• Був випадковий – став постійний. Навіщо ритейлу впроваджувати і автоматизувати програму лояльності?

    Був випадковий – став постійний. Навіщо ритейлу впроваджувати і автоматизувати програму лояльності?

    • 26 апреля 2021
    Карантинні умови життя змінили вибір і поведінку покупців, посилили конкуренцію на ринку продуктового ритейлу, а не продуктовий роздріб змусили шукати додаткові канали для взаємодії зі споживачами. Щоб адаптуватися до нової реальності, ритейлерам варто більше працювати з лояльністю покупців, підвищуючи рівень сервісу. Впровадження системи лояльності – один з вірних способів стати ближче до покупця і більш конкурентним на ринку.
    подробнее
  • ТМ
    Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів

    Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів

    • 14 апреля 2021
    Мерчандайзинг – це практика просування товарів у розрідбних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.
    подробнее
  • Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати

    Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати

    • 14 апреля 2021
    Яка торгова точка не прагне стати великою мережею ... Масштабування – логічна мета для ритейл-бізнесу. І статистика минулого року показує, що у багатьох операторів це непогано виходить. Кількість відкритих в 2020 році українськими ритейлерами торгових точок перевищила показники 2019 року майже на 40%. Що сприяє успішному зростанню торгової мережі і як технології автоматизації допомагають в цьому?
    подробнее
  • ТМ
    Управління інвентарем

    Управління інвентарем

    • 09 апреля 2021
    Більшість ритейлерів сьогодні використовують автоматичне оформлення замовлень, але з багатьох причин цей процес не є досконалим. Це пов'язано з різними обсягами товарів в магазині. Невелика кількість товару може забезпечити втрату продажів, а велика - обмежений капітал та ризик ніколи не продати всі акції.
    подробнее
  • Автоматизуйся або піди? Важливість рішень автоматизації для сучасного ритейлу

    Автоматизуйся або піди? Важливість рішень автоматизації для сучасного ритейлу

    • 26 марта 2021
    Чи може магазин або торговельна мережа сьогодні працювати, не автоматизуючи процеси обслуговування покупців і обліку діяльності в цілому. Зміни, що відбулися на ринку за останні пару років, свіжі тенденції, що стосуються споживчих настроїв в умовах пандемії, прямо підказують, що ні, не може. Про впровадження інновацій в торговому бізнесі, переваги автоматизації процесів і перспективи розвитку смарт-рішень в українському ритейлі, розповідає Дмитро Агапов, власник компанії CHM Software, розробника IT-рішень для автоматизації торгового бізнесу.
    подробнее
  • ТМ
    Внедрение ERP системы: как пройти этот путь и не заблудиться

    Внедрение ERP системы: как пройти этот путь и не заблудиться

    • 23 марта 2021
    Философия ERP (Enterprise Resource Planning) заключается в построении единой технологической и информационной среды управления бизнес-процессами и ресурсами предприятия вне зависимости от территориального и функционального места их выполнения или нахождения; подразумевает наличие инструментария для оперативного учета всех первичных документов и операций, идеально – в местах их возникновения, а также их аналитической обработки с целью принятия управленческих решений и дальнейшего распространения данных между подразделениями и сотрудниками компании. Важным аспектом является построение «единого» информационного пространства, чтобы избежать необходимости ввода данных в разные системы, уменьшить стоимость владения информационных систем и уменьшить количество ошибок при вводе/обработке данных.
    подробнее
  • ТМ
    Як український ІТ-сервіс спрощує життя аптек і фармвиробників за допомогою штучного інтелекту

    Як український ІТ-сервіс спрощує життя аптек і фармвиробників за допомогою штучного інтелекту

    • 22 марта 2021
    Технології змінюють мало не всі сфери нашого життя. І якщо їхній уплив простіше відчути на індивідуальному рівні, прогрес на рівні бізнесу помітний не так явно. А дарма: адже сучасні розробки трансформують процеси не тільки онлайн, але і «офлайн», наприклад, у ритейлі — від продуктових магазинів до аптек.
    подробнее
  • ТМ
    Безпечне освітлення паркінгів ТРЦ

    Безпечне освітлення паркінгів ТРЦ

    • 09 марта 2021
    Освітлення паркінгів та якість системи освітлення загалом необхідний і дуже важливий елемент, що дає змогу вирішити питання безпеки, зручності, а також може позитивно впливати на настрій покупців під час шопінгу і формувати позитивний образ ТРЦ. Яким має бути правильне і якісне освітлення паркінгів, з редакцією поділились провідні фахівці компанії AVA Tech.
    подробнее
  • ТМ
    Новий рівень ціноутворення в ритейлі: оптимізація з технологією штучного інтелекту

    Новий рівень ціноутворення в ритейлі: оптимізація з технологією штучного інтелекту

    • 26 февраля 2021
    Успіх будь-якого ритейлу починається саме з правильного формування ціни і вмілого ціноутворення. Сучасний підхід до ціноутворення – це поєднання розумного менеджменту, постійного моніторингу, визначення цілей компанії та обов'язкове врахування вподобань покупців. Як цього досягти, спробуємо розібратись разом із бізнес-консультантом IT консалтингової компанії U&Sluno Анною Носенко.
    подробнее

Лучшие компании

 

Личности

Блоги