Нейровідеоаналітика в українському ритейлі - інновація, яка стала необхідністю
Останні роки спостерігається тенденція переходу від традиційного відеоспостереження до відеоаналізу. Глобальний перехід до цифрових технологій дозволяє розширювати можливості систем відеоспостереження, перетворюючи їх на повноцінні інтелектуальні модулі для виявлення та аналітики.
Ми хочемо поділитися рішеннями, реалізованими компанією VERNA для великих роздрібних мереж. Ми впровадили для наших клієнтів низку системи відеоаналітики, які вирішують різні завдання бізнесу, маркетингу та безпеки. Вони зменшують втрати від порушень і крадіжок в торговому залі, контролюючі роботу кас, оптимізують роботу персоналу. Для підвищення лояльності ми впровадили системи, що запобігають утворенню черг, допомагають обирати ідеальні локації для майбутніх магазинів, системи нейропідрахунку відвідувачів і розрахунку конверсії продажів.
Підрахунок відвідувачів з відеоаналітикою та конверсія продажів
Підрахунок відвідувачів на торгових майданчиках необхідний для визначення частки покупців серед загальної кількості відвідувачів магазину і реально відображає ефективність роботи магазину.
Аналізуючи продажі, нашим клієнтам важливо розуміти, скільки людей здійснили ці продажі, ще важливіше відслідковувати частку відвідувачів, які не здійснили жодних покупок, щоб шукати і усувати причини, з яких люди виходять без покупок.
Впроваджена VERNA система нейропідрахунку надає можливість контролювати кількість входів і виходів відвідувачів, визначати періоди пікового навантаження і конверсію торгових точок.
Аналізуючи статистику відвідувань, можна планувати та оцінювати ефективність маркетингових кампаній з привернення покупців.
Нейропідрахунок відвідувачів має кілька вагомих переваг в порівнянні з системою на датчиках з інфрачервоним бар’єром: значно точніші результати, можливості для деталізованого аналізу та розуміння поведінки клієнтів.
Контроль довжини черг для регулювання роботи кас
Для уникнення прямих втрат та експериментів з лояльністю покупців, особливо в пікові години, розумне відеоспостереження підраховує кількість людей і тривалість їх перебування в черзі.
При досягненні заздалегідь встановлених порогових параметрів негайно сигналізує адміністратору магазину. Адміністрація може оперативно залучати додатковий персонал для розгрузки роботи кас.
Для зручності покупців є можливість встановлення модулей візуального відображення кількості людей на касах. Монітори встановлюються в прикасовій зоні магазину і інформують покупців про довжину черг на касах.
Замість моніторів над кожною касою ми можемо використовувати світлові індикатори трьох кольорів: зелений, жовтий і червоний, які видно здалеку.
Звіти показують систематичність проблеми і дозволяють провести аналіз навантаження на касах в різний час і дні тижня та обгрунтовано приймати рішення щодо оптимізації робочих годин персоналу і графіку роботи торгової точки.
Захист від крадіжок у магазинах за допомогою відеоаналітики
Для запобігання порушень і крадіжок у торгових точках наших клієнтів ми встановлюємо і налаштовуємо систему розпізнавання облич покупців, яка автоматично визначає вхідного покупця і порівнює його з базою даних порушників.
Система миттєво сповіщає працівників служби контролю та безпеки про появу небажаного відвідувача в магазині і необхідності посилити уважність, оскільки до магазину увійшов відвідувач, який раніше був помічений у порушеннях.
Автоматичні сповіщення службі безпеки та адміністрації можуть надходити на монітор, телефон або електронну пошту.
Біометрична ідентифікація за обличчям забезпечує мінімальну похибку в розпізнаванні.
Ця система не вимагає об'єднання фотографій порушників з їхніми особистими даними і, відповідно, не порушує чинних законів.
Використання системи відеоаналітики допомагає нашим клієнтам скоротити кількість працівників охорони на всіх входах і виходах у супермаркет або магазин.
Визначення оптимальної локації для відкриття нових магазинів
Часто, під час пошуку місця розташування нового магазину, постає питання кількості потенційних клієнтів в цьому районі.
Використання відеоаналітики в такому випадку може бути дуже корисним. За допомогою нової або вже існуючої камери та спеціального програмного забезпечення ми можемо аналізувати рух пішоходів , що рухаються повз локацію, яка нас цікавить.
За допомогою аналізу відео можна визначити щільність та напрямок руху людей у різний час доби та дні тижня. Окремо можна рахувати рух за кількома напрямками, зонами та лініями перетину. Також можна використовувати відеоаналітику для відстеження потоку автомобілів та громадського транспорту у районі. Це допоможе нам визначити, наскільки легко клієнти зможуть доїхати до магазину та знайти паркування.
Контроль касових операцій за допомогою відеоспостереження
Для виявлення та запобігання фактів шахрайства, крадіжок і вирішення суперечливих ситуацій в режимі реального часу у роздрібній торгівлі ми впроваджуємо інтелектуальний модуль автоматичного контролю касових та банківських операцій.
Над кожною з кас супермаркету або торгової точки ми встановлюємо відеокамеру. Сервер системи відеоспостереження записує інформацію з відеокамери, спрямованої на касовий вузол і фіксує транзакції з касового термінала, а програмне забезпечення, встановлене на сервері, автоматично порівнює будь-які касові операції з відеосигналом камери спостереження над касою, допомагає виявляти та аналізувати порушення.
Модуль фіксує кількість пробитих чеків, найменування та артикул товару в чеку, спосіб оплати товару і т. д. Працівник служби безпеки або супервайзер може отримати відеозвіт про будь-яку касову операцію. Наприклад, встановивши фільтр за найменуванням товару, він може переглянути відеозаписи усіх чеків із цим товаром за день.
Звіти за часом простою каси, кількістю анулювань і повернень допомагають оцінити KPI. Адміністратор та аналітики автоматично отримують розраховану конверсію продажів.
За статистикою в середньому за допомогою відеорозпізнавання фіксується 70% інцидентів, в той час як на роботу охоронців припадає всього 30%.
Про компанію
VERNA спеціалізується на IT-рішеннях для рітейлу, заснованих на 20 річному досвіді роботи.
Компанія має фахівців на всій території України, що дозволяє нам успішно будувати і обслуговувати IT інфраструктури великих роздрібних мереж в будь-якій точці України, включаючи:
- системи відеоспостереження та відеоаналітики для безпеки, контролю якості обслуговування покупців і маркетингу;
- комплексні проєкти по побудові мережевої інфраструктури, мереж WiFi, систем контролю доступу магазинів та складів;
- технічну підтримку користувачів та IT обладнання.
Серед наших клієнтів в рітейлі: МЕТРО, Сільпо, Brocard, INTERTOP, ТехноЇжак, Yves Rocher, SIM23, IQOS, Мегамеркет, GoodWine, Colin's, English Home.
+38 044 33 44 038
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Інновації у рітейлі >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар