Споживчі настрої в Україні, січень 2018: індекс склав 59,5 - Gfk
В січні 2018 року споживчі настрої українців лишилися майже незмінними: індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 59,5, що на 0,8 п. менше, ніж у грудні минулого року. Найбільших змін зазнав індекс інфляційних очікувань. Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні, яке щомісяця здійснює GfK Ukraine. Про це редакції TradeMaster.UA повідомили у прес-службі компанії.
У січні 2018 року індекс споживчих настроїв (ІСН) склав 59,5, що на 0,8 п. менше, ніж у грудні.
Індекс поточного становища (ІПС) лишився без змін – на рівні 57,5. Cкладові цього індексу зазнали таких змін:
— індекс поточного особистого матеріального становища (х1) склав 51,1, що на 3,7 п. вище від грудневого показника;
— індекс доцільності великих покупок (х5) знизився на 3,8 п. та встановився на позначці 64.
Індекс економічних очікувань (ІЕО) у січні зменшився на 1,3 п. – до рівня 60,9. Динаміка складових цього індексу виглядає так:
— індекс очікуваних змін особистого матеріального становища (х2) збільшився на 1,6 п. порівняно з минулим місяцем та сягнув 57,5;
— індекс очікуваного розвитку економіки країни протягом найближчого року (х3) зменшився на 4,5 п. та склав 54,5;
— індекс очікуваного розвитку економіки країни впродовж найближчих 5 років (х4) становить 70,6, що на 0,9 п. нижче за показник грудня.
Очікування українців щодо безробіття в січні майже не змінилися: показник індексу очікуваної динаміки безробіття піднявся на 0,8 п. та склав 139,2.
Індекс інфляційних очікувань зменшився на 5 п., опустившись у січні до 185,3.
Очікування українців щодо курсу гривні впродовж найближчих 3 місяців дещо погіршилися:
— індекс девальваційних очікувань збільшився на 1,3 пункта — до значення 167.
«Індекс споживчих настроїв у січні 2018 року майже не змінився порівняно з груднем 2017 року. З одного боку, відзначаємо покращення оцінки поточного особистого матеріального становища. З іншого боку, другий місяць поспіль триває погіршення очікувань щодо розвитку економіки країни у найближчий рік», – коментують аналітики GfK Ukraine.
Про GfK
GfK поєднує дані й науку. Новітні дослідницькі рішення дозволяють отримати відповіді на ключові питання бізнесу щодо споживачів, ринків, брендів та медіа – зараз і в майбутньому. GfK, партнер в сфері досліджень та аналітики, обіцяє своїм клієнтам по всьому світу зростання завдяки знанням.
Читайте також: В Украине оборот розничной торговли с начала года вырос на 8,2%
Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар