-
ТМ
Майбутнє ринку: які продукти завоюють популярність у 2025 році?
- 23 травня 2025
У 2024 році ринок FMCG демонстрував кілька важливих тенденцій, які впливають на стратегії запуску нових товарів у 2025 році, як на глобальному рівні, так і в Україні.детальніше -
ТМ
Від Ready-to-cook до Ready-to-eat: стратегія розвитку компанії Bakery Food Investment
- 08 квітня 2025
Bakery Food Investment – перший великий виробник хлібобулочних виробів глибокої заморозки в Україні. За два десятиліття своєї діяльності компанія зарекомендувала себе як надійний виробник випічки. Про трансформації та стратегію розвитку підприємства нам розповів його генеральний директор Євген Міщенкодетальніше -
ТМ
ХVІ виставка та конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025
- 04 квітня 2025
27-28 березня 2025 року в Києві відбулася щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025.детальніше -
ТМ
Український eCommerce: як змінилася поведінка покупців у 2024 році
- 14 березня 2025
Команда Promodo разом з SimilarWeb випустили нове дослідження з цифрами українського онлайн-ритейлу за друге півріччя 2024 року. Головний висновок — українці продовжують обережно ставитися до своїх витрат. Якщо раніше користувачі обирали улюблений бренд, то сьогодні вони, найімовірніше, дивитимуться на ціну.детальніше -
ТМ
«Мантінга Україна»: Виклики, інновації та розвиток у 2024 році
- 11 березня 2025
Компанія «Мантінга Україна», частина литовського холдингу Mantinga Group, є одним із лідерів на ринку заморожених хлібобулочних виробів в Україні. Завдяки рішучим крокам і здатності адаптуватися до складних умов, компанія не лише подолала виклики, а й суттєво розширила асортимент і зміцнила партнерські відносини на українському ринку. У цьому інтерв'ю ми поговорили з Віктором Столяром, директором компанії «Мантінга Україна», про основні досягнення 2024 року, стратегії розвитку та впровадження інновацій у сфері харчових продуктів.детальніше -
Компанія «ЖАР КО» - досягнення у сфері виробництва та збуту смаженого насіння на ринку України
- 05 березня 2025
Мене звати Дмитро Долгій, і я хочу поділитися історією розвитку нашої компанії — ТОВ «ЖАР КО». Я працюю тут уже вісім років. Починав з позиції менеджера з продажу, а сьогодні я займаю посаду директора з продажу і відповідаю за співпрацю з національними мережами.детальніше -
ТМ
ТЕРРА – Смак Здорового Життя: Стратегічний Розвиток та Досягнення. Спільний розвиток з TradeMaster
- 19 лютого 2025
Компанія "ТЕРРА" була заснована в 1998 році та спеціалізується на переробці зернобобових культур для виробництва натуральних круп, пластівців, супів, граноли, та каш із фруктово-ягідними, овочевими та іншими природними добавками. Наш асортимент налічує понад 200 одиниць продукції, і ми постійно працюємо над задоволенням потреб наших клієнтів.детальніше -
ТМ
Від домашнього успіху до світових ринків: Історія ТМ «Хорс Пекарня»
- 11 лютого 2025
Пекарня "Хорс" — це сімейний бізнес, заснований моїм батьком. Від ідеї до першого корисного хліба на заквасці з пророщеного зерна пройшло два роки. У 2010 році батько вирішив випікати свій власний хліб, оскільки був незадоволений магазинним.детальніше -
ТМ
Як Агрофірма “ Козацька” тримає тил свого бізнесу.
- 03 лютого 2025
Участь українських виробників в нашому проєкті та їхні історії успіху під час війни надихають. Організатор проєкту – TradeMasterGroup. Мета проєкту: заповнення прогалин в асортименті харчових продуктів в Україні через визначення потреб мереж і пошук українських виробників, а також укладення контрактів на постачання через переговори між мережами, дистриб'юторами та виробниками.детальніше