«Це вирізняє нас серед інших», — «Файно Маркет» про розвиток власних торгових марок та темпи розвитку власного виробництва
У 2023 році кропивницький ритейлер «Файно Маркет» збільшив обсяги продажів товарів власного виробництва та власного імпорту на 60%.
Менеджмент мережі постійно досліджує споживчий попит та намагається закривати потреби споживачів ексклюзивними пропозиціями, або надавати певні вигоди покупцям, які мають товари, виготовлені на замовлення компанії.
У 2020 році мережа почала активно розвивати власні торгові марки «Файна марка», «Вигідно!» та «Luxberi». Цьогоріч кількість сягнула 300 SKU в категоріях: бакалія, молочні та кондитерські вироби, снеки, заморожені продукти, хлібобулочні вироби, безалкогольні напої та непродовольчі товари.
Всі товари виготовляються на потужностях українських виробників, які також виробляють відомі українські бренди та торгові марки.
Свій асортимент мережа поповнює й власним імпортом. Це понад 200 товарів від 40 виробників та постачальників, включаючи алкогольні, молочні та кондитерські вироби.
«Розвиток власних торговельних марок та товарів власного імпорту дозволяє забезпечити покупців цікавими пропозиціями європейських та світових новинок та бестселерів, а також доступними та якісними товарами широкого вжитку. Плани на наступний рік амбітні, активний розвиток ВТМ з метою досягнення частки товарообігу на рівні 12%», — поділився керівник напрямку Private Label компанії «Файно Маркет» Андрій Сокирко.
«Покупці високо оцінюють запропоновані товари ВТМ, про що свідчить постійно зростаючий попит. Очевидні перспективи подальшого розвитку мотивують нас на створення нових продуктів та постіний пошук покращення вже існуючих товарів. В 2024 році плануємо збільшити кількість SKU до 500 українського виробництва, та 300 SKU ексклюзивного імпорту»- коментує менеджер розвитку ВТМ Максим Кореновський.