05 лютого 2018

Париж знову на першому місці у рейтингу міст світу

Париж знову на першому місці у рейтингу міст світу
2639

Сідней посуває Нью-Йорк з 3-ого місця, а Мельбурн перестрибує з 9-ого на 7-ме. Токіо найпотужніше покращує свій імідж з-посеред усіх 50 міст за результатами дослідження GfK. 

«Рейтинг брендів міст світу» Саймона Ангольта (Anholt-GfKCityBrandsIndexSM – далі CBISM), Париж зберіг за собою найвищу сходинку. Це вже учетверте світова громадськість надає Парижу найвищий рейтинг серед 50 міст. Австралійські міста також демонструють поліпшення: Сідней обганяє Нью-Йорк (4-е місце) і повертається у трійку найкращих, а Мельбурн стрибає на 7-е місце, перевершуючи Амстердам (8-е місце) та Берлін (10-е місце). Такими є головні підсумки міжнародного опитування CBISM, проведеного у вересні-жовтні 2017 року. 

Рейтинг 2017 р.

 

Місто

Рейтинг 2015 р.

Зміни у 2017 р. порівняно з 2015 р.

1

Париж

1

+0,51

2

Лондон

2

+0,52

3

Сідней

4

+0,97

4

Нью-Йорк

3

+0,67

5

Лос-Анжелес

5

+0,91

6

Рим

6

+0,65

7

Мельбурн

9

+1,64

8

Амстердам

8

+1,36

9

Сан-Франциско

-

-

10

Берлін

7

+0,75

Кількість балів: від 1 до 100; градація змін за кількістю отриманих балів: малі зміни: +/- 0,26-0,50; середні: +/-0,51-1,00; великі: понад +/-1,00

                                                                                                                                               

Дослідження оцінює силу та привабливість іміджу кожного з 50 міст, базуючись на цілісному та детальному оцінюванні за шістьма категоріями:

- Репутація (реноме і міжнародний статус міста);

- Розташування (фізичний аспект: вулиці, архітектура, логістика тощо);

- Умови для життя (основні вимоги, як-от доступне житло, зручна інфраструктура тощо);

- Люди (привітність, культурне розмаїття, відчуття безпеки);

- Ритм життя (цікаві місця та можливості для дозвілля);

- Потенціал (доступність щодо працевлаштування, бізнесових та освітніх можливостей);

CBISM демонструє хиткість позицій міст, імідж яких спочиває на лаврах репутації країни. Низка міст мають гіршу оцінку, ніж їхня країна за результатами дослідження «Рейтинг національних брендів-2017» SM. Найяскравішим прикладом є Берлін, якому ледве вдалося втриматися у десятці лідерів. «Це виглядає дивним, якщо врахувати, що Німеччина у 2017 р. посіла 1-е місце в рейтингу національних брендів та може похвалитися найбільш збалансованою оцінкою серед усіх країн, які охоплює дослідження, – коментує Вадим Волос, старший віце-президент Департаменту соціальних та стратегічних досліджень та керівник CBISM у GfK. – Це засвідчує, що містам не варто покладатися на національний бренд, вони самі мусять плекати свій власний унікальний імідж».

Західні міста домінують у верхній частині рейтингу, ця тенденція збереглася від попередніх років: міста Заходу отримують вищі оцінки міжнародної спільноти, ніж міста Сходу. Проте 2017 рік продемонстрував помітні зміни на краще в іміджі багатьох міст, незалежно від регіону чи рівня розвитку. Наприклад, Токіо – одне з небагатьох міст, що не належить до міст Заходу, але розташувалося у верхній половині рейтингу. Після зниження рейтингу в 2013 році, японська столиця мобілізувалася і показала покращення свого іміджу у двох дослідженнях CBISM поспіль. У 2017 році Токіо може похвалитися найбільшими зрушеннями в зростанні свого іміджу серед усіх міст (+1,79), завдяки цьому місто наздогнало Ванкувер на 11-й позиції, випередивши Мадрид, Барселону, Вашингтон, Торонто та Відень.

За результатами дослідження CBISM, Дубай є єдиним містом Близького Сходу та Африки, яке займає позицію майже посередині, а не внизу списку. Дубаю лишилося зовсім мало до верхньої половини рейтингу (27-е місце), оцінки за категоріями представленості (15-е місце) та розташування (16-е місце) поліпшують та просувають його імідж. Хоча Дубай належить до регіону з ліпшою репутацією, ніж Дурбан, останній перевершив його за показником кращої динаміки змін (+1,51), що дозволило йому обігнати Каїр.

Читайте також: Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 — GfK Ukraine

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA

КАЛЕНДАРЬ КОНФЕРЕНЦИЙ ТМ 2018

НОВОСТИ

СТАТЬИ



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також