Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»
Український бізнес переживає турбулентний час. Та це не привід зупинятись в інноваціях: «Компанія Ензим» прийняла виклик та успішно випустила новий для українського ринку суперфуд – неактивні дріжджові пластівці «Flakes» із приємним сирно-горіховим смаком.
Якщо для ринку Європи та США такі суперфуди — не новинка, то в Україні вони лише набирають обертів. Аби познайомити людей з новим продуктом, бренд «Flakes» нещодавно провів дегустацію продукту в 6 супермаркетах «Сільпо» Львова та Києва. Відвідувачі, які потрапили на захід, оцінили смак неактивних дріжджових пластівців і дізнались про їхні корисні властивості. Про головні з них розповідаємо далі.
Що таке суперфуд «Flakes» та 5 причин спробувати його
Флейки — це неактивні дріжджові пластівці. Під час їх виготовлення дріжджі нагрівають до температури вище 100 °C, тому вони не можуть бродити, однак зберігають поживні речовини та властивості і природно набувають сирно-горіхового присмаку.
- Містять 45% протеїну нетваринного походження. Це більше, ніж у яйцях, курятині чи сої.
- Мають високий вміст вітамінів групи В, калію, заліза та кальцію.
- Не містять глютену, ГМО, лактози та доданої солі.
- Виготовлені у формі пластівців, які легко додавати до улюблених готових страв: салатів, каш, супів тощо.
- Роблять звичні страви незвичайними завдяки сирно-горіховому смаку.
Такий суперфуд стане дійсно суперпродуктом для тих, хто не вживає їжу тваринного походження, дотримується безглютенової дієти або просто хоче додати користі до свого раціону.