Париж знову на першому місці у рейтингу міст світу

Сідней посуває Нью-Йорк з 3-ого місця, а Мельбурн перестрибує з 9-ого на 7-ме. Токіо найпотужніше покращує свій імідж з-посеред усіх 50 міст за результатами дослідження GfK.
«Рейтинг брендів міст світу» Саймона Ангольта (Anholt-GfKCityBrandsIndexSM – далі CBISM), Париж зберіг за собою найвищу сходинку. Це вже учетверте світова громадськість надає Парижу найвищий рейтинг серед 50 міст. Австралійські міста також демонструють поліпшення: Сідней обганяє Нью-Йорк (4-е місце) і повертається у трійку найкращих, а Мельбурн стрибає на 7-е місце, перевершуючи Амстердам (8-е місце) та Берлін (10-е місце). Такими є головні підсумки міжнародного опитування CBISM, проведеного у вересні-жовтні 2017 року.
Рейтинг 2017 р. |
Місто |
Рейтинг 2015 р. |
Зміни у 2017 р. порівняно з 2015 р. |
1 |
Париж |
1 |
+0,51 |
2 |
Лондон |
2 |
+0,52 |
3 |
Сідней |
4 |
+0,97 |
4 |
Нью-Йорк |
3 |
+0,67 |
5 |
Лос-Анжелес |
5 |
+0,91 |
6 |
Рим |
6 |
+0,65 |
7 |
Мельбурн |
9 |
+1,64 |
8 |
Амстердам |
8 |
+1,36 |
9 |
Сан-Франциско |
- |
- |
10 |
Берлін |
7 |
+0,75 |
Кількість балів: від 1 до 100; градація змін за кількістю отриманих балів: малі зміни: +/- 0,26-0,50; середні: +/-0,51-1,00; великі: понад +/-1,00 |
Дослідження оцінює силу та привабливість іміджу кожного з 50 міст, базуючись на цілісному та детальному оцінюванні за шістьма категоріями:
- Репутація (реноме і міжнародний статус міста);
- Розташування (фізичний аспект: вулиці, архітектура, логістика тощо);
- Умови для життя (основні вимоги, як-от доступне житло, зручна інфраструктура тощо);
- Люди (привітність, культурне розмаїття, відчуття безпеки);
- Ритм життя (цікаві місця та можливості для дозвілля);
- Потенціал (доступність щодо працевлаштування, бізнесових та освітніх можливостей);
CBISM демонструє хиткість позицій міст, імідж яких спочиває на лаврах репутації країни. Низка міст мають гіршу оцінку, ніж їхня країна за результатами дослідження «Рейтинг національних брендів-2017» SM. Найяскравішим прикладом є Берлін, якому ледве вдалося втриматися у десятці лідерів. «Це виглядає дивним, якщо врахувати, що Німеччина у 2017 р. посіла 1-е місце в рейтингу національних брендів та може похвалитися найбільш збалансованою оцінкою серед усіх країн, які охоплює дослідження, – коментує Вадим Волос, старший віце-президент Департаменту соціальних та стратегічних досліджень та керівник CBISM у GfK. – Це засвідчує, що містам не варто покладатися на національний бренд, вони самі мусять плекати свій власний унікальний імідж».
Західні міста домінують у верхній частині рейтингу, ця тенденція збереглася від попередніх років: міста Заходу отримують вищі оцінки міжнародної спільноти, ніж міста Сходу. Проте 2017 рік продемонстрував помітні зміни на краще в іміджі багатьох міст, незалежно від регіону чи рівня розвитку. Наприклад, Токіо – одне з небагатьох міст, що не належить до міст Заходу, але розташувалося у верхній половині рейтингу. Після зниження рейтингу в 2013 році, японська столиця мобілізувалася і показала покращення свого іміджу у двох дослідженнях CBISM поспіль. У 2017 році Токіо може похвалитися найбільшими зрушеннями в зростанні свого іміджу серед усіх міст (+1,79), завдяки цьому місто наздогнало Ванкувер на 11-й позиції, випередивши Мадрид, Барселону, Вашингтон, Торонто та Відень.
За результатами дослідження CBISM, Дубай є єдиним містом Близького Сходу та Африки, яке займає позицію майже посередині, а не внизу списку. Дубаю лишилося зовсім мало до верхньої половини рейтингу (27-е місце), оцінки за категоріями представленості (15-е місце) та розташування (16-е місце) поліпшують та просувають його імідж. Хоча Дубай належить до регіону з ліпшою репутацією, ніж Дурбан, останній перевершив його за показником кращої динаміки змін (+1,51), що дозволило йому обігнати Каїр.
Читайте також: Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 — GfK Ukraine
Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар