25 серпня 2023

інтерв'ю До Дня Незалежності



Оксано Петрівно, Вадиме Володимировичу, знаємо, що у цьому році Ваша компанія відмічає
29-й рік народження. Людина цього віку – молода, перспективна, вже з в/о, та скоріше набуває
досвід. А для компанії в Україні – це поважний вік, крутий досвід зі своїми перемогами,
помилками, переналаштуваннями бізнесу, довірою партнерів.


Вадим Зібров: Так, 20 вересня День Народження «Імпорт-Офіс Україна».
Якби не було війни, ми б святкували цей день, були б повітряні кульки, смаколики та подарунки. Віримо, що на 30-ту
річницю, наступного року, все так і буде. Але зараз ми просто підбиваємо підсумки, плануємо на майбутнє,
працюємо на повну, підтримуємо ЗСУ коштами, своїми товарами та іншими необхідними речами, дякуємо нашим
Захисникам, сплачуємо податки в бюджет України, надаємо робочі місця, співпрацюємо з фондами.


Оксана Петрівна, Ви з Вадимом Володимировичем - Засновники відомої компанії, всі українці
знають Бренди BUROMAX та ZiBi. Тому цікаво було б до Дня Незалежності України дізнатись, як
бізнес працює в умовах повномасштабного вторгнення ворога на нашу землю.


Оксана Філонова: Нас, як і всіх, війна застала зненацька. Ми не готувались, хоч і обговорювали, спілкувались, але
була надія, навіть якась впевненість, що цей маразм не станеться, що у 21-му сторіччі, в центрі Європи таке не
можливо.


24-го лютого ми, як і всі, пережили шок. Але, як перед власниками бізнесу, перед нами стояла відповідальність не
тільки за наші родини, але за компанію, за співробітників.


Ми приймаємо рішення – працюємо.


Поки Київщина була окупована, команда працювала на віддаленні, за необхідністю, ми дізнавались, хто може
виконати ту чи іншу задачу.


На початку повномасштабного вторгнення наші співробітники, як і всі українці, опинились в непередбачуваних
умовах. Хтось опинився в окупації: Лютіж, Демидів, Буча, Ірпінь. Хтось терміново покидав країну, рятуючи дітей.
Хтось переїхав до інших регіонів. Дякувати Богові, з усіма все гаразд.


Ситуація напружена, безліч блокпостів по місту та по всім трасам і населеним пунктам, обмежений рух, майже
неможливо дістатись з одного берега міста на інший, а ще з передмістя до Києва. Але, вже в перші дні та тижні,
почали надходити перші запити на склад саме про харчові продукти, воду та товари першої необхідності. У
військових та бійців ТРО виникла потреба в таких товарах, як чай, кава, папір, клейка стрічка (скотч) жовтого та
блакитного кольорів для позначення наших Захисників. Ми провели термінову онлайн нараду, хто може дістатись
до складу, організувати відвантаження всього необхідного, хто з водіїв може й готовий відвезти все необхідне: лівий
берег Києва, правий берег Києва, передмістя, а далі й за межі Київщини. Ми безмежно вдячні нашим співробітникам,
особливо героїчним водіям і працівникам складів, які, ризикували, але вийшли на роботу і зробили майже неможливе.
Під обстрілами життєво необхідні товари були доставлені за вказаними адресами, як військовим, так і нашим
клієнтам.


Поки інші постачальники закрили склади, не виходили на зв’язок, ми приймали термінові замовлення з усієї України на
товари першої необхідності. Вже з часом багато наших клієнтів, в переважній більшості, мережі магазинів,
подякували нам та відмітили, що за цей час ми перейшли для них з розряду звичайного постачальника до Надійного
Партнера. Бо ми ледь не єдиний постачальник, який першим, а для багатьох єдиним, відгукнувся та організував
відвантаження товарів. Партнери вдячні нам за всі ті кроки назустріч, всю підтримку під час цього неймовірного
випробування для всіх нас.


Почавши продавати з перших днів повномасштабного вторгнення ворога, ми утримували оберти товару,
виконуючи весь нагальний попит по всій Україні.


