О компании AutoBI

🔰 AutoBi – Українська продуктова IT-компанія, розробники системи управління автопарком.

Компанія розпочала свою діяльність в 2020 році як невеликий стартап, який працював над розробкою рішень для ефективного управління парком техніки. В результаті роботи був створений потужний програмний комплекс, який відповідає всім міжнародним стандартам.

Після успішного запуска, команда розробників була відзначена багатьма престижними нагородами, та отримала інвестиції від державних і приватних інвесторів, що дозволило спеціалістам компанії сконцентруватися на створенні розширеного функціоналу, та покращенні вже існуючих налаштувань системи.

AutoBI зайняла 1 місце на DTEK Startup Day by USF

Зараз AutoBi це сучасна платформа управління автопарком, яка дозволяє легко контролювати всі важливі показники в режиме онлайн, та відстежувати складну аналітику в зручному форматі за допомогою вашого смартфону. Завантажити безкоштовний мобільний додаток AutoBi ви можете за посиланням на сайті компанії.

Система дозволяє швидко підключитись та обробляти дані з будь яких GPS-трекерів, що вже встановлені на техніці. Саме тому платформа AutoBi буде корисна для автоматизації процесів управлінням автопарком в державних органах, комунальних підприємствах, в компаніях що працюють у таких сферах як: транспорт і логістика, аграрний сектор, оренда техніки, лізинг авто, станції технічного обслуговування, служби доставки, комерційні банки та страхові компанії, пасажирські перевезення, цивільне будівництво, ремонт та будівництво доріг, енергетика, утилізація та видобуток корисних копалин, роздрібна та гуртова торгівля, виробництво, інформація та телекомунікації.

AutoBi - інструмент який суттєво спрощує щоденні, рутинні процеси для керівника компанії, керівника підрозділів, провідного інженера, логіста, диспетчера, фінансиста, юриста, водія.

Система здатна вирішити низку проблем, з яким стикається підприємство, в розпорядженні якого є парк техніки. Отже, завдяки системі, ви можете:

• Уникнути недоцільних витрат. Оптимізуйте витрати на парк техніки та агрегатів, уникайте прострочених страховок, мінімізуйте запаси запчастин на складах.

• Отримати повний контроль. Контролюйте переміщення транспорту та агрегатів, їх стан, фінансову історію, а також наявність та переміщення запчастин.

• Автоматизувати звіти. Отримайте автоматизовані звіти в режимі реального часу, без втрат робочого часу та негативного впливу людського фактору.

Процес впровадження AutoBi складається з таких етапів:  

✅ Налаштування синхронізації з базою 1С, де зберігаються хронологічні дані по ремонтах й перелік запчастин на складах;

✅ Імпорт технічних показників автотранспорту, що відбувається автоматично за реєстраційним номером;

✅ Імпорт даних по персоналу для контролю робочого часу;

✅ Підключення GPS-трекерів та іншого обладнання для моніторингу переміщення техніки та контролю використання палива;

У процесі зазвичай залучено 2 спеціалісти з боку AutoBi – бізнес-аналітик та співробітник служби сервісу. Загальний час впровадження системи з нуля, враховуючи етап підготовки даних, може становити від одного до трьох місяців.  


Пропонуємо вам заповнити форму та скористатись безкоштовним тестовим доступом до платформи AutoBi. 

Долучайтесь до наших соцмереж: 

facebook 

telegram

linkedin

 

youtube



Все компании "Автоматизація логістичних процесів"