Спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів DistributionMaster-2024.
28-29 листопада в Києві відбудеться щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів DistributionMaster-2024: Нова реальність – виклики та рішення.
Місце проведення: Київ, вул. Берестейська, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл».
Спеціалізована зустріч DistributionMaster-2024 є унікальною подією для професіоналів у сфері дистрибуції, оскільки жодна інша подібна конференція не збирає таку кількість учасників і не охоплює всі аспекти дистрибуції в Україні. Основна особливість цієї події полягає в тому, що вона об'єднує понад 300 ТОП-менеджерів дистрибуційних, торгових та виробничих компаній з усієї країни. Це не просто місце зустрічі, а платформа для обговорення нових викликів та пошуку рішень у сфері дистрибуції, що стає дедалі актуальнішою в умовах сучасної реальності.
Організатор події, TradeMasterGroup, є єдиною компанією в Україні, яка послідовно підіймає подібні теми на національному рівні. DistributionMaster-2024 стане ідеальним майданчиком для обміну досвідом, демонстрації нових рішень та формування нових партнерств. Учасники матимуть змогу отримати практичні інсайти, дізнатися про інновації в галузі, а також обговорити стратегії подолання сучасних викликів у сфері дистрибуції.
Це ексклюзивна можливість для тих, хто прагне бути в курсі останніх тенденцій та формувати майбутнє галузі разом з провідними фахівцями.
Партнери конференції
-
Генеральний партнер – AFINA GROUP
Партнер цифрових сервісів для бізнесу – Вчасно
Партнер з дистрибуції побутової хімії та товарів для дому - GLOBAL TRADE UA
Інноваційний партнер - BimpПартнер - ТМ HARVEST
Партнер кава-брейку – Discaf
Чайний Партнер - "Трипільське Сонце"
Партнер з дистрибуції побутової хімії та товарів для дому - GLOBAL TRADE UA
Партнер із автоматизації - Quantum International
Спікери конференції | |
Катерина Калюжна, Client Partner Kantar Україна. Тема: Промозалежність та робота над прибутковістю. |
|
Надія Бігун, заступник Міністра економіки України. Тема: Стимулювання попиту на українські товари: як працює програма "Національний кешбек" |
|
Денис Корабльов, Перший заступник директора департаменту з розвитку бізнесу клієнтів ПрАТ «МХП».Тема: Як дистрибутору конкурувати з національними мережами? |
|
Набєда Олексій, Директор з продажу ПП «ЮНІОН Трейд Плюс». Тема: Трансформація дистрибуторського бізнесу в умовах економічної кризи. |
|
Іван Даниленко, виконавчий директор BERTA distribution. Тема: Дистрибуція повного циклу. Перспективи розвитку ринку дистрибуції в Україні. |
|
Дмитро Галицький, комерційний директор BFI. Тема: Інновації у дистриб’юції FMCG-товарів: нові тренди та можливості |
|
Андрій Маховський, General manager SAV ORBICO. Тема: Стратегічне планування дистрибуційного бізнесу в умовах невизначеності. |
|
Дмитро Сузий, керівник підрозділу планування та управління товарними запасами SAV ORBICO. Тема: S&OP процес як основа операційного прогнозування та планування. |
|
Бартош Фурман, директор компанії Quantum International, Тема: "Проблематика іноземних інвесторів в Україні" (на прикладі Quantum International) |
|
Ніна Воробей, Керівник департаменту продаж і комерції (каналу сучасної торгівлі) Kormotech. Тема: Аналітика поведінки споживачів та виявлення нових трендів у каналах дистрибуції | |
Ігор Тривайло, директор національної дистрибуції ТОВ Люстдорф. Тема: Успішний досвід впровадження стратегії покриття територій |
|
Сергій Костюченко, директор ТОВ Фарба Хаус Україна та директор виконавчий ТОВ Фарби Колорит. Тема уточнюється | |
Дмитро Обухов, СЕО Компанії ТОВ «БІМП». Тема: Автоматизація ланцюгів постачання |
|
Павло Овчинніков, CEO Компанії KIDDISVIT. Тема: Стратегії збуту для дистриб'юторів: підвищення конкурентоспроможності та сталого росту
|
|
Рудовол Роман, генеральний директор УА ТОВ «Євромікс» ІІ. Тема: Мультиканальність як основний тренд розвитку дистрибуції. |
|
Олена Морозова, генеральний директор ТМ BORSAN. Тема: Взаємодія виробника та дистрибутора у нових умовах ринку. Шляхи оптимізації |
|
Ганна Денисова, співзасновник ТОВ «Торгівельно-виробнича компанія «Лайф-Груп». Тема: Класичні помилки дистриб’юційних компаній.
