаження під час війни. Еволюція позиціонування - від довіри до любові – кейс Novus».

Спікер розповів про особливості маркетингу під час війни, які полягають в створенні або приєднанні до великих кампаній з допомоги ЗСУ та гуманітарних ініціатив. Одночасно компанія запускала й власні актуальні проекти, завдяки яким покупець відчував себе залученим до спільної справи розбудови обороноздатності держави. Серед інших прикладів – колаборація з партнерськими проектами та участь у ситуативних активностях.

Наприкінці доповіді Максим Белов розповів про зміни в каналах медіаспоживання серед покупців, де головна частка припадає на Youtube, і заключив, що в суспільстві є величезний запит на позитивні зміни, який варто враховувати при розробці маркетингових стратегій.

Сесію в залі «Marketmagnet Fusion: Інновації та стратегії трейд-маркетингу в Nonfood сфері» розпочав модератор Андрій Кларус зі вступним словом до учасників конференції.

Дар’я Смерічевська, начальниця відділу трейд-маркетингу інтернет-магазину EVA.ua, ТОВ «Руш», презентувала доповідь «Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам».

Спікерка зазначила, що знижки мають лише короткостроковий ефект, який не переважає негативні наслідки — падіння прибутковості і формування в клієнтів залежності від знижок. Також знижки призводять до знецінення бренду, особливо в преміям-сегменті. 

Натомість Дар’я запропонувала альтернативу знижкам, яка усуває перелічені недоліки. Це: подарункові промо (подарунок, розіграш, семплінг, безкоштовна доставка, подарункове пакування тощо), крос-промо, партнерські активності, програми лояльності тощо.

Дар’я Смерічевська наголосила, що головними перевагами нецінових промо є підвищення лояльності клієнтів, розширення цільової аудиторії, оптимізація маркетингового бюджету, збільшення прибутковості продукту та інші.

Кристина Башлій, директорка з маркетингу в SOVA, розповіла про «Колаборації та стратегічні партнерства: ключ до успіху у трейд-маркетингу».

Спікерка розповіла, для чого необхідні колаборації. Вони дозволяють охопити нову аудиторію, розширити асортимент для лояльних клієнтів, створити унікальний продукт і організувати інфопривід. Колаборації зазвичай створюються із селебрітіз, дизайнерами, брендами, ліцензійними продуктами, благодійними фондами, творчими майстрами тощо.

Кристина Башлій навела приклади успішних партнерств в порт фоліо SOVA та наголосила, успіх в колабораціях — це не одноразова спроба, а довгий шлях і системна робота, віра в свою справу, партнерів і місію.

Юлія Дробишева, директорка з маркетингу в «Агромат», виступила з доповіддю «Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти».

Спікерка надала портрет українського користувача Інтернету: за її словами, Україна увійшла до топ-20 країн з найдешевшим мобільним Інтернетом, це сприяло тому, що понад 90% українців вважають Інтернет соціальною нормою. Вітчизняні користувачі найбільше користуються платформами Facebook, TikTok і YouTube, а для доступ до мережі використовують зазвичай смартфон.

Юлія розповіла про головні тренди 2024 року, та на яких платформах їх доречно використовувати. Це: оновлення (висвітлення новин в режимі реального часу), розваги (преміям-контент, який залучає шанувальників і може захопити нову аудиторію), прибуток (непрямий дохід через спонсорство або партнерство) та спільнота (перетворення підписників на фанатів).

Наприкінці виступу Юлія Дробишева познайомила учасників заходу з головними метриками, які допоможуть оцінити ефективність реклами в Інтернеті.

Олена Шишко, Head of Sales Creatio, презентувала «Стратегію застосування No-code інструментів для досягнення кращих показників бізнесу».

Спікерка презентувала No-code платформу Creatio для автоматизації процесів та CRM з максимальним рівнем свободи. На платформі кожен додаток складається з готових до використання компонентів і блоків, за допомогою яких можна зібрати потрібну програму. Це дає справжню свободу у володінні автоматизацією.

Олена наголосила, що зі зростанням потреби в автоматизації, майбутнє неминуче виявиться за No-code платформами. Зокрема, 75% великих організацій до 2025 року використовуватимуть розробку без коду, а 26% топ-менеджерів назвали no-code інструменти найважливішою інвестицією в цифрову трансформацію/

Наприкінці виступу Олена Шишко навела низку прикладів, як українські компанії інтегрували платформу No-code від Creatio до своїх бізнес-процесів, та до яких позитивних мін це призвело.

Анастасія Макова, директорка з маркетингу бізнес-напряму товарів для дому Україна та Єкспорт Схід в корпорації «Біосфера», представила виступ на тему «Лідерство у трейд-маркетингу: вплив індустрії та ключові стратегії».

