• ТМ
    Прогнозування промо: міф чи реальність

    Прогнозування промо: міф чи реальність

    • 15 сентября 2021
    Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.
    подробнее
  • ТМ
    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    • 09 сентября 2021
    Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.
    подробнее
  • ТМ
    Складні часи ринку дерев’яних палет: тенденції та перспективи

    Складні часи ринку дерев’яних палет: тенденції та перспективи

    • 20 августа 2021
    За статистикою на сьогодні в усьому світі використовується близько 5 мільярдів транспортувальних піддонів, близько 90% з яких становлять дерев'яні палети. З жовтня 2020 року на ринку дерев'яних палет відзначається серйозний дефіцит деревини. Відповідно це зумовило зростання цін на пиломатеріали й така тенденція зберігається без змін і в 2021 році. Дефіцит деревини є як в країні, так і на зовнішніх ринках. Які ж причини, тенденції та перспективи є на сьогодні, редакція вирішила дізнатись в Олександра Желобкова, директора ТОВ «Палетний двір» – лідера національного ринку.
    подробнее
  • Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    • 11 августа 2021
    У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.
    подробнее
  • ТМ
    БН-Груп: як змінюється клієнт в логістиці сьогодні

    БН-Груп: як змінюється клієнт в логістиці сьогодні

    • 30 июля 2021
    Галузь вантажоперевезень в Україні стала «ринком клієнта», констатують в «БН-Груп». Тепер вже не логістичні компанії, а замовники диктують місце забору вантажів, умови доставки та терміни. Причому вантажовідправники націлені на комплексний сервіс у форматі «одного вікна», коли партнер готовий віддати на аутсорсинг весь спектр завдань - від першої до останньої милі.
    подробнее
  • ТМ
    Автоматизація складу WMS

    Автоматизація складу WMS

    • 20 июля 2021
    На складах, де необхідно забезпечити максимальну точність, тільки високо автоматизовані складські системи та роботи можуть забезпечити швидке й точне виконання завдань. На Заході вже встигли оцінити всі вигоди від використання новітніх технологій у складських комплексах, на національному ринку поки що спостерігається відставання в процесі автоматизації складів, хоча уже перші кроки із впровадження автоматизованого обладнання на складах уже є. Редакція вирішила дізнатись у бізнес консультанта IT консалтингової компанії U & Sluno Олексія Салтикова про переваги й недоліки, а також про особливості автоматизації складу WMS.
    подробнее
  • ТМ
    Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів

    Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів

    • 14 июня 2021
    Logistic Plus Ukraine – це сучасний логістичний 3PLоператор в Україні та Європі, який активно розвивається уже протягом 13 років. Із чого все починалось, як досягти успіху і що потрібно враховувати під час вибору якісного 3PL оператора логістичних послуг, розказав директор компанії Єремеєв Сергій.
    подробнее
  • ТМ
    SAVSERVICE: нові підходи до розвитку дистриб’юції

    SAVSERVICE: нові підходи до розвитку дистриб’юції

    • 26 мая 2021
    На початку 2021 року FMCG ринок України облетіла новина, що компанія SAVSERVICE стала єдиним партнером-дистриб’ютором Procter&Gamble в Україні. Відкривши одразу 9 філій в Східній та Центральній Україні, SAVSERVICE стала національним дистриб’ютором з покриттям понад 30 тисяч торгових точок.
    подробнее
  • ТМ
    Склад-автомат навиворіт. Чи є сенс?

    Склад-автомат навиворіт. Чи є сенс?

    • 07 мая 2021
    Ігор Валентинович Груша, керівник операційної логістики компанії Imperial Tobacco в Україні, розповідає про досвід впровадження інноваційного складського комплексу й розмір-ковує, чому український бізнес вже сьогодні має зайнятися будівництвом подібних споруд.
    подробнее