Надзвичайно й те, що як нас відчули Надійним Партнером, так само, на сьогодні, можна констатувати, що
більшість наших Партнерів проявили себе благонадійними. Навіть залишаючись на окупованих територіях, вони
продовжували розраховуватись за товар. Повномасштабна війна стала випробуванням ще й на довірливі
Партнерські відносини, вміння підтримувати один одного, робити навіть неможливі речі. Зараз ми відновлюємо
зустрічі керівників нашої компанії з Партнерами, і відчуваємо, як нам не вистачало того живого спілкування, але
наскільки тепер ми довіряємо один одному, можемо покластися друг на друга. Це непередбачувано розкритий скарб
– справжнє Надійне Партнерство.


Ще великим випробуванням стало те, що велика кількість контейнерів з товаром була в дорозі. Все зупинялось,
контейнери були розкидані по всьому світу, їх перекидали в інші порти на невизначений термін, з хаотичним
блокуванням іншими контейнерами всіх українських компаній. І починаючи з 24 лютого задача - розробити нові маршрути та знайти можливість отримувати товар, при цьому змінювався порядок отримання, бо першочергові потреби відійшли на другий план.

Вадим Володимирович, Імпорт-Офіс Україна - завжди є соціально активна компанія. І цей
період не став виключенням.


Вадим Зібров:


Кілька наших співробітників з 24 лютого пішли в ТРО, а потім в ЗСУ, захищати Україну від ворога. Ми забезпечили
хлопців необхідною омуніцією та разом з їхніми родинами слідкуємо за їх Перемогами та чекаємо на їх повернення.
Одразу після звільнення Київщини від ворога, наші дівчата з офісу та водії завантажили машини ковдрами, пледами,
подушками, посудом, одягом, продуктами, іграшками, солодощами для дітей та повезли людям, що були в окупації.
Цей маршрут ми повторили багато разів, поки не закрили найгарячіші потреби мешканців тих сіл за Бородянкою,
куди не доїжджали інші волонтери. Ми збирали харчі, речі, гроші на купівлю необхідного, створили волонтерський
хаб в офісі, куди везли допомогу з усього Києва, ми завантажували все це в наші машини та розвозили людям, які
пережили жах окупації. Потім складались записки з адресною допомогою, щоб розв’язати питання всіх людей.
Комусь не вистачало дитячої коляски, в когось в дітей забрали навіть платтячка, а в місцевих лікарнях орки винесли
геть все, навіть термометри і штори. То ми привезли в ці лікарні всі необхідні ліки для амбулаторій та мешканцям
сіл по списках, які вони разом складали. Майже кожен мешканець села замовив заспокійливі та знеболювальніі ліки, а
амбулаторії ми забезпечили ще й інвентарем, постільною білизною та шторами. Хтось просив корм для котиків і
собачок. Ми долучили й наших Партнерів до допомоги, й волонтерські організації. Люди й досі надсилають нам
подяки за підтримку. Далі допомагали харків’янам, херсонцям, людям із Бахмуту та ін., наш хаб і зараз постійно
поповнюється і ми відправляємо допомогу людям. Активно допомагаємо військовому госпіталю.


Звісно, найважливіше завдання - допомога ЗСУ: коштами, машинами, генераторами, старлінками, синім та
жовтим скотчем, товарами першої необхідності. Також ми постійно запускаємо активності, спрямовані на
допомогу ЗСУ.

Оксана Петрівна, поділіться, як компанія пережила блекаут, та в яких умовах сьогодення ви
працюєте, як виживаєте в умовах війни? Імпорт-Офіс Україна відома тим, що постачає по всій
країні канцтовари та товари для творчості відомих Брендів BUROMAX та ZiBi. Чи значно впав
ринок цих категорій товарів?


Оксана Філонова:


Наступним етапом випробування для всієї країни стала осінь 2022 р., коли ворог почав завдаватии удари по
інфраструктурі України, та позбавляв міста й села тепла, світла, зв’язку, води. Знов багато людей були змушені
виїхати за межі міста, а хтось і покидав країну. Мешканці Києва залишились без світла, тепла, води, іноді й без
можливості навіть приготувати поїсти.


Перед нами з Вадимом Володимировичем постала нова задача.


Ми організували все для опалення приміщень, завезли достатньо води та харчів, організували безплатні обіди для
всіх, хто приїжджає працювати в офіс, під’єднували всі можливі й неможливі джерела інтернету, налаштували
майже безперебійне забезпечення світлом навіть коли навкруги кілька днів воно було відсутнім. Встановили
койкомісця для тих, хто мав потребу залишатись в офісі. Багато хто зі співробітників їхали в офіс попрацювати,
погрітись, поїсти і відпочити, декому було потрібно попрати речі та прийняти теплий душ. Ми також організували
все можливе для віддаленої роботи для тих, хто не мав змоги приїхати до офісу, хто виїхав за межі столиці.
Організували розвозку від метро до офісу і назад.


