Що таке холодна email-розсилка

Що таке холодне розсилання і навіщо воно бізнесу
Холодні листи визначають як незатребувану електронну пошту, яку отримує одержувач без запиту інформації, без попереднього контакту. Тому холодна email-розсилка для бізнесу повинна передбачати певну стратегію, що своєї черги потребує відповідної методології, щоб досягти результату – конверсій.
Холодне розсилання може допомогти бізнесу із вирішенням наступних задач:
-
- сформувати імідж компанії – можна зацікавити чимало людей електронними листами про компанію, її послуги, товари - таким чином, формуючи імідж експерта тощо;
-
- вибудовування довірчих відносин із клієнтами – сьогодні з клієнтами можна комунікувати через месенжери, соціальні мережі, але й досі багатьом людям зручно тримати зв'язок через електронну пошту. Тому необхідно розвивати свої сторінки, але не варто нехтувати розсилкою;
-
- допомога у ознайомленні та вивченні продукту – завдяки email-розсилці можна детально ознайомити потенційного клієнта з продуктом чи послугою, надати йому технічне роз’яснення та зацікавити, наблизити до здійснення покупки;
-
- збільшення обсягів продажу – наприклад, у секторі В2С продажу email-розсилання є одним із головних інструментів.Грамотно сформоване розсилання допоможе підігріти, мотивувати аудиторію та продавати продукт компанії чи послугу;
-
- пошук потенційних партнерів для співпраці;
-
- пошук потенційних кандидатів на роботу.
Але нерідко холодна email-розсилка може стати спамом, якщо не буде дотримано певної процедури або не буде підготовлений обліковий запис відправника.
Так, Snov.io email warm-up – зручний інструмент, який допоможе вам зробити так, щоб ваша email-розсилка не потрапляла в папку «спам» або «реклама», а була на очах у потенційних клієнтів у папці «Вхідні».
Інструмент розігрівуemail-розсилки працює, як з новими обліковими записами, які ще не мають гарної репутації, так і зі старими, які втратили хороше доставляння. Тому рекомендуємо не ігнорувати цей крок, а відповідально поставитися до розігріву emailперед великим обсягом надсилання.
Snov.io email warm-up – інструмент, що поєднує сучасні технології розігріву з великим досвідом команди в сфері розширення email.
Переваги та недоліки холодних розсилок
Якщо холодне розсилання використовується як контакт з певними одержувачами, а непросто як масова розсилка по базі даних, яка була, наприклад, куплена, тоді є низка переваг:
-
1 - розширення бази клієнтів;
-
2 - зв’язок з цільовими клієнтами, їх можна відібрати вручну;
-
3 - можливість листа бути перед очима потенційного клієнта довший час, а ніж у оголошення у соціальних мережах або після телефонного дзвінка;
-
4 - можливість підтримати діалог листуванням, якщо буде відповідь від одержувача, і таким чином можна довести потенційного клієнта до цільової дії;
-
5 - використання індивідуального підходу до кожного одержувача.
Що стосується недоліків, то вони також є:
-
- можливість загублення листа серед подібних, якщо одержувач отримує багато холодних розсилок;
-
- складність відслідковувати відкритість листа, якщо відправлено не через сервіс-розсилку;
-
- подібні листи не чекають, тому вони не всі будуть відкриті;
-
- холодне розсилання може викликати негатив і воно може бути схожим на спам.
Тому важливо врахувати переваги й недоліки та професійно підходити до формування холодного розсилання, щоб мінімізувати можливість потрапляння у спам і збільшити конверсії.
Додати коментар