01 березня 2025

YEDNIST` GROUP: шлях до лідерства в зообізнесі України

YEDNIST` GROUP: шлях до лідерства в зообізнесі України

3622

ТОВ фірма «Триплекс», що є частиною YEDNIST` GROUP, уже більше 30 років виступає у ролі надійного партнера на ринку зоотоварів України та пропонує широкий асортимент ветеринарних препаратів, гігієнічних засобів, аксесуарів, кормів для домашніх улюбленців і товарів для акваріумістики.

У 2024 році компанія значно покращила свої позиції у реалізації кормів. Це дозволило вийти на новий рівень і ще більше зміцнити свою представленість у торгових точках.

Михайло Бородін, директор з маркетингу зоонапрямку YEDNIST` GROUP, поділився головними досягненнями, запуском нових продуктів і стратегічними планами на 2025 рік.

— Яких успіхів ваша компанія досягла у 2024 році? Чим ви найбільше пишаєтеся?

— ТОВ фірма «Триплекс» добре відома на ринку зообізнесу України, але до 2024 року ми не займали помітних позицій серед кормових компаній. Переважно увагу було зосереджено на інших напрямках, таких як ветеринарні препарати, гігієна, аксесуари тощо.

У 2024 році ми значно розширили свій асортимент товарів кормової групи, а також зосередилися на просуванні кормів і ласощів для домашніх тварин. Зокрема, ми представили на ринку України нові корми українського виробництва під ТМ «MY champion» для ощадливих власників, спеціалізовані раціони від ТМ «Farmina» (Італія) для вибагливих тварин і преміум-корми ТМ «How Meow» (Туреччина). Упродовж 2024 року ми значно збільшили асортимент смаколиків для собак і котів; впровадили онлайн-консультації, прямі ефіри з дієтологом-нутриціологом; провели майже 170 консультацій для власників тварин у форматі «Днів харчування» від ТМ «Farmina» та багато іншого у різних містах України. Крім того, стали ближчими до наших споживачів і плануємо продовжувати розвивати ці відносини.

Особливою гордістю для нас є те, що наша торгова марка «AnimAll» отримала престижну нагороду «Вибір країни 2024».

— Які нові продукти ви запустили останнім часом? Як ринок відреагував на них?

— У 2024 році ми представили багато новинок, які стовідсотково покращують життя як тварин, так і їхніх власників. Для прикладу, ми стали офіційним дистриб’ютором ветеринарних препаратів ТМ «CEVA» (Франція) і ТМ «Veko» (Індія). Вивели на український ринок кілька лінійок сухого й вологого кормів українського виробництва (ТМ «MY champion») і міжнародних брендів – ТМ «How Meow», ТМ «Lora», ТМ «Proff» (Туреччина). Збагатили асортимент кормів ТМ «Farmina» (Італія) новими лінійками та цікавими позиціями, серед яких: ветеринарні дієти «Farmina Vet Life»; серія кормів «Quinoa» з понад 90% білків тваринного походження, що є ідеальним харчуванням для м’ясоїдних тварин; серія кормів «White&Brown» – ідеальне рішення для собак з білою і темною шерстю, яка має ексклюзивну формулу для захисту кольору шерсті та зменшення ризику її фарбування чи вицвітання.

— Які інновації чи зміни ви впровадили у 2024 році для розвитку вашого бізнесу?

— Як уже зазначалося, у 2024 році основні зусилля були спрямовані на просування та розширення асортименту кормів, тому інновації й зміни також зосереджені на цьому напрямку. Завдяки впровадженню CRM-системи, комунікація з професійними брідерами стала більш зручною та ефективною. Зокрема, ми змінили підхід до роботи з національними та локальними мережами, щоб клієнти могли легше знаходити наші продукти в улюблених магазинах. Ми достатньо розширили нашу присутність у соціальних мережах, тож власники тварин тепер можуть легко зв’язатися з нами, поставити питання, поділитися ідеями, висловити незадоволення чи подякувати.

 — З якими новими партнерами чи клієнтами ви почали працювати цього року? Як це вплинуло на ваш бізнес?

— Цього року ми активно співпрацювали не лише з бізнесами, зоомагазинами, торговими мережами, інтернет-магазинами тощо, а й безпосередньо з власниками тварин. Упродовж року ми взяли участь у понад 40 заходах різного формату: виставки котів і собак, ветеринарні конференції, міські фестивалі та інші події, де були присутні власники тварин.

Наші представники також зустрічалися з петперентами в зоомагазинах під час «Днів харчування» від ТМ «Farmina». Крім того, ми продовжуємо активно взаємодіяти з нашими клієнтами через соціальні мережі, безпосередньо нашого напрямку та через блогерів-амбасадорів бренду.