Особливості сувенірної продукції

Для сучасної людини різноманітні сувеніри стали настільки звичною річчю, що іноді можна навіть не помітити, як часто вони використовуються в повсякденному житті. Для чого ж потрібні всі ці дрібнички, які здатні підняти настрій або нагадати про якусь подію? Перш за все, сувеніри – це продуманий маркетинговий крок будь-якої компанії, яка зацікавлена в просуванні своєї продукції чи послуги. Крім цього, завдяки їх безкоштовному роздаванню можна гарантовано привернути увагу потенційних клієнтів та заохотити вже існуючих.
Роль такого маркетингового інструменту
Ще одним досить важливим фактором є те, що сувенірна продукція значно підвищує рівень підсвідомої довіри. Це означає, що у покупців або клієнтів підсвідомо сформується максимально позитивне враження про компанію, якщо усі її співробітники будуть вдягнені в стильний корпоративний одяг. Використання ними канцелярського приладдя чи інших предметів з зображенням власного бренду також буде сприяти зростанню рівня довіри. Це гарантовано призведе до збільшення прибутку, а кошти, які були витрачені на виготовлення брендованих речей, швидко повернуться. Таким чином, логотиповані сувеніри:
●значно підвищують впізнаваність компанії;
●збільшують клієнтську базу;
●надають чудової можливості замінити чи доповнити звичайну візитівку;
●здатні згуртувати робочий колектив;
●дозволяють урізноманітнити рекламні промо-акції.
Для того щоб ця продукція приносила якісний та очікуваний результат, вона має відповідати низці чинників та повинна виважено підбиратися під кожну окрему подію.
Типи сувенірів за призначенням
Товари в якості сувенірів обираються залежно від того, кому вони призначені та на якому заході будуть роздаватися. Для рекламних промо-акцій та виставок місцевого значення чудово підійдуть недорогі брендовані предмети, наприклад, невеликі пакети, кулькові ручки, брелоки тощо. Для масштабних бізнес-форумів чи корпоративних свят треба обирати більш якісні та статусні предмети, такі як органайзери, ручні або настільні годинники, набори елітного алкоголю.
Якщо сувеніри призначені для співробітників чи постійних клієнтів, вони мають бути практичними та належної якості, щоб їх можна було використовувати в повсякденному житті. Наприклад, на флешці зручно зберігати робочу або персональну інформацію, а логотип на неї буде постійно нагадувати про вашу компанію. Брендована чашка – це ще один чудовий варіант практичного сувеніру, який стане в нагоді і вдома, і на роботі. До цієї ж категорії можна віднести невеликі магніти з зображенням, ланч-бокси або кейси для зберігання візитівок.
Додати коментар