01 березня 2025

YEDNIST` GROUP: шлях до лідерства в зообізнесі України

YEDNIST` GROUP: шлях до лідерства в зообізнесі України

4395

ТОВ фірма «Триплекс», що є частиною YEDNIST` GROUP, уже більше 30 років виступає у ролі надійного партнера на ринку зоотоварів України та пропонує широкий асортимент ветеринарних препаратів, гігієнічних засобів, аксесуарів, кормів для домашніх улюбленців і товарів для акваріумістики.

У 2024 році компанія значно покращила свої позиції у реалізації кормів. Це дозволило вийти на новий рівень і ще більше зміцнити свою представленість у торгових точках.

Михайло Бородін, директор з маркетингу зоонапрямку YEDNIST` GROUP, поділився головними досягненнями, запуском нових продуктів і стратегічними планами на 2025 рік.

— Яких успіхів ваша компанія досягла у 2024 році? Чим ви найбільше пишаєтеся?

— ТОВ фірма «Триплекс» добре відома на ринку зообізнесу України, але до 2024 року ми не займали помітних позицій серед кормових компаній. Переважно увагу було зосереджено на інших напрямках, таких як ветеринарні препарати, гігієна, аксесуари тощо.

У 2024 році ми значно розширили свій асортимент товарів кормової групи, а також зосередилися на просуванні кормів і ласощів для домашніх тварин. Зокрема, ми представили на ринку України нові корми українського виробництва під ТМ «MY champion» для ощадливих власників, спеціалізовані раціони від ТМ «Farmina» (Італія) для вибагливих тварин і преміум-корми ТМ «How Meow» (Туреччина). Упродовж 2024 року ми значно збільшили асортимент смаколиків для собак і котів; впровадили онлайн-консультації, прямі ефіри з дієтологом-нутриціологом; провели майже 170 консультацій для власників тварин у форматі «Днів харчування» від ТМ «Farmina» та багато іншого у різних містах України. Крім того, стали ближчими до наших споживачів і плануємо продовжувати розвивати ці відносини.

Особливою гордістю для нас є те, що наша торгова марка «AnimAll» отримала престижну нагороду «Вибір країни 2024».

— Які нові продукти ви запустили останнім часом? Як ринок відреагував на них?

— У 2024 році ми представили багато новинок, які стовідсотково покращують життя як тварин, так і їхніх власників. Для прикладу, ми стали офіційним дистриб’ютором ветеринарних препаратів ТМ «CEVA» (Франція) і ТМ «Veko» (Індія). Вивели на український ринок кілька лінійок сухого й вологого кормів українського виробництва (ТМ «MY champion») і міжнародних брендів – ТМ «How Meow», ТМ «Lora», ТМ «Proff» (Туреччина). Збагатили асортимент кормів ТМ «Farmina» (Італія) новими лінійками та цікавими позиціями, серед яких: ветеринарні дієти «Farmina Vet Life»; серія кормів «Quinoa» з понад 90% білків тваринного походження, що є ідеальним харчуванням для м’ясоїдних тварин; серія кормів «White&Brown» – ідеальне рішення для собак з білою і темною шерстю, яка має ексклюзивну формулу для захисту кольору шерсті та зменшення ризику її фарбування чи вицвітання.

— Які інновації чи зміни ви впровадили у 2024 році для розвитку вашого бізнесу?

— Як уже зазначалося, у 2024 році основні зусилля були спрямовані на просування та розширення асортименту кормів, тому інновації й зміни також зосереджені на цьому напрямку. Завдяки впровадженню CRM-системи, комунікація з професійними брідерами стала більш зручною та ефективною. Зокрема, ми змінили підхід до роботи з національними та локальними мережами, щоб клієнти могли легше знаходити наші продукти в улюблених магазинах. Ми достатньо розширили нашу присутність у соціальних мережах, тож власники тварин тепер можуть легко зв’язатися з нами, поставити питання, поділитися ідеями, висловити незадоволення чи подякувати.

 — З якими новими партнерами чи клієнтами ви почали працювати цього року? Як це вплинуло на ваш бізнес?

— Цього року ми активно співпрацювали не лише з бізнесами, зоомагазинами, торговими мережами, інтернет-магазинами тощо, а й безпосередньо з власниками тварин. Упродовж року ми взяли участь у понад 40 заходах різного формату: виставки котів і собак, ветеринарні конференції, міські фестивалі та інші події, де були присутні власники тварин.

