Розробка інтернет-магазину: заплатити агентству чи створити самостійно?

Сьогодні інтернет-магазин – один з найпопулярніших способів продажу товарів та послуг. Навіть успішні офлайн-бізнеси мають власний ресурс. Від того, наскільки зручним та продуманим буде сайт, залежить, чи захочуть відвідувачі стати покупцями. Це стосується зрозумілої структури, розміщення елементів, можливості оформити та оплатити покупку. Також має значення наявність корисного контенту, наприклад, блогу, де розповідають про вибір того чи іншого товару, надають корисні рекомендації тощо.
Інтернет-магазин: завдання, цілі, можливості
Інтернет-магазин – це вебсайт, на якому можна купити товар, причому у сучасних реаліях не лише фізичний, але й цифровий. При цьому клієнтові не завжди потрібна додаткова консультація, оскільки на сайті є вдосталь інформації про товари. Придбання можливе 24/7, так само як і оплата. Менеджер магазину чи інший працівник обробляє замовлення та здійснює відправку.
Види інтернет-магазинів:
- ●лендінг – це сайт, що містить всього одну сторінку та продає один певний товар і можливі його різновиди по складу, кольору тощо;
- ●багатосторінковий – він розрахований на більшу кількість товарів, від 5-10 видів. Кількість позицій може сягати кількох сотень чи тисяч;
- ●інтернет-гіпермаркети – великі магазини, що пропонують десятки тисяч товарів.
Всі інтернет-магазини повинні бути максимально простими та зручними для користувачів, адже основна мета кожного такого ресурсу – надати можливість купити товар. Є певні елементи, які мають бути присутні на такому сайті. Саме вони формують ту саму зручність використання. Серед них:
- ●Каталог товарів із характеристиками та описом – відвідувачі хочуть дізнатись усе необхідне про товар перед тим, як його обрати. Картка товару повинна бути сформована таким чином, щоб зняти більшість питань потенційного покупця.
- ●Фото товарів, за можливості 3D або відео.
- ●Можливість обрати колір, розмір тощо.
- ●Кошик, через який відбувається замовлення та придбання.
- ●Умови доставки та оплати.
- ●Можливість замовити без реєстрації – бажано, адже люди купують у багатьох магазинах.
- ●Форма зворотного зв’язку та контакти.
Крім того, дуже важливо, щоб інтернет-магазин був адаптивним під різні види пристроїв, тобто щоб його можна було використовувати, наприклад, на смартфоні.
Корисна інформація: скільки коштує зробити сайт - дослідження від https://mozok.net
Як створити власний магазин в інтернеті?
Коли постає питання, про розробку інтернет-магазину, у вас є два варіанти. Перший – звернутися до професійних розробників і заплатити гроші за роботу. Другий – працювати над створенням сайту самостійно. У кожного з цих способів свої переваги та недоліки. Перш ніж зробити вибір, розглянемо доцільність кожного з них. Плюси та мінуси замовлення інтернет-магазину у фахівців:
Переваги
- ●Мінімум клопотів – потрібно лише сформувати технічне завдання із власних побажань і цілей.
- ●Відсутні складнощі з розвитком та просуванням – часто це бере на себе розробник, іноді за окрему доплату.
- ●Врахування всіх побажань по функціоналу та дизайну.
- ●Ексклюзивний зовнішній вигляд – іншого такого ж не буде в інтернеті, що добре впливає на просування та імідж компанії.
- ●Можливість створення інтернет-магазину будь-якого розміру та формату.
Недоліки
- ●Тривалість розробки – чекати доведеться близько 1-2 місяців, а можливо й більше, все залежить від функціоналу.
- ●Висока ціна, плюс за всі додаткові послуги потрібно платити.
- ●Вірогідно доведеться наймати спеціаліста для адміністрування сайту, особливо якщо система управління самописна.
- ●Складнощі при переносі на інший хостинг. Швидше за все, для переїзду потрібно буде звернутися до розробника сайту.