На сьогодні більшість наших співробітників повернулись в офіс.


Але ми отримали й великий відтік кадрів. Попри все, покращуємо умови праці для всіх співробітників, як на
віддаленні, так і в офісі: своєчасна виплата зарплат, навіть на вищому рівні, ніж були до повномасштабного
вторгення, безплатніі обіди, можливість залишатись працювати віддалено, розвозки. В офісі так і залишаємо всі
умови для перепочинку та можливість переночувати.


Ще про умови бізнесу в сьогоденні - в багатьох прифронтових районах ми втратили велику кількість ринку, та
частину товару втратили безповоротно (розбиті магазини й склади, клієнти залишились на окупованих
територіях, дехто з них не виходить на зв’язок. Зрозуміло, що багато українців виїхали за межі країни, онлайн
навчання, де багато канцтоварів не використовується.


Так, дійсно, наш головний напрямок діяльності – канцтовари та товари для творчості. Але, ми вже давно
позиціюємо себе як комплексний постачальник. В нас є власний Бренд BUROCLEAN – госптовари та хімія, а також бренди на дистриб’юції, також ми постачаємо харчові продукти, воду, товари першої необхідності. Все для школи,садочка, офісу, дому. Особливо ці напрямки стали затребуваними нашими клієнтами після 24 лютого. І зараз ми цей ринок активно підтримуємо і розвиваємо.

Ми реагуємо на кожну ситуацію на ринку, налаштовуємо нові маршрути, налагоджуємо нові ринки, розширюємо
вплив в інших категоріях, бо клієнтам подобається, що ми надаємо комплексне забезпечення. Ми
переналаштовуємо внутрішні бізнес-процеси, враховуючи і роботу на віддаленні, і автоматизуємо та оптимізуємо
багато процесів.


Ми й надалі продовжуємо працювати для наших клієнтів, для партнерів, для кінцевого споживача, які люблять і
обирають товари наших Брендів. Вдячні за постійні добрі відгуки про наші товари. Ми стараємось надавати ринку
все якісне, різноманітне і кожній цільовій аудиторії – саме те, що вони шукають.


Так, вже під час повномасштабного вторгнення, коли російський бренд «луч» виперли з ринку України, як і все
російське, наші клієнти почали дзвонити, писати, мовляв, залишаються без якісної лінійки товарів серії CLASSIC.
Мовляв, саме ваш Бренд має це надати ринку, щоб було якісне та саме таке, як захоче кінцевий споживач. Ми
розібрали формули пластиліну, гуаші та медової акварелі, покращили, провели пошук найкращих виробників, та
запустили у виробництво. Пластилін ZiBi Classic став на полиці українських магазинів вже минулої осені, акварель -
цієї весни, а гуаш вже літом 2023 р. Ми вже отримуємо безліч відгуків, в т.ч., від викладачів та вчителів, від батьків.
Нам дуже приємно, що ми досягли своєї мети і зробили саме те, що так сподобалось українцям. Сьогодні ми вже
почали тестувати продажі наших товарів в інших країнах (про це трохи згодом, поки перші, але позитивні, кроки в
цьому напрямку). Ми випустили багато новинок, в т.ч., Патріотична серія: щоденники, блокноти, альбоми, картини
за номерами та ін. А з кожного патріотичного блокнота ми перераховуємо частину коштів на ЗСУ.

Вадиме Володимировичу, що для Вас найголовніше у Бізнесі, можливо, війна підкорегувала Ваше
ставлення?

 

Вадим Зібров: Команда. Люди – це головне. Ми багато пройшли разом. З першого дня війни ми створили групу у
месенджері, де всі мали відгукнутись зранку, повідомити про себе. Не дарма кажуть, що під час війни фраза «Як
ти?» краще тисячі гарних слів. Наша зустріч в офісі відбувалась з обіймами, ми стали ще ріднішими. З такою
Командою і у вогонь, і у воду. Коли ми набирали співробітників, то пункт Стресостійкість не був головним, але
тепер ми знаємо, що кожен з нашої Команди склав іспит на стресостійкість на 12 балів з 10. Навіть під час війни ми
випустили та запропонували партнерам кілька каталогів, друкованих та електронних. Вже під час війни вийшов
наш Дайджест про життя Команди, про новини України, про наших Захисників, звіти про те, що за місяць зроблено
в напрямку допомоги ЗСУ, людям, з гарними порадами від психологів, що є актуальним під час війни.


