• ТМ
    Понад 110 мільйонів гривень на благодійність спрямувала мережа аптек “АНЦ”, підтримуючи країну

    Понад 110 мільйонів гривень на благодійність спрямувала мережа аптек “АНЦ”, підтримуючи країну

    • 22 серпня 2024
    З початку повномасштабної війни "АНЦ" перерахувала на благодійну допомогу понад 110 мільйонів гривень.
    детальніше
  • Євген Тертишний: 2024 – буде роком нових викликів

    Євген Тертишний: 2024 – буде роком нових викликів

    • 18 грудня 2023
    Про те, як мережа «Файно Маркет» провела 2023 рік, розповість СЕО компанії ТОВ «Вересень плюс» — Євген Тертишний.
    детальніше
  • ТМ
    Інфографіка Zakaz.ua: як за рік змінилися ціни на продукти в супермаркетах

    Інфографіка Zakaz.ua: як за рік змінилися ціни на продукти в супермаркетах

    • 26 жовтня 2022
    Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на продукти харчування в українських супермаркетах протягом року. Значне подорожчання спіткало всі споживчі товари повсякденного попиту з продуктового кошика українця. Найбільше підскочили ціни на цибулю, яйця, банани та огірки.
    детальніше
  • ТМ
    П’ять головних трендів в ритейлі у 2022 році

    П’ять головних трендів в ритейлі у 2022 році

    • 11 серпня 2022
    Глобальна пандемія досі продовжує чинити тиск на світ ритейлу. В Інтернеті ритейлери продовжують активний розвиток, їм необхідно виконувати замовлення та поповнювати запаси все швидше та швидше, а також скорочувати витрати та збитки, викликані поверненнями. В офлайні проблеми зовсім інші – у фізичному світі ритейлери стикаються зі зниженням відвідуваності та необхідністю конкурувати з глобальними інтернет-магазинами - як за зручністю, так і за ціною.
    детальніше
  • ТМ
    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    • 25 липня 2022
    Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.
    детальніше
  • ТМ
    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    • 13 липня 2022
    Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.
    детальніше
  • ТМ
    Війна та зміни купівельної поведінки

    Війна та зміни купівельної поведінки

    • 11 липня 2022
    Війна завдала потужного удару по національному ритейлу – деякі бізнеси зупинились, попит знизився, величезна кількість складів і логістичні ланцюги були знищені, про ведення бізнесу в зоні бойових дій взагалі не могло бути й мови, міграція населення і персоналу, неможливість виконання контрактів, накопичення дебіторської заборгованості окремими мережами тощо. Зрозуміло, що різні канали продажів зазнали впливу, але хтось швидше зміг адаптуватись, оперативно реагуючи на зміну поведінки своїх споживачів.
    детальніше
  • ТМ
    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    • 21 червня 2022
    У кожного із партнерів мережі «Аврора Мультимаркет», що працює у форматі One Dollar, компанія асоціюється із своєчасними розрахунками за поставлені товари, співпрацею винятково в правовому полі, високими стандартами та Lean технологіями. До початку війни мережа практично досягала позначки в 1000 торгових точок і мала грандіозні плани розвитку. Про зміни в роботі, ситуацію на ринку сьогодні і виклики, із якими мережі вдалось впоратись, розповідає СЕО Тарас Панасенко.
    детальніше
  • Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    • 09 лютого 2022
    Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.
    детальніше