Наші представники також зустрічалися з петперентами в зоомагазинах під час «Днів харчування» від ТМ «Farmina». Крім того, ми продовжуємо активно взаємодіяти з нашими клієнтами через соціальні мережі, безпосередньо нашого напрямку та через блогерів-амбасадорів бренду.

— Яких партнерів або клієнтів ви хотіли б залучити у 2025 році?

— Ми відкриті до будь-якого партнерства і радіємо новим можливостям. У 2025 році ми плануємо не лише зміцнити свою позицію на ринку України, але й поступово розширюватися на міжнародні ринки. Наприкінці березня ми будемо брати участь у якості експонента у румунській виставці «PET EXPO», де плануємо знайти нових партнерів за межами України.

— Які ваші стратегічні цілі на 2025 рік? Як плануєте розширювати вплив вашого бренду?

— У 2025 році ми плануємо стати ще ближчими до наших клієнтів, покращуючи свою присутність як у соціальних мережах, так і офлайн. Також нашою метою є зайняти більш вагомі позиції у реалізації кормів для домашніх тварин і значно розширити асортимент у цій категорії. Перші новинки кормів і ласощів під ТМ «AnimAll» з’являться на полицях уже в першому кварталі 2025 року.

— Як ви бачите роль PR та реклами у зміцненні позицій вашої компанії на ринку?

— Ми вважаємо, що PR та реклама мають велике значення для розвитку ринку, але не сприймаємо їх як інструмент для продажу непотрібних товарів заради прибутку. Кожен наш продукт − це те, що ми самі використовуємо для наших власних улюбленців. Ми розглядаємо PR та рекламу як спосіб підвищення загальної обізнаності серед власників тварин. Часто ми привозимо в Україну інноваційні продукти, які вже доступні на ринках Європи чи Азії, але ще не стали відомими в Україні. У нас є досвід «навчання» споживачів у питаннях правильного догляду за тваринами. Ми прагнемо, щоб кожен власник тварин в Україні став відповідальним і свідомим. Реклама, як комерційна, так і «сарафанне радіо» має важливий вплив на обізнаність споживачів у багатьох питаннях. Ми пишаємося нашими продуктами і не боїмося їх рекламувати!

— Що важливо розповісти ринку про вашу компанію, щоб закріпити імідж лідера у своїй галузі?

Як компанія ми підтримуємо принципи свідомого бізнесу. Протягом 2024 року ми надали благодійну допомогу притулкам для тварин, волонтерам, що евакуюють тварин із прифронтових зон, а також іншим зоозахисним організаціям на суму понад 900 тис. грн, включаючи корми, ветеринарні препарати та інші зоотовари. Така підтримка є регулярною вже п’ять років і з кожним роком її обсяги тільки зростають.

Ми також є офіційним та ексклюзивним представником багатьох відомих світових брендів. Для товарів власних торгових марок обираємо лише перевірених виробників і продукти, які пройшли всі необхідні тести. Ми не працюємо з брендами або продукцією, які не стали б використовувати для своїх власних тварин. Наші співробітники постійно проходять навчання під кожен продукт, при цьому, маючи можливість розвіяти сумніви потенційних та постійних клієнтів. Частина наших співробітників має ветеринарну освіту, тому вони можуть спілкуватися з ветеринарними лікарями «на одній мові» і давати кваліфіковані поради. Разом з тим, ми підтримуємо українське виробництво та завжди надаємо перевагу українським компаніям для розвитку спільного бізнесу.

— Які ваші ключові досягнення та сильні сторони, про які варто дізнатися потенційним партнерам?

— Наші продукти − це не лише спосіб заробітку, а й прагнення забезпечити зручне співіснування домашніх тварин і їхніх господарів. Усі продукти, які ми пропонуємо, перевірені у реальних умовах нашими співробітниками.

Ми впевнені в якості наших товарів і завжди готові вирішити будь-які питання, що стосуються виробничого браку або інших неприємних ситуацій. Майже всі продукти, які ми пропонуємо, проходять 2-3 етапи контролю з боку виробника та при надходженні на наші склади.

Із кожним роком ми все більше вдосконалюємо логістику, щоб забезпечити найшвидшу доставку нашим клієнтам. Ми з гордістю можемо сказати, що наші клієнти нам довіряють, а тисячі власників тварин користуються нашими продуктами щодня.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*