Самостійна розробка інтернет-магазину:
Переваги:
- ●Саме ви вирішуєте, як виглядатиме інтернет-магазин та яку матиме функціональність, і завжди зможете самостійно все змінити.
- ●Мінімальні витрати – вони більшою мірою залежать від обраного інструменту.
- ●Економія часу: на окремих сервісах розробка триватиме від кількох годин до кількох днів.
- ●Великий вибір магазинних функцій – обираєте, яку саме застосувати на власному сайті.
Недоліки:
- ●Потрібно вдосталь часу на вивчення документації та інструкцій щодо розробки і на освоєння інструменту для роботи.
- ●При роботі з конструктором або CMS - сайт виходить з дуже шаблонним дизайном. Для його уніфікації потрібно занурюватись у кодування, а для недосвідченого розробника це стане проблемою.
- ●Потреба залучення фахівців для виконання певних робіт – наприклад, SEO-просування чи маркетингу.
Самостійне створення онлайн-магазину - міф чи реальність?
На перший погляд, може здатися, що розробка інтернет-магазину своїми руками – це дуже складно, ба більше - нереально. Ні, це не так. На ринку пропонуються два найпопулярніші інструменти для роботи над сайтом – конструктори та CMS. Вони дають наступні можливості:
- - Вибір шаблону – є безліч спеціалізованих варіантів саме для інтернет-магазинів з усім необхідним функціоналом.
- - Додаткові плагіни, модулі та віджети – вони допоможуть додати блог, онлайн-чат, калькулятори розрахунку та безліч інших опцій, які можуть бути дійсно корисними для відвідувачів.
- - Проста розробка у візуальному редакторі без кодування – це доступно навіть новачкам.
- - Адекватні ціни. У випадку з використанням конструктора потрібно лише обрати сам сервіс та сплатити тариф і домен. Стосовно CMS, то систему потрібно встановити на хостинг і придбати окремо домен, але це теж цілком доступно.
- - Налаштування платіжних інструментів, кошика та інших специфічних особливостей інтернет-магазину.
З використанням конструкторів та CMS можна розробити будь-який тип інтернет-магазину – від лендінгу до онлайн-гіпермаркету. Звісно, для таких цілей потрібно підібрати правильний інструмент.
Вартість
Якщо звернутися до агентства, то ціна точно буде значно вищою. Створення інтернет-магазину можна замовити за 40-50 тисяч гривень, у окремих випадках вартість сягає і більше 100 тисяч. Розцінки залежать від того, якими інструментами користуються розробники. Найпростіший інтернет-магазин на WordPress коштуватиме від 30 тис. грн. Більшість сучасних агентств використовують системи управління контентом або ж десктопні програми.
Що стосується самостійної розробки, то тут розцінки будуть різні. При використанні конструктора потрібно буде оплатити лише вартість одного з тарифів. Вони коштують від 4$ на місяць. В окремих випадках за певні послуги чи опції доведеться доплачувати.
Коли використовуєте CMS, то їхня вартість складатиметься з:
- - Плати за користування платформою. Купувати ліцензію не обов’язково – є чимало безкоштовних CMS.
- - Вартості додаткових плагінів, шаблонів тощо.
- - Ціни хостингу та домену. Є провайдери, що надають комплексні послуги, вартість стартує від 2$ на місяць.
Який варіант за ціною та можливостями зручніший – обирати лише вам. Звісно, вказані розцінки дуже різнитимуться залежно від масштабу інтернет-магазину.
Висновки
Розробка інтернет-магазину – це дуже важливий етап розвитку компанії. Важливо отримати реальний результат, який проявляється у підвищенні обсягів продажів та збільшенні клієнтської бази. Якщо маєте достатній бюджет – замовляйте у агентстві. Коли ж ресурси обмежені - можна спробувати розробити сайт самостійно.
Додати коментар