26 січня 2022

Як бути ближче до кінцевого споживача? Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі

Як бути ближче до кінцевого споживача?  Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі

16144

У минулому місяці в статті про вендинг «Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу», ми розповіли про найбільш незвичні та оригінальні торгові автомати, а також більш детально познайомились із серією універсальних торгових автоматів QUBE, що найбільш актуальні для національного ринку. Сьогодні хочемо презентувати читачам дві моделі ТОП продажів на європейському ринку, а також розповісти про додаткові можливості, які не варто втрачати, для усіх виробників, постачальників товарів чи роздрібних мереж, що розвивають власні торгові марки.

Національний виробник вендингового обладнання компанія AVANGARD – член Європейської асоціації вендига (EVA), тому має доступ до європейських маркетингових досліджень. Згідно з останніми дослідженнями, спостерігається загальносвітова тенденція до збільшення середнього чека покупки через торгові автомати. Це пов'язано з тим, що якщо раніше через автомати продавали низькомаржинальний товар, типу снеків і води, то зараз набирає обертів торгівля дорогим товаром – квітами, прикрасами, комп'ютерною технікою, телефонами тощо. Такий товар зручно продавати не через модель QUBE, а через LINK або CRYSTAL. І саме про можливості цих двох автоматів ви дізнаєтесь сьогодні.

Головна місія торгових автоматів – зробити наше повсякденне життя простіше, заощадити часові та трудові ресурси у звичайній щоденній рутині завдяки зручно розташованим автоматичним апаратам, у яких здійснюється торгівля без продавця.

Згідно з аналітичними даними, на сьогодні у світі працює більше 25 млн торгових автоматів і їх кількість продовжує зростати, що пов’язано з багатьма чинниками:

1. Насамперед посилюється конкуренція брендів, тому пошук нових інструментів просування як ніколи актуальний. У магазинах на полицях можна заплутатися у схожих продуктах, вся реклама нав'язує схожі товари схожими методами, армія промоутерів пропонує спробувати товар. Але щоб виділитися серед цієї маси, необхідні нестандартні підходи. Один з них – використання брендованого торгового автомата, що пропонує тут і зараз купити та спробувати товар. Завдяки торговому автомату ви можете розмістити вашу рекламу та продукт на відстані витягнутої руки від покупця, який має змогу отримати ваш продукт у будь-який час і там, де це звично та зручно. Завжди мати перед очима ваш товар – це серйозна перевага, саме ним широко та успішно користуються компанії Coca-Cola та Nestle.

2. Прагнення споживачів отримувати товари поруч зі своїм робочим місцем чи домом. Високий темп життя нав'язує людям свої правила. Саме тому можливість купити товар на ходу стає перевагою, упевненість, що завжди саме тут можна отримати без проблем та швидко улюблений продукт, підвищує лояльність покупців та збільшує привабливість брендів.

3. Зростаюча вартість робочої сили та прагнення оптимізувати витрати на персонал. Проблема кадрів загострюється з кожним днем, а кожне традиційне торгове місце вимагає наявності як мінімум двох продавців, яких потрібно забезпечити не лише робочим місцем, а й додатковими сервісами для нормальної роботи. Персонал може хворіти, йти у відпустку, звільнятися. Замінивши звичайну торгову точку автоматичною, можна вирішити всі ці проблеми, оскільки один оператор може обслуговувати від 20 до 60 автоматів.

4. Вдосконалення автоматів та розширення спектру продуктів, які в них можна помістити. За останні роки розроблено автомати з продажу дуже широкого спектру товарів – від преси, гарячої піци, кави до аптечних продуктів, тортів, квітів та автомобілів. В принципі автомат може продавати практично будь-який продукт. Крім того, сучасні автомати не лише рекламують та продають, а й акумулюють статистику імпульсних продажів.

Компанія AVANGARD пропонує дві моделі ТОП продажів на європейському ринку – автомати типу Локери – LINK та CRYSTAL. Це унікальні торгові апарати, у яких можна продавати будь-який товар від квітів до комп'ютерної техніки. Також автомати LINK та CRYSTAL можна зв'язати з інтернет сайтом – клієнт робить замовлення на сайті, а товар забирає в автоматі.

CRYSTAL має 23 осередки та ідеально підходить для товарів настрою – квітів, тортів, подарунків тощо.

 

LINK має багато варіантів. Він може бути на 6, 9, 12, 15, 20 осередків. Можливі версії зі склом та без (закриті дверцята для кращого захисту), із холодильником і без, регульованим смарт-підсвічуванням (безліч різних режимів підсвічування в кожному осередку).

 

Торгові автомати існують практично у будь-якій галузі. На заході вони давно замінили точки продажу із людським обслуговуванням. У нашій країні найпоширеніші термінали або кавові автомати, але виробництво не стоїть на місці і з року в рік бізнес впроваджує дедалі більше автоматизованих торгових автоматів, адже вони мають безліч переваг для продавця і покупця та можуть працювати як на вулиці, так і в приміщенні.

Переваги для виробника чи постачальника:
- продаж товару, не «заходячи» в торгівельні мережі;

- логістика у зручний час, уникаючи години-пік;
- легке масштабування продажів;
- збільшення маржинальності.

Переваги для покупця:
- купівля напряму у виробника чи дистриб’ютора;

- можливість купівлі 24/7;
- швидко і зручно.

Торгові автомати мають модульну систему, тому можна підключити кілька автоматів до одного рекламно-платіжного модуля, що дає змогу здійснювати мультикупівлю. Можливі всі види оплат, а наявність 19” сенсорного монітора дає змогу подати вичерпну інформацію про товар (фото, відео, текстовий опис), а також демонструвати щоденно безкоштовну рекламу, гарантуючи високу частоту контактів із продуктом.

Крім того, вендинговий бізнес дуже простий у масштабуванні. Це не традиційна торгова точка, що передбачає оренду приміщення, всі комунікації, прибирання, логістику, інкасацію, торговий персонал, охорону, обмежувальні заходи (локдаун), а додатково до всього ще й проблеми спілкування персоналу, що можуть позначитись на сервісі й лояльності покупців.

Для торгового автомата потрібні лише оренда незначної площі, електроенергія, Інтернет, логістика та інкасація. Вони легкі в управлінні й передають дані в режимі реального часу, ви моніторите залишки товарів, продажі, легко отримуєте звітність, віддалено змінюєте ціни, керуєте рекламою та інформацією про товари, контролюєте температуру та терміни зберігання, формуєте маркетингову статистику.

Таким чином, вендинг має значні переваги й можливості для виробників чи дистриб’юторів будь-яких товарів, а роздрібні мережі за допомогою торгових автоматів можуть популяризувати та продавати власні торгові марки за межами своїх магазинів і бути ближче до своїх споживачів.

 

Для додаткової інформації та співпраці звертайтеся за телефонами:
+380503354876; +380933466400.

E-mail: avg@vending-solution.com, yuriy.mytsak@vending-solution.com

Сайт: https://vending-solution.com/

 

Читайте також: Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*