• ТМ
    Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі

    Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі

    • 16 липня 2025
    У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.
    детальніше
  • ТМ
    NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі

    NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі

    • 15 липня 2025
    Темп життя прискорюється, люди цінують свій час. Це стимулює роздрібні мережі до пошуку технологічних рішень, які підвищують швидкість обслуговування, оптимізують використання простору торгової точки та знижують залежність від персоналу.
    детальніше
  • ТМ
    Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики

    Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики

    • 11 липня 2025
    «Євромікс» є провідним дистриб'ютором та імпортером продукції світових і локальних брендів в Україні, з понад двадцятирічним досвідом роботи. Завдяки налагодженим зв'язкам у ключових каналах збуту — від роздрібної та сучасної торгівлі до АЗС, аптек, e-commerce, державних закупівель і благодійних організацій — компанія забезпечує ефективне охоплення понад 30 мільйонів споживачів. Сьогодні «Євромікс» активно інтегрує передові технології та оптимізує ланцюги постачань для досягнення високої ефективності в умовах нестабільного ринку.
    детальніше
  • ТМ
    Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики

    Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики

    • 02 липня 2025
    «Євромікс» є провідним дистриб'ютором та імпортером продукції світових і локальних брендів в Україні, з понад двадцятирічним досвідом роботи. Завдяки налагодженим зв'язкам у ключових каналах збуту — від роздрібної та сучасної торгівлі до АЗС, аптек, e-commerce, державних закупівель і благодійних організацій — компанія забезпечує ефективне охоплення понад 30 мільйонів споживачів. Сьогодні «Євромікс» активно інтегрує передові технології та оптимізує ланцюги постачань для досягнення високої ефективності в умовах нестабільного ринку.
    детальніше
  • ТМ
    TikTok, Reels, Shorts: Чому бренди обирають відео у 2025 році?

    TikTok, Reels, Shorts: Чому бренди обирають відео у 2025 році?

    • 26 червня 2025
    У 2025 році відеоконтент став головним інструментом маркетингових стратегій, змінюючи спосіб комунікації між брендами та споживачами. Соціальні мережі активно фокусуються на коротких відеоформатах, що сприяє інтерактивності та персоналізації контенту. Платформи, такі як TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts і Facebook, активно стимулюють розвиток відеоконтенту, оскільки він здатний ефективніше привертати увагу й утримувати зацікавленість користувачів у порівнянні з традиційними статичними форматами.
    детальніше
  • ТМ
    ProCare виходить на ринок догляду за ротовою порожниною з новим брендом Medosan

    ProCare виходить на ринок догляду за ротовою порожниною з новим брендом Medosan

    • 26 червня 2025
    ProCare, українська компанія з багаторічною експертизою у сфері контрактного виробництва та створення private label-косметики, оголосила про запуск нового власного бренду — Medosan®. Лінійка засобів для догляду за ротовою порожниною вже доступна на сайті medosan.ua і покликана змінити уявлення про щоденну гігієну зубів і ясен.
    детальніше
  • ТМ
    Як автоматизація передачі даних спрощує взаємодію постачальників з торговими мережами та знижує ризики помилок

    Як автоматизація передачі даних спрощує взаємодію постачальників з торговими мережами та знижує ризики помилок

    • 24 червня 2025
    Передача якісних товарних даних у торговельні мережі — це один із найболючіших процесів для виробників та постачальників. Здавалось б, просте завдання — передати опис, фото, розміри й вагу — насправді перетворюється на складний і рутинний процес із високим ризиком помилок. Особливо коли кожна мережа має власні вимоги до формату даних і шаблонів заповнення. У таких умовах автоматизація стає не просто перевагою, а необхідністю.
    детальніше
  • ТМ
    Сила бренду: як компаніям  створити впізнаваний і успішний бренд

    Сила бренду: як компаніям створити впізнаваний і успішний бренд

    • 20 червня 2025
    У сучасному світі бренд — це більше, ніж просто логотип чи назва. Це унікальний набір асоціацій, що формують довіру, лояльність та емоційний зв’язок зі споживачем. Особливо це важливо для компаній зі сфери FMCG (товари повсякденного попиту), де висока конкуренція змушує бренди боротися за увагу покупців щодня.
    детальніше
  • ТМ
    Kuehne+Nagel в Україні отримав сертифікат TAPA TSR1 2023 найвищого рівня безпеки автоперевезень

    Kuehne+Nagel в Україні отримав сертифікат TAPA TSR1 2023 найвищого рівня безпеки автоперевезень

    • 19 червня 2025
    Понад 80% інцидентів втрати вантажів, які фіксуються TIS TAPA EMEA, пов'язані з кримінальними нападами на транспортні засоби, а тому, перевезення високовартісних вантажів є непростим завданням. Сертифікація TAPA – це міжнародний стандарт безпеки автоперевезень, який встановлює вимоги та підтверджує їх відповідність у ланцюгах постачання. Вона спрямована на мінімізацію можливих пошкоджень вантажів, персоналу та логістичної інфраструктури. Для забезпечення ефективності стандартів та виявлення нових потенційних ризиків TAPA TSR переглядається кожні 3 роки.
    детальніше