15 липня 2024

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід

Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід

Партнери виставки

Генеральний Партнер – STRATEG

Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер

IT Партнер - Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - Freight Transport Partner

Технологічний партнер -  Listex

Партнер з лояльності - Art Nation

Трансформаційний Партнер – EALC

Партнер кава-брейку – Liberti

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

  • Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ "Десна"
  • Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Що вибирає покупець ВТМ чи Бренд: тенденції в Україні та світі.
  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
  • Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
  • Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: Вибудова власної торгівельної марки в категорії барарейок.
  • Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
  • Олексій  Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу
  • Надія Підлісна, Директор департаменту з якості ЕКО МАРКЕТ. Тема: Стандарти виробництва ВТМ для успішної співпраці з мережами
  • Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ "Супермаш". Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
  • Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
  • Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
  • Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
  • Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора.Тема уточняється
  • Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
  • Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
  • Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів. Кейс ТМ JOY diapers for you.
  • Едуард Ахрамович - підприємець, візіонер, СЕО та засновник групи компаній Art Nation, першим запустив фіджитальні акції лояльності в Україні. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс "Гусь Призолов".
  • Олег Мірошниченко, керівник напрямку власних брендів Suziria Group. Тема: Як побудувати преміальну міжнародну ВТМ: case study від Savory

На виставці збереться понад 1000 учасників!
Відвідувачі виставки це - власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.

Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCGрішень та послуг

Серед участників Private Label 2024: НАША СИЛА, ЕКОНІЯ, Мантінга Україна, Королівський Смак, ПАКАДО, ПРОКЕЙР, Freight Transport Partner, STRATEG, Аква косметікс, БіФранко, СМК ГРУП, Кіровоградський Завод Вагового Обладнання, ФОП Бєглов О.Ю., Львівський КПК, Ліндстрем, Кідді Ко, Т-Престиж, ГРАНД-МОЛПРОДУКТ, Бабусині Лакітки, ФМ Персонал,  Хелсі Фарм Україна, Сирена Еко Хім, Хмельницькрибгосп, Mermade, САНІТА ПРОДАКТ,  «Компанія «Ліберті Україна», Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Інверт, Listex, Афіна Груп, ВИРОБНИК ПЛЮС, Київ-Продукт            та ін.
Серед учасників від мереж: ЕКО МАРКЕТ, Ашан Україна, ТОВ "Омега"/VARUS, Файно Маркет, МЕТРО Кеш енд Керрі Україна, NOVUS, МХП, EVA, Траш / Thrash!, Мережа магазинів риби та морепродуктів Рибна Лавка , Посад, Єгастроном ( Egastronom ) та інші.

Спецпроекти конференції!

- Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа». Учасники проєкту проведуть переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин

- Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.

- Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 - PrivateLabel-2024 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.

Цього року на майданчику конференції 6 вересня буде реалізовано 3-й етап Національного проєкту «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України».

Організатор проекту - TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.

До участі в проєкті буде допущено щонайменше 100 Виробників продуктової галузі України та 40 представників дистрибуторів, рітейлу в розподілі 85% - регіональні і 15% - національні. Подія відкриває додаткові можливості для малих та середніх підприємств- учасників проєкту на вигідних умовах!  

Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті та забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.

В рамках проєкту, для покращення взаємодії між виробниками та рітейлерами, команда TradeMasterGroup напередодні конференції проведе 3-х годинне онлайн-навчання для виробників ММСП: «Ведення перемовин. Підвищення рівня переговорних навичок з «баєрами». Створення ефективної комерційної пропозиції».

6 вересня конференція буде проходити в 2-х залах: PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід та зал де будуть проходити дискусійні панелі в  5 напрямках виробництва товарів:

  1. М’ясо-молочна;
  2. Плодово-овочева;
  3. Кондитерська продукція;
  4. Аквакультура;
  5. Зернові та олійні  культури.

Подія за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку - АГРО, відкриває додаткові можливості для учасників проєкту на вигідних умовах. Під час відбору компаній, перевага буде надаватися малому та середньому бізнесу, яким володіють, керують і контролюють жінки, а також чоловіки, що належать до вразливих категорій населення.

Проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International.

🔛 Заповніть заявку на Вашу участь до 1 серпня 2024р.
Якщо ви виробник, постачальник: Реєстрація

Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування реєстрація

Встигніть зареєструватись, кількість місць обмежена (до участі будуть допущені 100 учасників від компаній виробників). Для участі в проєкті надається один квиток для кожної компанії постачальника.

Відгуки українських рітейлерів і виробників про 1 етап проєкту  в рамках  DistributionMaster-2023  тут

Контакти: +38 067-502-30-13, reklama@trademaster.com.ua  


Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)