|
|
Віталій Люлява, СЕО ТОВ "Глобал Трейд ЮА". Тема: Планування продажу та ефективне управління запасами в сучасних умовах | |
Соколовський Дмитро, співвласник ТМ HARVEST, Підгрушний Валентин, CEOТМ HARVEST та Марія Горбачевська, менеджер в оптовій торгівлі ТМ HARVEST. Тема: "Розширення власних каналів продаж через онлайн інструменти та розвиток роздрібної мережі | |
Олена Морозова, генеральний директор ТМ BORSAN. Тема: Взаємодія виробника та дистрибутора у нових умовах ринку. Шляхи оптимізації | |
Романа Юрків, менеджер з управління контрактами ТОВ «СТВ Групп Україна». Тема: Розвиток дистрибуції в умовах кадрових обмежень: ефективність, автоматизація, мотивація |
|
Реєстрація на конференцію |
Про DistributionMaster в цифрах:
- 2 дні і 2 паралельні зали конференцій: «DistributionMaster-2024:Нова реальність – виклики та рішення» та «XXXІ Всеукраїнський День Логіста»
- 30+ топ-спікерів з провідних українських роздрібних, виробничих, дистрибуційних і аналітичних компаній.
- Понад 1500 учасників. Це ваші потенційні та існуючі партнери у сфері дистрибуції та логістики.
- Майже 100 виставкових стендів – компанії представлять свої продукти та рішення у сфері логістики та дистрибуції.
- Національна премія з логістики - Ukrainian Logistics Award-2024, яка відзначить досягнення кращих логістичних компаній України. Участь можуть взяти міжнародні та регіональні компанії будь-якого рівня, включаючи 3PL операторів, транспортно-експедиторські компанії, митних брокерів, постачальників IT-рішень та інші учасники ринку логістичних послуг. Оцінка відбуватиметься на основі даних про обсяг робіт, фінансові показники та реалізовані проєкти.
- Ярмарка вакансій - надає компаніям можливість знайти кваліфікованих фахівців та швидко закрити ключові вакансії в сфері логістики.
- Галерея новинок. Кожен учасник виробник/дистрибутор, може подати зразки для представлення на полицях Галереї Новинок.
- Столи переговорів у форматі Дистрибутор – Виробник. Це унікальна можливість прямих переговорів з кількома компаніями на одному майданчику.
Відвідавши конференцію учасники зможуть:
- Відстежити тренди/тенденції розвитку ринку Дистрибуції,
- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу,
- Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус Вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку,
- Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій та рекомендацій експертів,
- Дізнатися кейси провідних компаній з оптимізації витрат та збільшення рентабельності бізнесу,
- Представити свою компанію на міні-виставці, презентувавши новинки продукції та рішень,
- Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.
Учасник конференції+відвідувач виставки: 9900 грн (у вартість участі входить пакет з інформаційними матеріалами+ каталог конференції, кава-брейк, обід, фуршет)
Онлайн участь – 6500 грн
Пакети Групової участі у конференції+відвідувач виставки
- 4 учасники –29 600 грн
- 6 учасників –39 000 грн
- 9 учасників – 54 000 грн
На виставці збереться понад 1000 учасників!
Цей захід традиційно об'єднає представників галузі для вирішення всіх етапів ланцюга постачання, підвищення ефективності складської обробки товарів, транспортного та інформаційного забезпечення компаній, роботи з персоналом у логістиці, а також передачі логістичних бізнес-процесів на аутсорсинг.
Відвідувачі виставки це- власники, генеральні та комерційні директори, директори з дистрибуції, керівники з продажів, директори з логістики, керівники транспортної логістики, керівники складських комплексів і РЦ, IT-директори, Фахівці з логістики, ЗЕД
Участь у виставці зі стендом включає:
- Обладнання стенду: Стіл 700 × 700 мм – 1,Стілець «АСКОНА» - 3,Розетка 220 В (до 2 кВт) – 1,Спот-лампа 100 Вт – 1,Кошик для сміття – 1, Вішалка, Ковролін, Фризовий надпис.
- Розміщення 50 слів + контакти в друкованому каталозі конференції
- 2 учасники виставки, безпосередньо у виставковій залі (без доступу в зал конференції)
- Знижка 20% на придбання пакета "Учасник конференції"
- Кава-Брейки в зоні Food court
- Обіди в зоні Food court
- Вартість стенда розміром 4 кв.м (2*3) – 20 000 грн без ПДВ
- Вартість стенда розміром 6 кв.м (2*3) – 25 000 грн без ПДВ
- Вартість стенда розміром 9 кв.м (3*3) –31 500 грн без ПДВ
- Вартість стенда розміром 12 кв.м (4*3) – 39 500 грн без ПДВ
- Вартість стенда розміром 18 кв.м (6*3) – 48 920 грн без ПДВ
- Вартість стенда розміром 27 кв.м (9*3) – 58 500 грн без ПДВ
- Вартість стенда розміром 36 кв.м (6*6) – 62 500 грн без ПДВ
Відвідувач виставки (без доступу в зал з доповідями) – 400 грн.,Реєстрація
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Маркетинг та продажі >
Теги: DistributionMaster, зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, тенденції розвитку ринку Дистрибуції
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар