31 жовтня 2025

ТОВ «ГАЛІЦІЯ – ТРЕЙД» перейшла на оновлене та унікальне для ринку пакування дитячих соків

ТОВ «ГАЛІЦІЯ – ТРЕЙД» перейшла на оновлене та унікальне для ринку пакування дитячих соків

118

Компанія «Галіція-Трейд» — один із провідних українських виробників соків і нектарів, продовжує розвивати напрям дитячих продуктів, де поєднує сучасні технології виробництва, емоційний дизайн та відповідальне ставлення до довкілля. Під брендом Galicia компанія випускає соки для дітей віком від трьох років, а також спеціальну лінійку Galicia Baby — соки для немовлят від 12 місяців, які містять додаткову клітковину та виготовлені відповідно до вимог дитячого харчування. Крім цього, у портфелі компанії є бренд Світанок, що пропонує нектари для дітей і дорослих — доступні, знайомі за смаком і популярні серед українських родин. Таким чином, «Галіція-Трейд» охоплює всі основні категорії дитячих напоїв — від раннього дитинства до шкільного віку, чим забезпечує споживачів натуральними, безпечними та головне корисними продуктами.

Цього року компанія зробила важливий крок — оновила пакування дитячих соків об’ємом 200 мл, перейшовши на упаковку Tetra Pak® TBA 200 Slim Leaf. Попри звичний для споживачів об'єм, саме пакування зазнало змін — як із технологічного, так і з функціонального боку. Це не новий формат, а вдосконалене рішення, яке поєднує: зручність для дітей, ефективність виробництва та сучасний підхід до дизайну. Оновлене пакування є унікальним для українського ринку, і «Галіція-Трейд» стала першим українським виробником соків, який впровадив його у власне виробництво.

Нове пакування дозволяє значно підвищити продуктивність виробництва: якщо раніше лінія випускала близько 7,5 тисяч одиниць готового продукту на годину, тепер обсяг виробництва збільшено до 24 тисяч одиниць/годину. А завдяки цікавій формі бокових граней, вирізняється підвищеною зручністю для дитячої руки.

Нове покоління асептичного пакування

Асептична упаковка Tetra Pak® складається з кількох шарів матеріалів, кожен із яких виконує важливу функцію. Картон є основою — він забезпечує форму, міцність і зручність у використанні.

Полімерні шари відповідають за герметичність та захист від вологи, а бар’єрний шар традиційно створюється з алюмінієвої фольги, що дозволяє зберігати продукт безпечним і свіжим протягом тривалого часу. Проте індустрія картонної упаковки активно шукає екологічні альтернативи алюмінію, і компанія Tetra Pak зробила принциповий вибір на користь паперу, а не пластику. Бар’єр на паперовій основі у поєднанні з полімерними матеріалами на рослинній сировині дає змогу збільшити частку відновлюваних компонентів у структурі пакування до 90% ! Це дозволяє зменшити вуглецевий слід приблизно на третину, при цьому не втрачає надійності чи терміну зберігання продукту.

Папір, як і решта картону, що використовується у виробництві упаковок Tetra Pak, походить із лісів, сертифікованих FSC™ та інших контрольованих джерел. Бар’єр на паперовій основі має ультратонке металізоване покриття на нанорівні, яке, у поєднанні з іншими шарами, ефективно захищає сік від кисню, світла, вологи та бактерій. Таким чином, продукт так само залишається безпечним, як і в упаковці з традиційним алюмінієвим шаром, а сама тара є повністю придатною до переробки. Крім того, нова упаковка отримала сертифікацію Carbon Neutral від міжнародної організації Carbon Trust™, що підтверджує її вуглецеву нейтральність та відповідність глобальним стандартам сталого розвитку.

Дизайн

Дизайн дитячих соків Galicia і Світанок не зазнав радикальних змін — він залишився впізнаваним, але став більш яскравішим, дружнім та емоційним. Додаткові панелі виділяють бренди на полиці, доповнюють цікавим меседжами для споживачів. Наприклад, кожен дитячий сік Galicia має власного героя — створеного брендом персонажа з власною історією. Завдяки додатковим боковим панелям з’явився простір, щоб показати героїв ближче, більше розповісти про них — хто вони, які вони, чим захоплюються. Відтепер, бренд говорить безпосередньо з дитиною, яка вже сама робить свій вибір. Вона вибирає не лише смак, а може відчути до нього симпатію або впізнати себе у його рисах.

Бренд Світанок розвиває ідею маленьких мрійників — дітей, які щодня відкривають світ і прагнуть втілювати свої перші мрії. Це філософія бренду, закладена навіть у коротку фразу на упаковці — “для маленьких мрійників”.

Для серії Galicia Baby комунікація зміщена до дорослої аудиторії: на упаковках з’явилися персоналізовані повідомлення для батьків — теплі, щирі, про любов і турботу. Продукти Galicia Baby створені з тією самою ніжністю та відповідальністю, з якою батьки дбають про своїх дітей. Саме тому між брендом і батьками виникає природний, щирий зв’язок — адже обидві сторони говорять однією мовою: мовою любові та турботи.

Сьогодні оновлені пакування соків компанії «Галіція-Трейд» поступово з’являються на полицях магазинів та торгових мереж. Нове пакування — це не просто зміна форми чи дизайну, а ще один крок у напрямку сталого розвитку. Разом із партнерами у сфері пакувальних технологій, компанія впроваджує рішення, які поєднують турботу про довкілля, якість продукту та комфорт споживача. Бренди "говорять" зі своєю авдиторією через деталі, меседжі, кольори й емоції, закладені в упаковку.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*