Розкажіть нашому читачеві про Ваш бізнес


Оксана Філонова: Імпорт-Офіс Україна - Національний постачальник канцелярських товарів, товарів для школи та
творчості, і товарів для офісу. Українська компанія, власник відомих кожному українцю за своєю якістю Брендів
BUROMAX, ZiBi та BUROCLEAN.


«Імпорт-Офіс Україна»: 28 років на ринку України. 3 власні Бренди. 9 ексклюзивних ТМ. Понад
130 ТМ у загальній дистрибуції. Асортимент ТМ BUROMAX: понад 900 товарів. Більше 6000
товарів в асортименті загалом. Власний офісно-складський комплекс площею понад 8500 м²,
19 власних автомобілів. Та головне – це люди: колектив з 250 професіоналів та понад 1000
партнерів.


Вадим Зібров: Ще трохи про наш бізнес. Основним напрямком діяльності є оптові поставки канцелярських товарів
та товарів для офісу. Сьогодні компанія є одним з лідерів ринку, має широку та ефективну мережу дистрибуції, через
яку здійснює поставки товарів в усі регіони країни, а також є постачальником канцелярських товарів в основні
мережеві роздрібні структури.


Компанія пропонує ринку України асортимент канцелярських товарів і товарів для офісу під власними торговими
марками BUROMAX, ZiBi і BUROCLEAN. На додаток до своїх торгівельних марок, в асортиментному портфелі
компанії "Імпорт-Офіс Україна" знаходяться бренди: DONAU (Швейцарія), FELLOWES (США), UNI (Японія), PANTA PLAST
(Польща), GRANIT (Польща), MAPED (Франція), REGAL (Тайвань), BESTAR (Тайвань). Компанія, активно розвивається і в
напрямку продажів форматного паперу. У нашому портфелі присутні такі бренди, як Maestro Standard, Niveus,
Communicator відомого європейського концерну MONDI, а також бренд Basic Copy від європейського виробника RADEČE
PAPIR NOVA.


Власний офісно-складський комплекс, площею понад 8500 м², обладнаний сучасною автоматизованою системою
управління логістичними процесами. Доповнює налагоджену систему складського обліку автопарк з 19 вантажних)

та легкових автомобілів. Завдяки продуманій логістиці, товар регулярно і без затримок постачається по території
України. Компанія "Імпорт-Офіс Україна" об'єднує професіоналів і прагне, щоб кожен співробітник відчував себе
комфортно в команді, адже трудовий колектив - це цінність компанії і основа успіху.


Наш багаторічний досвід роботи в складних умовах становлення українського ринку, постійна робота над
вдосконаленням бізнес-процесів, спрямована на підвищення ефективності роботи нашої компанії і компаній наших
партнерів, дозволяють нам займати лідируючі позиції на ринку і з оптимізмом дивитися в майбутнє.

Що б Ви сказали Вашим Потенційним Клієнтам, Партнерам?


Оксана Філонова: Наразі ми повертаємось до активної роботи, але компанія ніколи вже не буде, як раніше.
Вибудовуємо нові процеси. Налагоджуємо зруйновані чи зламані логістичні ланцюги. Навіть більше, ми запускаємо
нові маршрути, розширюючи можливості для дистриб’юторів. Ми відчули нову хвилю клієнтів та постачальників,
які хочуть співпрацювати з нами, як з перевіреним та надійним партнером, яким ми є. А з багатьма існуючими
клієнтами за цей час ми вже перейшли на рівень Надійного Партнера. В нас багато новинок, цікавих проєктів,
наприклад, патріотична серія, яка отримала колосальний попит у споживача. Як українська компанія, власник
українських Брендів: BUROMAX, ZiBi, BUROCLEAN, - ми відчуваємо більше уваги до себе тих, хто раніше міг
співпрацювати з постачальниками з росії, але тепер шукає можливості співпраці саме з українською компанією.
Враховуючи наш майже 29-річний досвід та лідерство на ринку України, як національного постачальника
канцелярських товарів і товарів для офісу, тепер наші Партнери можуть підтвердити надійність нашої Компанії, а
наша Команда може бути впевнена у завтрашньому дні.


Вадим Зібров: Тож тримаємось, йдемо вперед, віримо в наші ЗСУ! Слава Україні!

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "Канцелярські товари"