Рейтинг Gartner: Kuehne+Nagel зберігає лідерство у світовій логістиці

Kuehne+Nagel названо лідером у рейтингу аналітичної компанії Gartner серед логістичних компаній як одну з найефективніших. Ще один рік поспіль компанія зберігає свою позицію найкращого логістичного партнера, залишаючись при цьому одним із найбільш далекоглядних постачальників логістичних послуг у всьому світі.
Збереження лідерства у світовій логістиці
Gartner відзначив високу ефективність компанії у широкому спектрі логістичних послуг, а також назвав Kuehne+Nagel найбільшим в світі морським експедитором, який виконує майже 4,3 млн TEU перевезень щорічно. Завдяки присутності майже в 100 країнах і чисельності понад 80000 співробітників у 1300 транспортно-логістичних центрах глобальний масштаб Kuehne+Nagel залишається неперевершеним.
Незмінний фокус на клієнтоорієнтованій логістиці та стратегічному зростанні, підтримуються покупками інших локальних компаній, які зміцнюють досвід і глобальні можливості Kuehne+Nagel, були ключовими для збереження лідерської позиції.
Рейтинг Gartner 2025
Cильні сторони
Gartner високо оцінив варіативність та адаптивність мультимодальних логістичних сервісів Kuehne+Nagel із залученням різних видів транспорту: морського, повітряного, автомобільного та контрактної логістики, а також спеціалізовані послуги для високотехнологічних секторів, включаючи напівпровідники та сервери.
Нещодавні придбання Kuehne+Nagel таких компаній як Apex Logistics у Китаї, IMC Logistics у Північній Америці, Farrow для управління торгівлею та City Zone Express в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні були визнані ключовими факторами розвитку наших галузевих рішень і оперативності реагування на ринок.
Можливості для зростання
Незважаючи на те, що сервіс та глобальний масштаб Kuehne+Nagel залишаються конкурентними перевагами, Gartner зазначив, що доступність для малих і середніх бізнесів можна покращити. Продовжуючи кастомізувати та сегментувати власне портфоліо послуг, компанія зосереджена на розширенні доступності для компаній будь-якого розміру завдяки більшій близькості до бізнесів. Стратегію добре ілюструє відкриття понад 30 нових центрів обслуговування клієнтів у США у 2024 році.
Крім того, у звіті зазначено, що більш чітке інформування про можливості компанії в галузях, що розвиваються, може ще більше зміцнити ринкове позиціонування. Постійне розширення послуг у галузях і на ринках, що розвиваються, а також впровадження нових продуктів на основі ШІ є основою її стратегічного плану розвитку.
Постійний фокус
Зазираючи у майбутнє, Kuehne+Nagel залишається відданим впровадженню дорожньої карти інновацій та подальшому покращенню досвіду клієнтів. Це включає постійні інвестиції в цифровізацію, прозорість на основі даних і розширення послуг з доданою вартістю для підтримки стійких, гнучких ланцюжків поставок.
«Визнання лідера в рейтингу Gartner відображає силу нашої глобальної команди та довіру наших клієнтів, — сказав Cтефан Паул, генеральний директор Kuehne+Nagel. —Продовжуючи реалізацію нашої Дорожньої карти до 2026 року, ми продовжуємо зосереджуватися на стимулюванні інновацій, просуванні стійких логістичних рішень і забезпеченні цінності у все більш складних глобальних ланцюжках поставок».
Додати коментар