01 ноября 2019

Уся логістика в один клік – головний принцип роботи Fair Logics

Уся логістика в один клік – головний принцип роботи Fair Logics

843

Fair Logics успішно впроваджує інноваційний підхід колабораційної логістики в Україні, надаючи клієнтам повний спектр послуг в усіх сферах транспортування вантажів.

Компанія Fair Logics LLC – один з найперших прикладів колабораційної логістики в Україні і в світі. Для тих, кому незнайомий цей термін, з радістю пояснимо: послуги в колабораційній логістиці надаються шляхом залучення можливостей декількох незалежних компаній-операторів. Таким чином, професійні можливості й навички в різних сферах поєднуються, доповнюються та примножуються, а клієнт отримує готовий складний продукт.

Ідея народилася від концепції логістичної ярмарки, logistics fair, і базується на конкурентоспроможності. Для будь-якої послуги логістичного ланцюга, її постачальник проходить ретельний тендерний відбір за принципами якості, надійності та ціни. У результаті такої роботи клієнт може отримати одразу декілька переваг – що є значною економією часу й коштів при високому рівні сервісу.

«Уся логістика в один клік» - для Fair Logics це втілений факт, неможливий на сьогодні для жодної іншої компанії в Україні. Це – досягнення ретельної співпраці багатьох партнерів і агентів, підрядників і замовників.

Звичайно, такий результат був би неможливий без професійної команди, яка складається з понад 30 фахівців у Києві та Одесі й поєднує великий досвід у багатьох логістичних сферах та напрямках. Персонал вміє прислуховуватись до потреб клієнта, не боїться складних викликів і завдань. Зорієнтованість на клієнта, націленість на результат, попередження проблемних ситуацій – це кодекс, за яким працюють співробітники компанії.

Постійне самовдосконалення й навчання – такі принципи сповідують керівники Fair Logics, які одночасно й самі є практикуючими бізнес-тренерами, організаторами та учасниками багатьох освітницьких форумів і програм в Україні. Інноваційний підхід, впровадження жорстких стандартів якості сервісу та постійне вивчення кращих світових практик допомагає їм реалізовувати свою найзаповітнішу мрію: вивести український бренд до групи найкращих у світі логістики.

Знання, досвід і можливості Fair Logics можуть стати у нагоді як імпортерам експортерам початківцям, так і великим компаніям і холдингам. Тут допоможуть не тільки перевезти ваші вантажі, а й зробити аналітику потенційних ринків збуту, обрати майбутніх постачальників, проінспектувати якість товару, грамотно скласти договір, застрахувати вантаж, розмитнити його і багато іншого.

Для компаній, які давно на ринку, але прагнуть вдосконалити та оптимізувати свої логістичні департаменти, можливо зробити комплексний логістичний аудит та знайти правильні шляхи такої оптимізації.

На сьогодні компанія з гордістю може називати себе професіоналом у багатьох сферах транспортної логістики. Їй під силу такі комплексні завдання, як експорт зернової продукції, масла (у тому числі, у флексі-танках), цукру й муки, жому та шротів із повним комплексом послуг (зміна виду транспорту, термінальне обслуговування, сертифікація, митне оформлення, мішкування, страхування, фрахтування тощо).

Компанія глибоко вивчила холодну логістику й перевезення різноманітної свіжої, охолодженої та замороженої продукції. Для рітейлерських сітей здійснюється перевезення контейнерами, авіацією, залізницею; доступні консолідація, комбіновані види транспорту та дистриб’юція через звичайні та митні склади. Компанія залучає навіть юридичні та фінансові структури для різного роду консультування, досліджень, програм кредитування тощо.

Із упевненістю можна сказати, що Fair Logics LLC – це майбутнє української логістики, і ми запрошені створювати його разом. Компанія відкрита до співпраці з новими партнерами і здатна до подальшого спільного вдосконалення згідно найвищих вимог клієнтів.

Компанія: Fair Logics

Контакты в Киеве:

+380 (44) 20-00-321;

ул.Протасов Яр, 2-Д, 3 этаж, оф. 4

Контакты в Одессе:

+380 (48) 73-75-757;

ул.Маразлиевская, 1/20, оф. 403

fairlogics.com.ua

Читайте також: Як створити новий споживацький досвід в категорії овочів та фруктів, зберігши при цьому прибуток та планету?

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*