-
ТМ
ВТМ «Апельмон»: Унікальність на полицях у регіональних мережах
- 22 жовтня 2024
Метою створення ВТМ є формування унікального асортименту і утворення конкурентних цінових пропозицій, що виділяє мережу серед інших ритейлерів. Джам Рахімі, директор з маркетингу "Апельмон", розповів про виклики та досягнення у процесі розвитку ВТМ, а також про плани на майбутнє.детальніше -
70 років тримачу цінників виповнюється цього року
- 20 вересня 2024
Зараз неможливо собі уявити магазин без його незамінного помічника – цінникотримача. Але так було не завжди. Трохи про історію створення перших цінникотримачів.детальніше -
ТМ
Мерчендайзинг: Тренди 2024 року та адаптація до змін у роздрібній торгівлі
- 09 вересня 2024
Мерчендайзинг залишається ключовою складовою успішної роздрібної торгівлі, і з кожним роком його значення лише зростає. У 2024 році на передній план виходять нові тенденції та технологічні інновації, що спрямовані на покращення досвіду покупців та підвищення продажів. Саме вони визначатимуть майбутнє ринку роздрібної торгівлі.детальніше -
ТМ
ІНТЕКС-МЕД: Інноваційні Рішення для Здоров'я та Майбутнього
- 17 червня 2024
ТОВ «ІНТЕКС-МЕД»- це український виробник сучасних високоефективних мийних і дезінфікуючих засобів для промислового, побутового та медичного призначення.детальніше -
ТМ
2024: Штурм соцмереж - інновації та тренди для брендів
- 20 травня 2024
У сучасному світі, де соціальні мережі відіграють ключову роль у взаємодії брендів з аудиторією, важливо слідкувати за останніми трендами маркетингу для досягнення успіху. У 2024 році прогнозується, що деякі вже відомі стратегії стануть ще більш популярними, тоді як нові ідеї змінять спосіб взаємодії брендів і користувачів в соціальних мережах.детальніше -
ТМ
XV щорічна конференція Food & NonFoodMaster & CatMan-2024: Рестарт у ритейлі: як піднятися на новий рівень конкурентоспроможності
- 25 квітня 2024
18-19 квітня в Києві відбулась щорічна, 15-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster& CatMan-2024: «Рестарт у ритейлі: як піднятися на новий рівень конкурентоспроможності».детальніше -
ТМ
Застосування внутрішніх LED екранів у рекламі та маркетингу
- 15 квітня 2024
У сучасному світі реклами та маркетингу технології відіграють ключову роль у питанні привернення уваги та комунікації з аудиторією. Внутрішній LED екран стає все більш популярним та ефективним інструментом завдяки своїй високій яскравості, гнучкості та можливості створювати вражаючі візуальні ефекти.детальніше -
ТМ
«Створюємо простір добрих»: «Файно Маркет» презентував серію анімаційних відеороликів
- 21 лютого 2024
Центральноукраїнська мережа магазинів «Файно Маркет» запустила серію анімаційних роликів, де розкриває свою місію «Добросусідства». Щороку компанія втілює благодійні ініціативи у межах корпоративних цілей сталого розвитку та надає персональні знижки.детальніше -
ТМ
Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?
- 19 лютого 2024
Як вплинути на покупців, аби вони вибрали саме той товар, який ви хочете їм продати? Використати людську схильність до імпульсивних покупок! USTOR — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — стверджує, що це можна зробити за допомогою POP/POS-дисплеїв. Оригінальні конструкції, встановлені в касовій зоні або інших місцях з високою прохідністю, працюють як візуальні елементи. Вони привертають увагу споживачів та переконують їх зробити незаплановану покупку. Статистика свідчить: 8 з 10 імпульсивних покупок відбуваються у фізичних магазинах [дані досліджень Invesp].детальніше