14 червня 2024

Бути у тренді: як ритейл-компаніям в Україні впровадити штучний інтелект

Бути у тренді: як ритейл-компаніям в Україні впровадити штучний інтелект

1790

Бізнес в Україні не залишається осторонь і слідує світовому тренду: штучний інтелект активно впроваджується і в нашій країні. Комп'ютерний зір з штучним інтелектом вже розпізнає 62 види товарів на полицях 4500 українських магазинів. Ця технологія добре зарекомендувала себе в ритейлі, тому найближчим часом ми все частіше чутимемо про подібні впровадження.

Воно й зрозуміло, адже вже торік у світі запровадили ІТ-рішення з використанням штучного інтелекту на 20 млрд. доларів. Очікується, що вже цього року ринок зросте до 25 млрд. Далі - ще більше, за 10 років експерти оцінюють його більш ніж у 175 млрд доларів.

У сьогоднішній статті разом із директором ІТ-компанії IBA Ukraine Сергієм Байбарою розберемося, навіщо компаніям зі сфери ритейлу комп'ютерний зір з штучним інтелектом і як його можна впровадити.

Комп'ютерний зір штучним інтелектом в Україні: мерчандайзери роблять аудит магазину вдвічі швидше

Велике мерчандайзингове агентство запровадило комп'ютерний зір та прискорило складання звітності у торговій точці на 70%. Крім цього, до 50% швидше виконується аудит магазину. Завдяки часу, що звільнився, співробітник агентства зможе додатково відвідати ще кілька торгових точок або виконати додаткові послуги в магазині.

Крім того, використання ІТ-інструменту Goods Checker звело до мінімуму вплив людського фактора. Це означає, що агенція надає своїм клієнтам — постачальникам та виробникам — точну, повну та актуальну інформацію. Клієнти, у свою чергу, можуть побачити реальну картину на полицях магазинів, оперативно реагувати на зміни ситуації, приймати рішення на основі актуальних даних та збільшити продаж своїх товарів.

«Використання функції «розпізнавання» у мерчандайзингу дозволяє польовому співробітнику швидше та точніше збирати інформацію про представленість продукції в ритейлі. Економія часу та мінімізування людського фактора при формуванні сторчека значно підвищують ефективність роботи персоналу. Ми знаходимо технологію розпізнавання високоперспективної та працюємо над розширенням її використання як на українському, так і на закордонних ринках", - прокоментував Вадим Туткевич із Lex Marketing.

Навіщо компанії впроваджують комп'ютерний зір?