19 грудня 2025

Мега подія весни Food&NonFood Master-2026 &Big Trade-Marketing Show-2026.

Мега подія весни Food&NonFood Master-2026 &Big Trade-Marketing Show-2026.

258

26-27 березня 2026 року у ВЦ «АККО Інтернешнл» (м. Київ,пр. Берестейський, 40-Б) відбудеться ХVІІ щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2026. Це ключова подія для представників рітейлу та FMCG-ринку України, яка об'єднає понад 2000 учасників, серед яких власники, генеральні директори, керівники закупівель, маркетингу та продажів провідних компаній

Партнери виставки

Конференція збере: понад 600+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж, провідних виробників та імпортерів FMCG товарів.

Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном а також обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи власних відділів маркетингу, перейняти успішний досвід колег, отримати практичні кейси та рекомендації найкращих маркетологів України.

Відео-ролик як проходить  конференція-виставка Food&NonFood Master.

На Виставці  Вас чекають:

  • - 150 виставкових стендів
  • - 2 дні конференції
  • - 30 топ-спікерів провідних роздрібних мереж, виробничих, дистрибуційних і аналітичних компаній України і зарубіжжя
  • - Столи переговорів в форматі «Ритейлер-Постачальник»
  • - Більше 2000 учасників - Ваших існуючих і потенційних партнерів.

Нагородження переможців Національних премій

Retail-in-Ukraine-2026: Найкращий партнер року серед роздрібних мереж.

Місія премії Retail in Ukraine — публічно відзначити лідерів роздрібного ринку, які демонструють найвищий рівень співпраці з постачальниками, та нагородити тих, хто задає стандарти якості й ефективності.

Заповніть анкету Національного голосування провідних постачальників за найкращого Партнера серед роздрібних мереж України, оцінивши якість їх роботи за 5 запропонованими номінаціями.
Анкета за посиланням прохання заповнити до 28 лютого включно.

Made-in-Ukraine-2026: Найкращий партнер року серед виробників.
Місія Премії Made-in-Ukraine: Об'єднати найкращих виробників і рітейлерів країни, сприяючи розвитку українського бізнесу, зміцненню економіки та популяризації якісної, інноваційної та національної продукції як в Україні, так і за її межами. Премія покликана надихати компанії на нові досягнення, виводити їх на нові рівні успіху та формувати спільноту лідерів, які визначають майбутнє ринку.

Ставши учасником події Ви:

  • - обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами  досвідом співпраці;
  • - дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food та Nonfood, тренди в категоріях;
  • - на основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
  • - отримайте нові ідеї та інсайти, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії;
  • - проведете переговори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами;
  • - неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитись з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами;
  • - поліпшите комунікації та побудуйте конструктивний діалог про співпрацю з ритейлерами та дистрибуторами;
  • - познайомитеся з кейсами топ-спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
  • - зможете взяти участь у виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу ритейлерів та постачальників.

Ексклюзивні спецпроєкти в рамках заходу:

Національна закупівельна компанія: Столи перемовин 2026 “рітейлер-постачальник”, серед постійних учасників - баєри мереж: VARUS, АТБ-Маркет, М’ясомаркет, ТОВ Вересень плюс (Файно маркет), UPG, мережа аптек «Подорожник», Мережа магазинів «ТА-DA!», NOVUS, ПП "МЕРЕЖА-СЕРВІС ЛЬВІВ", EVA, ТзОВ "Маркет Універсал ЛТД", Мережа гіпермаркетів «ЗаТак», BULKA market, Kasta, КАЛИНА, ТОВ "Рутмарт", «Економ Плюс», «Епіцентр К», SPAR Закарпаття, ТОВ "ОККО-ДРАЙВ", Kyivstar, ТОВ "РОЗЕТКА. УА", METRO Cash & Carry, мережа «Чистенько», Мережа «Територія мінімальних цін», ANRI-PHARM, Супермаркет "РОСТ", «Копійочка»,ПП "ТД "САЛЮТ", Watsons, мережа «ТОР-БА», Супермаркет «КЛАСС», Супермаркет "Харків", «Пані», Prostor

Головні теми конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2026:

  1. FMCG-ринок України: ключові ризики, можливості та сценарії розвитку.
  2. Зміна споживача в Україні – нові моделі поведінки. Погляд у майбутнє.
  3. Регіональний ритейл vs національні мережі: хто швидше адаптується до змін?
  4. Державне регулювання роздрібної торгівлі: що бізнесу чекати у 2026 році.
  5. Маркування, податки, перевірки: як ритейлу зберігати ефективність у нових умовах.
  6. Діалог держави та бізнесу: як зменшити регуляторний тиск без втрати контролю.
  7.  Підтримка бізнесу локальних компаній: програми, інструменти, реальні можливості.
  8. Нові формати магазинів: small format, convenience, dark store, hybrid, shop-in-shop, pop-up - що реально працює в Україні.
  9. Масштабування мережі в умовах війни: як відкривати магазини швидко та ефективно.
  10. Офлайн + онлайн: як поєднувати канали і не втрачати клієнта.
  11. АЗК як ритейл-платформа: як будувати магазини нового покоління.
  12. Асортимент, food-to-go та сервіс на АЗК: як утримувати клієнта і середній чек.
  13. Емоційна комунікація у рітейлі: як мережі можуть краще зрозуміти свого покупця. Створення взаємодії, що будує довіру та лояльність.
  14. Trade marketing у 2026: робочі механіки проти застарілих підходів.
  15. Промо без втрати маржі: як рахувати ефективність акцій.
  16. Промо в регіонах - чому універсальні рішення не працюють.
  17. Trade-marketing очима ритейлу: чого ми реально очікуємо від постачальників.
  18. Мерчандайзинг на основі даних: як змінюється підхід до полиці
  19. Мерчандайзинг у регіональному ритейлі: як продавати більше без додаткових площ.
  20. Category management у регіональних мережах: як рости без великих бюджетів
  21. Роль постачальника в управлінні категорією: де межа відповідальності.
  22. Штучний інтелект у ритейлі: прогнозування попиту, ціни та запаси.
  23. AI у трейд-маркетингу: як автоматизувати планування промо та оцінку ефективності.
  24. Як AI змінює роботу з клієнтом: персоналізація в офлайні та онлайні.
  25. Побудова довготривалого партнерства: як рітейлери та постачальники можуть разом досягти успіху. Досвід 2025 року та прогноз розвитку на 2026.
  26. Ритейл 2030: які бізнес-моделі виживуть і зростатимуть.
  27. Інновації в ритейлі без великих інвестицій.
  28. Як українському виробнику вийти на ЄС.
  29. Як залучити покоління Z та Alpha: соцмережі як канал продажів і лояльності для ритейлу та виробників

Формати участі:

Участь у виставці зі стендом включає:

  • Обладнання стенду: Стіл 700 × 700 мм – 1,Стілець «АСКОНА» - 3,Розетка 220 В (до 2 кВт) – 1,Спот-лампа 100 Вт – 1,Кошик для сміття – 1, Вішалка, Ковролін, Фризовий надпис.

  • Розміщення 50 слів + контакти в  електронному каталозі конференції

  • 2 учасники виставки, безпосередньо у виставковій залі (без доступу в зал конференції)

  • Знижка 20% на придбання пакета "Учасник конференції"

  • Кава-Брейки в зоні Food court

  • Обіди в зоні Food court 

Вартість до 31.12.2025 

  • Вартість стенда розміром 4 кв.м (2*2) – 25 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 6 кв.м (2*3) – 31 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 8 кв.м (2*4) – 34 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 9 кв.м (3*3) – 38 000 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 12 кв.м (4*3) – 50 400 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 15 кв.м (5*3) –  63 000 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 18 кв.м (6*3) – 75 600 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 21 кв.м (7*3) – 88 200 грн  без ПДВ

Вартість з 1.01.2026

  • Вартість стенда розміром 4 кв.м (2*2) – 29 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 6 кв.м (2*3) – 36 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 8 кв.м (2*4) – 39 000 грн без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 9 кв.м (3*3) – 44 000 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 12 кв.м (4*3) – 57 600 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 15 кв.м (5*3) –  72 000 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 18 кв.м (6*3) – 86 400 грн  без ПДВ
  • Вартість стенда розміром 21 кв.м (7*3) – 100 800 грн  без ПДВ 

Схему розташування стендів. Встигніть забронювати найкращі місця.


Учасник конференції отримує:

  • Участь у конференції – доступ до всіх тематичних сесій, презентацій та панельних дискусій, де обговорюються актуальні тенденції та інновації ринку.
  • Розміщення у каталозі конференції – 50 слів про вашу компанію, що дозволяє підвищити впізнаваність серед учасників та потенційних партнерів.
  • Кава-брейки, обід та фуршет – можливість відпочити, поспілкуватися з колегами та обмінятися досвідом у неформальній атмосфері.
  • Участь у столах переговорів «Ритейлер-Постачальник» – прямий контакт з ключовими гравцями ринку, обговорення співпраці та потенційних бізнес-можливостей. 

Вартість участі:

  • 9 500 грн без ПДВ, при оплаті до 31.12.2025 
  • 10 500 грн без ПДВ, при оплаті до 31.01.2026 
  • 12 500 грн без ПДВ, при оплаті до 28.02.2026
  • 14 000 грн без ПДВ, при оплаті з 01.03.2026

Для постійних учасників заходів TradeMasteGroup знижка 10%

  • Групова участь при оплаті до 31.12.2025 *без знижок:
  • 4 учасники – 34 000 грн.,
  • 6 учасників – 48 000 грн.,
  • 9 учасників – 67 500 грн.
  • Групова участь при оплаті з 1.01.2026 *без знижок:
  • 4 учасники – 38 000 грн.,
  • 6 учасників – 54 000 грн.,
  • 9 учасників – 76 500грн.

VIP пакет учасник конференції  22 000 грн

  • Пріоритетна реєстрація без черги;
  • Пакет з інформаційними матеріалами+ електронний каталог конференції, включає 50 слів про компанію в каталозі,
  • Зарезервовані місця у перших рядах зали конференції;
  • Кава-Брейк, окремий бізнес-ланч, фуршет;
  • Окремий стіл в залі для перемовин для зустрічей з партнерами;
  • Промокод для запрошення клієнтів чи партнерів на відвідування виставки та проведення переговорів;
  • Відеозапис конференції на 2 тижні;

Онлайн участь - 6500 грн включає 50 слів про компанію в каталозі конференції, доступ через платформу ZOOM до доповідей спікерів, доступ до перегляду відео запису конференції на 2 тижні.

Реєстрація

 

  

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Раздел: Статті >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*