У грузинській мережі супермаркетів 2Nabiji стартувала гейміфікована програма лояльності “Captains: All Aboard”, розроблена у партнерстві з Art Nation Loyalty
Завдяки успiшному досвіду проведенню гейміфікованих акцій з доповненою реальністю, мережа 2Nabiji здобула імідж сучасних супермаркетів, близьких до сімейної аудиторії. Понад 100 000 гравців у Грузії приєднались до гри, а ритейлеру вдалось сформувати ігрову спільноту та досягти високого рівня залученості, використовуючи омніканальну комунікацію.
2Nabiji послідовно впроваджують практики фіджитал (phygital (англ.) – поєднання фізичного середовища з цифровими технологіями) у маркетинг, тож постійно працюють з зворотним зв'язком від клієнтів. Таким чином, отримавши запит на нову гру, 2Nabiji відповіли на нього запуском нової програми лояльності “Captains: All Aboard” («Капітани: Всі на борт!»). В основі розважальної програми – мобільний ігровий застосунок та колекційна гра на основі фішок, з відмінно розробленими оригінальними персонажами, приємною графікою та стрімким екшеном. В основі сюжету – морські пригоди, а переможець отримає легендарний титул Капітана семи морів.