• ТМ
    Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»

    Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»

    • 17 августа 2022
    Не обов’язково бути володарем зірок Мішлен, аби з першого погляду відрізнити справжній мереживний круасан, виготовлений з дотриманням відповідної рецептури і технологій, від звичайного рогалика. Пекарі та кондитери чудово знають, що круасани спекти не просто, а у промислових масштабах налагодити їх виробництво ще складніше. Секретами виготовлення якісних круасанів в Україні поділились технологи ТМ «Рум’янець» – Лідія Ряба та Ілона Бордюг.
    подробнее
  • ТМ
    Як за рік змінилися ціни на м

    Як за рік змінилися ціни на м

    • 09 августа 2022
    Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на м’ясо в супермаркетах країни протягом року. Суттєве подорожчання спіткало всі види свіжої охолодженої продукції: птицю, яловичину, свинину, баранину та крольчатину. Найбільше зросла ціна на курячу печінку, тушку індички та ребра яловичини.
    подробнее
  • ТМ
    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    • 26 июля 2022
    Мережа NOVUS не припиняла роботу з перших днів повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зважаючи на втрати складів, понівечення магазинів та знищення головного офісу в ТРЦ Retroville. Через що довелось пройти команді, як адаптувались до нових умов, про розвиток, постачальників та маркетингові активності, розповів генеральний директор мережі NOVUS Марк Петкевич.
    подробнее
  • ТМ
    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    • 25 июля 2022
    Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.
    подробнее
  • ТМ
    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    • 23 июня 2022
    Під час війни український ритейл зазнав багато труднощів. На сьогодні знищено не одне підприємство, є значні обмеження виробництв, деякі компанії опинились на тимчасово окупованих територіях без можливості доступу до них, що змушує роздрібні мережі шукати нових постачальників. Крім того, доводиться будувати нову логістику поставок, адже зруйновані дороги й склади, змінювати асортимент в умовах масового переселення та зниження купівельної спроможності, а також забезпечувати регулярну доставку товарів, коли пальне в дефіциті й значно подорожчало. Які виклики постали перед компанією Auchan Україна, яка ситуація на власному фронті зараз у мережі, читайте у матеріалі.
    подробнее
  • ТМ
    Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни

    Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни

    • 22 июня 2022
    Провідний виробник соків та продуктів дитячого харчування «Вітмарк-Україна» – одна з компаній, які не розгубилися з початком вторгнення військ рф та швидко пристосувалася до важких умов воєнного стану.
    подробнее
  • VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    • 20 июня 2022
    VARUS – національна мережа магазинів, яка на сьогодні представлена 111 магазинами в 25 населених пунктах України. З моменту вторгнення росії ринок зазнав змін, бізнесу довелось перелаштовуватись і шукати нові шляхи взаємодії з партнерами, щоб надати доступ населенню до соціально важливих товарів. Про виклики з початком війни, взаємодію з партнерами й колишніми конкурентами, маркетингову активність та соціальну відповідальність розповідає Ольга Румянцева, директор з маркетингу VARUS.
    подробнее
  • ТМ
    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    • 10 июня 2022
    Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.
    подробнее
  • ТМ
    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    • 31 мая 2022
    З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.
    подробнее