24 мая 2021

Як рітейлери можуть покращити досвід своїх покупців і додати їм вражень від покупок за допомогою автоматизації полиць?


Як рітейлери можуть покращити досвід своїх покупців і додати їм вражень від покупок за допомогою автоматизації полиць?

Ми віримо, що майбутнє рітейла визначається сенсорним досвідом.

Сьогодні виробники та рітейлери зустрічаються з багатьма викликами. Коли справа доходить до того, де і як купувати продукти, у покупців є більше вибору, ніж коли-небудь раніше. До того ж COVID-19 швидко змінив життя людей у ​​всьому світі, а разом з ним  і поведінку покупців.

Разом з ростом онлайн-торгівлі ми бачимо, як фізичні магазини заново створюють себе, знаходячи нові способи стати привабливим для покупців. Оскільки покупці все частіше можуть робити покупки у будь-який час і в будь-якому місці, для походу в фізичний магазин потрібна вагома причина. Однією з них можуть бути низькі ціни, однак конкурувати з дискаунтерами може бути складно і, в принципі, конкурувати лише  ціною завідома програшна позиція.

Споживацький досвід є найвагомішою причиною для відвідання фізичного магазину.

Магазини повинні шукати рішення, щоб залучити покупця. Зараз недостатньо просто продавати продукти і мати буфет. Досвід від здійснення покупок є ключовим фактором захисту традиційних магазинів у швидкому розвитку електронної комерції. Від багатих вітрин із свіжими продуктами до відмінних пропозицій продуктів, готових страв та вишуканих делікатесів – лише фізичний магазин може забезпечити сенсорні відчуття, недоступні при покупці в Інтернеті.

Сервіс, у тому числі консультації експертів або навіть кулінарні курси та клуби, якими керує добре освічений, знаючий обслуговуючий персонал – найкраща можливість для магазинів напряму зв'язатись з покупцями та забезпечити їх незабутні враженнями. Вдосконалюючи категорії, які створюють враження та обслуговують змінні цілі покупців, магазини можуть стимулювати потік покупців.

Створення досвіду потребує інвестицій. Персонал відіграє ключову роль у наданні видатного досвіду – розрахункове збільшення затрат на робочу силу до 40%. Тому необхідно звести до мінімуму повторювані та трудомісткі дії. Замість того, щоб витрачати час співробітників на виконання малоцінних завдань, краще перенаправте його на інші види діяльності магазину, які створюють відмінність, можуть збільшити продажі та рентабельність інвестицій.

До 45% часу персоналу  пов’язано із завданнями управління полицями, такими як поповнення товарів (Oliver Wyman, 2019). Щоб знизити затрати на робочу силу в цій частині магазинам необхідно інвестувати в системи, які підтримують автоматичне фронтування продуктів на край полиць, автоматизують оновлення цін і спрощують поповнення полиць. Крім дотримання принципу «ФІФО» та забезпечення того, щоб полиці виглядали добре укомплектованими, автоматизовані поличні системи можуть скоротити витрати робочого часу до 40% (дослідження HL через Nielsen у тестових магазинах, 2015).

Інвестиції в автоматизацію полиць – це ефективний спосіб управління категоріями та підтримання зовнішнього виду полиць з товаром у привабливому вигляді. Рішення HL Display для мерчандайзингу вирішують найпоширеніші проблеми, пов'язані з виробничою ефективністю: скорочують час, що витрачається на поповнення запасів та підтримку товарного виду на полицях, регулярне оновлення цін та зміну планограм.

Станьте частиною революції в роздрібній торгівлі

Оскільки рітейл продовжує швидко розвиватися, дуже важливо реагувати на постійно змінювані потреби та очікування покупців. Управляючі та власники магазинів повинні зробити рітейл місцем набуття приємного досвіду, а не просто транзакцією, щоб залишатися прибутковим і захищати долю ринку. Вибираючи автоматизацію, магазини можуть  вивільнити персонал для забезпечення споживацького досвіду, який сприяє зростанню відвідуваності та росту продажів.

У HL Display є рішення для автоматичного фронтування полиці практично для будь якої категорії товару.

Наприклад, металеві касети зі штовхачами на перекладину NextTM використовуються для шоколаду, нарізок та будь-якого упакованого товару, в тому числі салатів. Перевагою їх використання є відсутність полиць, що значно покращує видимість товару та оптимізує торговий простір, збільшуючи кількість фейсів на 10-20%, а подекуди і до 30%. З NextTM  час на мерчандайзинг скорочується на 24%. Касета адаптується під різні форми та розміри упаковок та подає на край полиці важкий та надважкий товар.

 

Викладку шоколаду, нарізок та будь-якого упакованого товару, в тому числі салатів можна організувати також за допомогою металевих касет зі штовхачами Multivo MaxTM, які встановлюються безпосередньо на полицю та мають ті ж переваги, що й NextTM –адаптуються під різні форми та розміри упаковок, подають на край полиці важкий та надважкий товар, скорочують час персоналу на викладку та служать довго і надійно.

 

Також організувати викладку для кращого досвіду від покупок допоможе відома багатьом класична система мерчандайзингуOptimal™, що включає розділювачі, штовхачі (пушери), задні опори, різні треї – з інтегрованими штовхачами і гравітаційні, інші аксесуари, та має ряд ключових переваг в порівнянні з подібними системами на ринку – висока європейська якість без шкідливих речовин з неперевершеною скандинавською функціональністю, найкраща витривалість (штовхачі гарантовано витримують 10 000 рухів), екологічний вибір, адже виготовляються з переробленого пластику.

 

Для напоїв та інших продуктів в пляшках існує декілька рішень. Це і простий у використанні Facer  металева рамка для ручної подачі. Це розумне та просте рішення має регульовану ширину і різні довжини та працює з більшістю типів продуктів у пляшках. До того ж,  Facer™ зменшує ризик розбиття скляних пляшок та скорочує час на поличний мерчандайзинг на 36%.

Також нове та дуже цікаве функціонально рішення для напоїв – поворотні секції з полицями RotoShelf™ та TurnLoader™.Секції повертаються на 1800 та заповнюються ззаду. Це забезпечує FIFO та завжди холодний напій на краю полиці. До того ж з RotoShelf™ та TurnLoader™ час на заповнення полиць зменшується аж на 70%.

Для будь-якого товару в пляшках, а також коробках, Tetrapack, жерстяних банках можна використовувати роликові панелі для гравітаційної подачі Roller TrackTM.По суті це ролики, по яким товар з’їжджає на край полиці. Він ідеальний також для холодильників з тильним завантаженням.

Також для будь-якого товару в пляшках, коробках, Tetrapack, жерстяних банках і для PET-пляшок використовуються панелі з килимками з низьким тертям Glide MatsTM. Низьке тертя килимків забезпечує зсув товару на передній край полиці під невеликим нахилом.

HL Display – кращі враження від покупок

www.d-u.com.ua

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua


ПредыдущаяВесь списокСледующая


Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*