09 квітня 2025

Ефективна логістика, як конкурентна перевага



Сегментація та кастомізація – основа ефективності

Як лідер ринку компанія Kuehne+Nagel в Україні вже понад 30 років допомагаємо клієнтам оптимізувати логістику, підвищувати ефективність та швидко адаптуватися до змін ринку. Чітка сегментація по індустріальним напрямкам сприяє глибокому розумінню специфіки кожної галузі, а спеціалізований підхід  — точній адаптації логістичних сервісів потребам клієнтів.

Перелік клієнтів Kuehne+Nagel включає компанії з різноманітних індустрій, а отже процеси мають бути адаптовані під потреби кожної з них. Так, наприклад, у відповідь на потреби  замовників із автоіндустрії на точне планування постачання, компанія пропонує Just-in-Time та Just-in-Sequence поставки. Як результат за минулий рік було успішно опрацьовано понад 1 млн ліній замовлень для клієнтів із індустрії Automotive. Для клієнтів із FMCG, хто потребує перш за все швидке опрацювання великих обсягів товарів та гнучкість у обсягах зберігання, склади Kuehne+Nagel в Україні відвантажили понад 500 тис. палет за 2024 рік.

Особливу увагу Kuehne+Nagel приділяє розвитку рішень для електронної комерції, як відносно новій індустрії на ринку України. У 2024 році було успішно реалізовано ряд проектів, що передбачають фулфілмент обслуговування, а отже ефективне управління поверненнями, швидку комплектацію замовлень, технологічні рішення для омніканального розподілу. Як результат, рівень продуктивності в одному із  проектів був підвищений на 35% у порівнянні з  показником попереднього періоду. 

Технології та інновації як конкурента перевага 

Наразі Kuehne+Nagel в Україні має в своєму розпорядженні більше ніж 50 тис. м. кв. складської площі. В середньому за рік загальний обсяг обробленої продукції складає понад 2 млн. ліній або близько 1 млн. палет. На складах компанії представлені всі основні види зберігання, що дозволяє адаптувати рішення під потреби кожного клієнта.

Компанія постійно аналізує новітні технології, які можуть бути застосовані на ринку України задля оптимізації логістичних процесів та підвищення ефективності, а отже створення конкурентної переваги.  Для цього команда сертифікованих yellow та green-belt спеціалістів за допомогою різноманітних інструментів та методик займаються аналізом та вдосконаленням складських процесів. Одним із останніх інноваційних рішень, впроваджених в 2024 році, стало використання дронів для циклічної інвентаризації та перевірки локацій  для проектів, де це технічно можливо і погоджено із клієнтами. Це дозволяє значно підвищити точність та швидкість інвентаризації, знижуючи витрати часу на перевірки та облік товарів на складі. 

В цілому, за минулий рік компанії вдалося досягти покращення продуктивності на окремих проектах/процесах до 30%.

Окремим значним напрямком діяльності Kuehne+Nagel стала робота над зменшенням впливу на навколишнє середовище. Основною задачею проектів даного напрямку є скорочення споживання електроенергії, води та пластику, шляхом переходу на LED-освітлення, озеленення, встановлення датчиків руху чи перехід на «сірий» пластик.

 

Лідер ринку – не звання, а місія

Як лідер ринку, Kuehne+Nagel в Україні бере участь у загально-державних ініціативах, спрямованих на покращення процесів у сфері логістики та транспорту. Наразі компанія активно співпрацює з системою електронного документообігу «Вчасно» у проекті з розробки та впровадження електронної ТТН. 

Експертиза співробітників та здатність з’єднувати різні сегменти ринку дозволяє Kuehne+Nagel збирати найширший зворотній зв’язок, що є надзвичайно цінним  для подальшої розробки та вдосконалення електронної ТТН. Це співробітництво допомагає забезпечити гармонізацію та інтеграцію новітніх рішень у логістичні процеси, сприяючи більшій прозорості та ефективності у галузі. 

Час повномасштабного вторгнення навчив команду Kuehne+Nagel гнучкості, адаптивності та стратегічному мисленню. Компанія продовжує розвиватися та підтримувати клієнтів, створюючи стійкі логістичні рішення навіть у складніших умовах воєнного часу.

Директор з контрактної логістики Kuehne+Nagel в Україні Єлизавета Шевчук говорить: «Попри всі виклики війни — релокації, нестачу персоналу, постійні повітряні тривоги, ризики пов’язані з обстрілами та нестабільність енергозабезпечення  — команда продовжує розвивати сервіси, впроваджувати технологічні рішення та підвищувати якість послуг. Усе це стало можливим завдяки професіоналізму, згуртованості команди та безцінній довірі й підтримці наших клієнтів, які залишаються з нами навіть у найважчі часи».

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "Логістичні компанії"