Спікерка розповіла про маркетингові стратегії, які призвели до зростання продажів бренду «Фрекен БОК» у 2023 р. у всіх ключових гравцях на ринку ритейлу України.

Після стагнації у січні-травні бренд почав стрімко зростати і станом на січень-листопад 2023 «Біосфера» на 51% перевершили свого основного конкурента «Мелочи Жизни».

Наприкінці доповіді Анастасія розповіла, як компанія протидіяла ребрендингу свого головного конкурента, що призвело до ще більшого посилення позицій ТМ «Фрекен БОК».

Олег Нікольський, маркетинг директор мережі «Фокстрот», розповів про «Роль маркетингових шестерень у двигуні компанії: основний дашборд маркетолога».

Спікер розповів, як впливають маркетологи на загальний успіх компанії та як розуміння спільної справи впливає на мотивацію департаменту маркетингу.

Олег познайомив аудиторію з нетиповим підходом до основних показників маркетингу, і навів приклади розрахунків, які показують, як чистий прибуток компанії залежить від тих чи інших маркетингових активностей.

Ігор Дідок, директор з маркетингу медичної лабораторії ДІЛА, виступив із темою «Стратегія і тактика. як змінилась роль маркетингу у бізнесі в умовах воєнної економіки».

Спікер розповів, що після початку повномасштабного вторгнення діяльність українських компаній була зосереджена на тотальній економії, скороченні маркетингового бюджету, зменшенні активностей у медіа-полі та збільшенні практичних дій для утримання  продажів. Натомість, компанія ДІЛА стала орієнтуватися на розвиток бренду та збільшенні частки на ринку.

Нарощення маркетингового бюджету дозволило задіяти нові інструменти, як-то: Big Data,

CRM, колаборації та знижки тощо. Окрема увага приділялася партнерству з аптеками, мобільними операторами, банками та іншими установами для надання комплексних пропозицій клієнтам.

За словами Ігоря, це призвело до вражаючих результатів: лабораторія увійшла до топ-2 на ринку, стала лідером за кількості відкриттів нових відділень у воєнний час, зменшила терміни видачі та збільшила рівень конверсії у 5 разів.

 

Завершив сесію виступів Максим Незвієцький, віцедиректор з маркетингу мережі мультимаркетів «Аврора». Він презентував кейс «Як створювати лояльність покупців?»

Спікер розповів про впровадження «Авророю» нових акцій лояльності та каналів комунікації з клієнтами, серед яких — ТікTок челенджи, POSM матеріали, Digital майданчики, проєкти з гейміфікації, залучення лідерів думок тощо.

За словами Максима Незвієцього, впровадження цих активностей дозволило не лише збільшити прибутки компанії, але й долучити клієнтів до збирання донатів на ЗСУ та участі в низці благодійних проектів.

Компанія TradeMasterGroup ініціювалаа першу Національну премію Big Trade-Marketing Award-2024

 

Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.

 

Переможці

  1. Найкраща TRADE-маркетингова кампанія запуску нового продукту - ArtNationLoyalty та Мережа Аптек 9-1-1
  2. Найкращий інтерактивний благодійний проєкт 2023 - Програма лояльності Fishka
  3. Найефективніша TRADE-маркетингова кампанія з використанням штучного інтелекту 2023 - ТОВ "ОМЕГА"
  4. Найефективніша TRADE-маркетингова кампанія 2023 - БРСМ- Нафта
  5. Найкраща TRADE-маркетингова команда 2023 - Птахокомплекс «Дніпровський»
  6. Найпопулярніша TRADE-маркетингова кампанія в соціальних мережах 2023 - Мережа аптек «АНЦ»
  7. Найкраще впровадження ШІ в TRADE-маркетинговій кампанії 2023 - ПП «Віктор і К» ТМ «Королівський смак»
  8. Найкраща TRADE-маркетингова кампанія з мінімальним бюджетом 2023 - EnzymGroup
  9. Найкреативніша TRADE-маркетингова кампанія 2023 - мережа мультимаркетів Аврора
  10. Найкращий TRADE-МАРКЕТОЛОГ 2023 - мережа мультимаркетів Аврора
  11. Найкраща маркетингова команда 2023 - мережа мультимаркетів Аврора
  12. Найкращій Мерчандайзинговій команді 2023 - АГРОМАТ
  13. Прорив у TRADE-маркетингу 2023 - Snack Production
  14. 14.  Найкраща благодійна колаборація 2023  Lukas

 

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

ЗМІ, які підтримують захід: Marketer, Depo, Dsnews.ua, Interfax, Delo.ua,   Worldexpo, Ukrpres.info, Postfactum, Open4business, 44.ua, Mind.ua, Fixygen, Agrostory, Перший Бізнесовий biz, Igate, The page Успіх in UA

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*