-
ТМ
Обрали найкращий сир і чизмонгера України: у Києві пройшов фестиваль сирного мистецтва ProCheese Awards 2025
- 29 вересня 2025
27–28 вересня у Мистецькому Арсеналі відбувся ProCheese Awards 2025 — найбільший фестиваль сирного мистецтва в Україні. Подія об’єднала українських та міжнародних виробників, провідних експертів і понад 4000 відвідувачів. У межах фестивалю також пройшли національний конкурс на найкращий український сир та змагання за звання найкращого чизмонгера країни.детальніше -
ТМ
Конвеєрна автоматизація від Konsort на прикладі кейса агрохолдингу
- 24 вересня 2025
Як автоматизація пришвидшила виробничий процес світового аграрного лідера.детальніше -
ТМ
Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію
- 02 вересня 2025
Молокія продовжує розкривати комунікаційну платформу «Життєві сили на життя» і презентує другу рекламну кампанію – про фруктові йогурти, як джерело радості.детальніше -
ТМ
Більше ніж вивіска: Як франшиза SPAR відкриває двері до нового рівня успіху в ритейлі
- 16 червня 2025
Франшиза супермаркету SPAR – це не просто вибір бізнес-моделі. Це вибір стратегії, що дозволяє підприємцям масштабуватися, більше заробляти та розвиватися під відомим міжнародним брендом. Історії успіху франчайзі SPAR – найкраще тому підтвердження. Сьогодні ми ділимося досвідом Дмитра та Лариси Мацієвських, які перетворили свій існуючий магазин на прибутковий супермаркет SPAR, суттєво зробивши свій бізнес прибутковішим.детальніше -
ТМ
Щорічна конференція DistributionMaster-2025 зібрала ключових гравців FMCG-сектору
- 09 червня 2025
29-30 листопада в Києві пройшла традиційна щорічна Конференція «DistributionMaster-2025». Це єдина в Україні спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, виробників, мереж та їхніх партнерів. Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 150 власників і топ-менеджерів провідних виробничих та дистрибуційних FMCG компанійдетальніше -
ТМ
Майбутнє ринку: які продукти завоюють популярність у 2025 році?
- 23 травня 2025
У 2024 році ринок FMCG демонстрував кілька важливих тенденцій, які впливають на стратегії запуску нових товарів у 2025 році, як на глобальному рівні, так і в Україні.детальніше -
ТМ
Від Ready-to-cook до Ready-to-eat: стратегія розвитку компанії Bakery Food Investment
- 08 квітня 2025
Bakery Food Investment – перший великий виробник хлібобулочних виробів глибокої заморозки в Україні. За два десятиліття своєї діяльності компанія зарекомендувала себе як надійний виробник випічки. Про трансформації та стратегію розвитку підприємства нам розповів його генеральний директор Євген Міщенкодетальніше -
ТМ
ХVІ виставка та конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025
- 04 квітня 2025
27-28 березня 2025 року в Києві відбулася щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025.детальніше -
ТМ
Український eCommerce: як змінилася поведінка покупців у 2024 році
- 14 березня 2025
Команда Promodo разом з SimilarWeb випустили нове дослідження з цифрами українського онлайн-ритейлу за друге півріччя 2024 року. Головний висновок — українці продовжують обережно ставитися до своїх витрат. Якщо раніше користувачі обирали улюблений бренд, то сьогодні вони, найімовірніше, дивитимуться на ціну.детальніше