31 травня 2018

«Садовий Бум» в Епіцентрі подарував щасливчикам квартиру, машину, 46 скутерів та тисячі товарів для саду, дачі та відпочинку

«Садовий Бум» в Епіцентрі подарував щасливчикам квартиру, машину, 46 скутерів та тисячі товарів для саду, дачі та відпочинку
2353

«Садовий Бум» в Епіцентрі подарував щасливчикам квартиру, машину, 46 скутерів та тисячі товарів для саду, дачі та відпочинку. Символічним виявилося те, що житло в столиці Епіцентр розігрував у День міста Києва. Таким чином, в Україні стало на одну потенційну киянку більше! Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Мрієте про квартиру, машину чи скутер, а то просто цінні та потрібні дарунки? Тоді Вам в Епіцентр. Протягом квітня - травня в мережі відбулося визначення сотень щасливих власників бажаних дарунків. У прямому ефірі було визначено переможців, які отримали сертифікати на автомобіль, квартиру у столиці, скутери та інші дарунки.

- Не знала про цю акцію, поки не прийшла до Епіцентру в Одесі, - ділиться своїми емоціями щаслива власниця квартири у Києві Аліна Голубнич. - Вже при розрахунку касир повідомила про можливість взяти участь у акції, за що щиро вдячна цій людині. Не вірила до цієї хвилини, що таке буває, що я коли небудь стану власницею столичного житла. А тепер я вірю. Вірю Епіцентру. Вірю, що мрії збуваються. І пропоную усім здійснювати покупки в кращій торговій мережі України – мережі «Епіцентр».

Протягом акції з максимальним комфортом кожен покупець міг обрати найсучаснішу садову техніку, обладнання для поливу і зрошення, рослини та насіння, садовий декор. Особливою популярністю користувалися рослини та добрива, а це понад 50 тис. найменувань товарів, насіння та кімнатні рослини, асортиментний ряд – понад 30 тис. товарів, кемпінг, садово-парковий декор, ґрунтосуміші, засоби для догляду за рослинами. Загалом, асортимент відділу «Сад. Город» становить понад 100 тис. найменувань товарів, з яких більшість протягом квітня-травня можна було придбати за акційними цінами. 

- «Садовий Бум» в Епіцентрі тривав протягом двох місяців. За цей час ми намагалися запропонувати своїм відвідувачам максимальну кількість товарів для саду, городу та відпочинку за кращими цінами на загальну суму понад 1 млрд грн, - розповідає Ірина Шинкаренко, заступник голови ТОВ «Епіцентр К» зі зв’язків з громадськістю, реклами та ЗМІ. – Та крім кращих цін та привабливих товарів, ми дарували людям радість та позитивні емоції від покупок. Чого лише вартують сльози щастя, коли люди дізнавалися про свою перемогу, про нову квартиру, машину, скутери та ще багато бажаних дарунків. Епіцентр вміє дивувати, радувати та робити людей щасливими.

А вже у червні на покупців мережі чекають нові акції «Ярмарка інструментів» та «Консервуй!», під час яких люди зможуть придбати тисячі найменувань товарів ручного та електроінструменту, витратних матеріалів, а також всі необхідні товари для консервування за кращими цінами.

Читайте также: Знание требований потребительского рынка – прогресс предпринимательства: история колоссального успеха FMCG в Украине

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA

КАЛЕНДАРЬ КОНФЕРЕНЦИЙ ТМ 2018

КАТАЛОГ КОМПАНИЙ ТМ

НОВОСТИ

СТАТЬИ

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також