16 февраля 2018

Інтерв'ю з представниками «УкрЗалізниці» та «WogCafe» про співпрацю державної компанії і сучасного бізнесу

Інтерв

1287

Їжа під час подорожі - це не тільки їжа, по крайній мірі, з точки зору пасажира. Коли люди їдять під час поїздок, вони шукають позитивних емоцій і плюс до цього, їжа повинна бути якісною, щоб поївши, мандрівник відчував себе добре. Люди з більшою ймовірністю будуть віддавати перевагу якомусь конкретному виду транспорту, якщо вони відчувають до себе дбайливе і шанобливе ставлення з боку персоналу. Про один позитивний досвід співпраці служби харчового сервісу і компанії, що забезпечує перевезення пасажирів, повідали у Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця».

Дубровіна Оксана Василівна, Начальник управління з обслуговування пасажирів у поїздах Філії "УЗШК" ПАТ "Укрзалізниця"

— Як давно Ви співпрацюєте з “WOGCAFE”?

— Наша компанія співпрацює з «WOG CAFE» з березня 2016 року. Таким чином вже майже 2 роки наші компанії пліч-о-пліч працюють для задоволення потреб пасажирів в якісному харчовому сервісі. Ми прагнемо, щоб люди отримували задоволення від подорожей, адже кількість пасажирів швидкісних поїздів постійно зростає. На сьогодні, в середньому близько 300 тис. пасажирів щомісяця подорожують поїздами Інтерсіті+.

— Чому Ви вибрали саме цю компанію?

— 01 лютого 2016 року було проведено незалежний конкурс на визначення оператора з надання послуг харчування для пасажирів  поїздів Інтерсіті+. 

Вибір припав саме на «WOG CAFE», так як воно запропонувало оптимальний розмір обов'язкового платежу за конкурсні лоти. Але при цьому враховувалися і інші кваліфікаційні критерії, визначені в конкурсній документації: цінова політика, якість продуктів харчування, асортимент, культура обслуговування, а також наявність виробничих потужностей і матеріально-технічної бази.

Переш за все, для нас, як перевізника, важливо запропонувати пасажирам високі стандарти сервісу за доступними цінами, і ми задоволені, що сьогодні нам це вдається завдяки співпраці з «WOG CAFE».

— Минулого року “WOG CAFE” в Інтерсіті потрапило до міжнародних ЗМІ. А як до нього відносяться українські пасажири?

— На мою думку, довжелезні черги пасажирів до стійки кафе говорять самі за себе. Попит на продукцію «WOG CAFE» у швидкісних поїздах шалений. Деякі пасажири, ледь встигнувши покласти свій багаж на полиці, одразу поспішають за чашкою ароматної кави.

Взагалі, репутація «WOG CAFE» була сформована ще задовго до співпраці з філією «УЗШК». 

ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» надає нашим пасажирам доволі широкий асортимент продуктів харчування та забезпечує високий рівень обслуговування, який сьогодні в пасажирському секторі доступний лише у поїздах Інтерсіті+. А це у свою чергу: молодий та привітний персонал, професійне обладнання, смачна їжа, можливість розрахуватися банківською карткою.

— На скільки Ви задоволені співпрацею з WOGCAFE з точки зору бізнес-процесів?

— Організація виробничих процесів потребує жорсткого контролю на кожному етапі роботи, які включають: технологію приготування страв, дотримання міжнародних стандартів обслуговування, врахування специфіки роботи на залізничному транспорті. Все це в кінцевому результаті повинно сприяти отриманню максимальної вигоди кожного учасника зазначеного бізнес-процесу – пасажира, філії «УЗШК» та «WOG CAFE».

Так, звісно, бувають певні «простріли» в роботі, але «WOG CAFE» намагається оперативно вирішувати проблемні питання.

— Які результати такого співробітництва?

— Найбільшим прагненням філії «УЗШК» є задоволеність пасажирів сервісом, який забезпечує ТОВ «ВОГ РТЕЙЛ». Завдяки співпраці та взаєморозумінню професіоналів наших компаній ми максимально наблизились до європейських стандартів обслуговування та продовжуємо вдосконалюватись для забезпечення потреб наших пасажирів.

— Чи плануєте продовжувати співпрацю у майбутньому?

— На поточний 2018 рік наші взаємини з ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» пролонговано. Сьогоднішньою співпрацею з командою «ВОГ РІТЕЙЛ» ми задоволені, так як за два роки вдалося налагодити основні процеси та вдосконалити технологію роботи. Тому сподіваємося, що нам вдасться побудувати довгострокове співробітництво.

Буде чудово, якщо цей проект стане еталоном якісної співпраці державної компанії і сучасного бізнесу, націленого на бажання клієнта.

— Якщо порівнювати забезпечення харчування в поїздах власними силами та на аутсорсі, яка модель виявилась для УЗШК більш вигідною і чому?

— На початку своєї роботи філією «УЗШК» ПАТ «Укрзалізниця» розглядалася можливість організації та забезпечення харчування в поїздах Інтерсіті+ власними силами, однак після здійснення економічних розрахунків та відповідного аналізу, виявилося більш доцільним довірити цю справу спеціалізованій компанії. Як результат, сьогодні пасажири мають можливість придбати якісні смачні страви за помірними цінами.

Взагалі, в сучасних умовах для успішного розвитку компанії і зниження витрат доцільним є  передача окремих функцій і технологічних операцій саме на аутсорсинг. Це у свою чергу дозволяє нашій філії сконцентрувати зусилля на основному – сервісі та комфортному перевезенні пасажирів.

Максим Пятаков, начальник управління громадського харчування компанії «ВОГ РІТЕЙЛ»

— Спочатку ми розглядали кейтерингове обслуговування потягів Інтерсіті як іміджевий проект. WOG CAFE  вже показало свою популярність в якості окремої від АЗК мережі кафе, тому нам було цікаво, як європейський сервіс і якісна їжа за доступною ціною «приживеться» на залізниці. На сьогодні можна стверджувати, що проект вийшов успішним. Про це свідчать цифри продажів, які за рік виросли більше, ніж в два рази за всіма показниками. Так, у 2017 році пасажири Інтерсіті випили 1,7 млн ​​гарячих напоїв і 750 тис. прохолодних; з'їли 850 тис. хот-догів.

На даний момент WOG CAFE представлено в 16 потягах Інтерсіті. Для тих, хто не бажає стояти в черзі, ми розробили спеціальне меню з «готових» продуктів, які пасажири можуть придбати у наших співробітників з пересувного візка, сидячи на місці. Це фреш-сендвічі, каші, горішки, обліпиховий, чорний і зелений чаї. Нещодавно ввели фільтр-каву по типу американської заварної натуральної кави. Так чи інакше, наша головна мета, щоб пасажир отримав європейський сервіс і їжу, що строго відповідає всім стандартам якості і зручності використання в дорозі, тож WOG CAFE завжди по дорозі з нашими клієнтами.

Читайте також: «WOG CAFE»: Развитие СТМ – это постоянный творческий поиск

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA

КАЛЕНДАРЬ КОНФЕРЕНЦИЙ ТМ 2018

КАТАЛОГ КОМПАНИЙ ТМ

НОВОСТИ

СТАТЬИ

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*