08 березня 2024

В Україні показали ІТ-рішення, яке за допомогою комп'ютерного зору аналізує товари в магазинах



20 жовтня в Києві пройшла конференція "DistributionMaster-2023: Нова реальність - виклики та рішення". На конференції виробники, дистриб'ютори, ритейлери та інші учасники FMCG-галузі дізналися про те, як у поточній нестабільній реальності поліпшити й оптимізувати бізнес-процеси.

 

Інноваційний партнер конференції ІТ-компанія IBA Україна розповіла про розробку Goods Checker. Вона вже успішно працює в одному з найбільших українських мерчандайзингових агентств і розпізнає товари на полицях магазинів з різних куточків країни.

 

Це ІТ-рішення на основі комп'ютерного зору, яке автоматизує процеси мерчандайзингу. Воно допомагає українському бізнесу якісно поліпшити свої процеси: підвищити відсоток дотримання планограм, зменшити час аудиту торгової точки, знизити кількість out-of-stock і, зрештою, підвищити продажі.

 

Три модулі Goods Checker для кожного етапу мерчандайзингу

Goods Checker складається з трьох модулів, кожен з яких автоматизує окремий процес мерчандайзингу:

 

  1. Робота з планограмами. Plano Creator допомагає менеджерам виробників і дистриб'юторів у сфері FMCG за кілька хвилин створювати планограму, яка буде давати реальне уявлення про товари і торгове обладнання. Такий підхід знижує кількість помилок під час аудиту торгової точки мерчандайзерами, а менеджери, зі свого боку, можуть переключитися на інші завдання.
  2. Контроль викладки в магазині мерчандайзерами. Мобільний додаток Check & Go допомагає польовим співробітникам швидше виконувати аудит магазину: орієнтуватися в завданнях, невідвіданих торговельних точках, відмічати проблеми на стелажах тощо.
  3. Розпізнавання SKU та аналітика. Модуль Shelf Eye на основі нейромереж відповідає за розпізнавання SKU на полицях, порівняння викладки з планограмою і формування аналітики. З Shelf Eye процес роботи в магазині наступний: мерчандайзер приходить у торговельну точку і фотографує полицю, а Shelf Eye виконує розпізнавання товарів і показує, які з них стоять на своїх місцях, а які - ні. Завдяки штучному інтелекту всі фотографії від мерчандайзерів будуть оброблені, а дані - враховані в аналітичних звітах.

 

Shelf Eye формує аналітику в різних розрізах: SKU, магазин, категорія, мерчандайзер тощо. Приклади KPI, які можна відстежувати в Goods Checker: частка бренду/суббренду/SKU власних конкурентів на полиці, причини невідповідності викладки планограмі, пропуски товарів тощо.

Детальніше  https://trademaster.ua/articles/313721

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "Постачальники IT-рішень"