03 июня 2019

Трансформація користувацького досвіду: портрет українського онлайн покупця

Трансформація користувацького досвіду: портрет українського онлайн покупця

1087

Київ, 31 травня 2019 р. – GfK публікує дані про загальний портрет онлайн покупця в Україні, особливості онлайн платежів та головні тренди ринку побутової техніки та електроніки у світі.
За даними Омнібусу GfK Ukraine*, у 2018 році інтернетом користуються 66% населення України (61% у 2017), з них 34% людей здійснюють онлайн-покупки.

Згідно з даними дослідження онлайн торгівлі України**, найчастіше споживачі купують онлайн взуття та одяг, найрідше – харчові продукти. Цікаво, що для категорії харчових продуктів 13% респондентів зазначають, що хотіли б купувати цю категорію, але не мають такої можливості. Скоріше за все причиною є недостатня зручність процесу замовлення та доставки товарів цієї категорії, а також недостатня кількість майданчиків для таких покупок. 

Дослідження онлайн торгівлі України також свідчить, що для онлайн-покупок українці найчастіше використовують ноутбуки (50%), стаціонарні комп’ютери та смартфони (49% та 44% відповідно). Найменш популярними для інтернет-покупок є планшети (11%). Пріоритетним способом оплати є оплата картою на сайті (36%), готівковий розрахунок обирають 23% покупців. 14% перераховують оплату на картку продавця, так само 14% надають перевагу накладеному платежу. Серед бар’єрів до оплати карткою на сайті покупці називають небажання платити наперед (44%), відсутність такого способу оплати на сайті (26%), небезпеку оплат в інтернеті (10%), вищу вартість (9%) та невміння робити онлайн оплату (1%).

Згідно з дослідженням фінансової поведінки міського населення***, серед недоліків платіжних карток респонденти називають:
- Недовіру до банків або технологій (56%): загроза шахрайства, проблеми із проведенням платежів та поверненням, ризик використати кредитний ліміт, загроза втрати або ламання картки, необхідність вводити пін-код в присутності інших.

- Проблеми інфраструктури (55%): відсутність терміналів, невміння співробітників торговельних точок проводити оплати карткою.

- Раціональні підстави (32%): платити карткою дорожче, через можливі комісії; важко контролювати трати (16%), не завжди на рахунку є потрібна сума.
- Питання звички (19%): звичка платити готівкою; карткою довше оплачувати; незручно; легко забути пін-код.
Тренди в роздрібній торгівлі побутовою технікою та електронікою
Найголовнішими сучасними трендами ринку техніки є безмежність шопінгу, продуктивність, преміальність та простота.


Безмежність покупок. Сьогодні купувати зручно будь-де, в роздрібних магазинах, або онлайн, використовуючи будь-який пристрій.
Продуктивність. Інновації дозволяють задовольнити очікування покупців щодо нових вражень завдяки найновішим функціям продукту.

Преміальність. Бажані продукти задовольняють потребу в самовираженні, і споживач готовий платити за додаткові функції.

Простота. Пристрої допомагають спростити життя. Голосові помічники визначають новий ступінь підключеності до мережі.
Заступник керівника відділу аудиту роздрібної торгівлі побутовою технікою та електронікою GfK POS tracking, Андрій Осадчий коментує: «Розумні пристрої» допомагають користувачам у забезпеченні основних практичних потреб, налагодженні безпеки, а також поєднані між собою, що є також важливим критерієм для їх використання. Сьогодні споживачі мають змогу приділяти менше часу домашнім справам (за даними GfK Consumer Life, у 2018 році лише 24% споживачів витрачали понад 5 годин на домашні справи), в певній мірі завдяки сучасній побутовій техніці.»

Про дослідження
* Омнібус GfK Ukraine – щомісячне опитування 1000 респондентів віком від 16 років методом особистого інтерв’ю вдома. З дослідження виключено Крим та «зону АТО».
** Дослідження онлайн торгівлі України – щорічне опитування 1000 інтернет-користувачів в Україні методом онлайн інтерв'ю.
*** Дослідження фінансової поведінки міського населення – 400 інтерв’ю серед мешканців міст із населенням 100 тис.+, віком 25-50 років.
Про GfK
GfK поєднує дані й науку. Новітні дослідницькі рішення дозволяють отримати відповіді на ключові питання бізнесу щодо споживачів, ринків, брендів та медіа – зараз і в майбутньому. GfK, партнер у сфері досліджень та аналітики, обіцяє своїм клієнтам по всьому світу зростання завдяки знанням.
Для отримання більш детальної інформації просимо відвідати наш веб-сайт: gfk.com/uk-ua/ або стежити за новинами в Twitter: twitter.com/gfk_ua.

Читайте также: Все решают считанные секунды: POS коммуникация и другие технологии анализа покупателей

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*