Попри війну, мережа аптек «D.S.» продовжує активно розвивати фармацевтичну промисловість України
Каріне Саакаян, комерційна директорка мережі аптек «D.S.» розповіла TradeMaster.UAпро зміни у тенденції і стратегії розвитку Private LabelУ 2023 році, а також про труднощі з якими стикається компанія у воєнний час.
– Розкажіть про Ваші Торгові марки, в яких категоріях вони представлені?
З 2016 року мережа аптек «D.S.» пропонує своїм клієнтам товари власної торгової марки (ВТМ, Privаte Label) – оригінальні медико-фармацевтичні та косметичні продукти для дорослих і дітей, які можуть знадобитися у кожній домашній аптечці, чи на косметичній поличці. Це лікарські засоби, біологічно активні добавки, фіточаї, медичні товари та різноманітні косметичні засоби. Вся продукція виготовляється на наше замовлення українськими та європейськими виробниками, а найголовніше, вона відповідає всім стандартам якості.
– Зараз велика конкуренція на ринку у цій галузі, як споживач зможе не помилитись і обрати саме вашу торгову марку?
Товари власної торгової марки ми маркуємо логотипом «Arbor Vitae» (у перекладі з латини – дерево життя). А наші перші товари у лінійці Privаte Label забрендовані логотипом «D.S.».
Емблема «Arbor Vitae» чи лого «D.S.» дозволяють покупцям швидко впізнати і обрати ці товари в аптеках або на сайті нашої мережі. Окрім того, наші покупці знають, що купуючи товари під цими логотипами, вони гарантовано отримають продукцію, яка є оптимальним варіантом співвідношенням «ціна-якість» у своїй товарній категорії. А частина з них вже стала справжніми бестселерами!
– Якими останніми досягненнями можете похвалитись?
Цього року на ХV міжнародній щорічній конференції TradeMasterGroup «PrivateLabel-2023», яка акумулює кращий український та зарубіжний досвід у сфері товарів власної торгової марки, мережа аптек «D.S.» утретє здобула нагороду у номінації «Найкращий проєкт власної торгової марки у фармацевтичній галузі».
Окрім того, у 2021 році на XIІI міжнародній бізнес-конференції Private Label, мережа аптек «D.S.» отримала відзнаку від TradeMasterGroup за перемогу поживних батончиків (снеків), косметичних та ефірних олій «Arbor Vitae».
А попереднього у 2020 році на XII міжнародній бізнес-конференції Private Label мережа аптек «D.S.» отримала нагороди одразу в двох номінаціях: «Вибір року у фармацевтичній галузі» – за косметику власної торгової марки «Arbor Vitae», та «Інновація року у фармацевтичній галузі» – за комплект пристроїв для видалення кліщів.
– Які тенденції розвитку Private Label були характерні для мережі протягом року? Чого потребують зараз ваші споживачі?
Зрозуміло, що зараз не прості роки не тільки для нашої галузі, але і для будь якої іншої. Тому на даний час все ще має місце підвищення цін на кінцевий продукт, спричинене збільшенням вартості на всіх ланках виробничого процесу, починаючи від закупки сировини чи пакувальних матеріалів і закінчуючи логістичними витратами. Водночас у 2022 році ми стикались і з нестачею пакувальної тари через зупинку роботи вітчизняних виробників, складнощами з імпортом комплектуючих тощо. Відтак доводилось шукати альтернативні шляхи вирішення тих чи інших поточних питань, що, своєю чергою, збільшувало часові рамки на отримання готового продукту порівняно з довоєнним періодом.
Але ми постійно тримаємо руку на пульсі та оперативно реагуємо на зміну споживацького попиту, намагаючись забезпечити всі актуальні поточні запити і потреби наших споживачів.