12 червня 2023

Огляд сирних просторів магазинів Італії та Нідерландів

Огляд сирних просторів магазинів Італії та Нідерландів

12506

Навесні команда ProCheese мала робочі поїздки в країни з давніми історіями сироваріння: Італію та Нідерланди. Але окрім заходів та навчань для експертів сирної галузі, команда також досліджувала гастрокультуру на місцевих риночках та в ресторанах, а також вивчала асортимент та особливості сирних магазинів.

Натреноване око експертів ProCheese одразу виділило деталі, які якісно відрізняють культуру вживання та продажу сиру в цих країнах. Тож про організацію сирного простору, роботу чизмонгерів та способи зробити так, щоб клієнт провів довше часу у вашому магазині, розповідає Наталія Кагадій, директорка департаменту ProCheese Ardis Group.

Елементи успішного сирного бізнесу

В Італії та Нідерландах добре розвинена сирна галузь. Сировари та сирні крамнички напрацьовували свій досвід роками. Тож українським професіоналам сирної справи та ритейлерам є чого у них повчитися. Ось деякі риси успішного європейського сирного бізнесу, які помітила Наталія Кагадій:

Компліментарність в продажах

Компліментарність продажів полягає у вмінні поєднувати різні види сирів, аксесуари та інші продукти, що створюють смачні комбінації та надають сирному простору неповторний характер. Це можуть бути смакові доповнення, які підкреслюють унікальність кожного виду сиру, або особлива подача, яка підсилює естетичний вигляд сирів.

Вдале поєднання продуктів дозволяє створити гармонійні композиції, де кожен сир і аксесуар взаємодоповнюють один одного. Наприклад, основні продукти Італії — сир, оливкова олія, салямі та фокача. Вони ж і складають основу асортименту будь-якої сирної крамниці. Самі ж крамнички невеликі, але з щонайменше двома холодильними вітринами закритого типу. Одна для сиру, інша — для м’ясних виробів.