18 жовтня 2018

До 2025 року Mondelēz International повністю перейде на придатну до вторинної переробки упаковку

До 2025 року Mondelēz International повністю перейде на придатну до вторинної переробки упаковку
3448

Група компаній Mondelēz International  оголосила про намір до 2025 року повністю перейти на упаковку, що придатна до вторинної переробки. Також компанія планує інформувати споживачів в різних країнах світу про можливості вторинної переробки упаковки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Представники компанії працюватимуть разом з партнерами для збору та переробки пакувальних матеріалів по всьому світу. Такі дії допоможуть реалізувати стратегію переходу до так званої «циркулярної економіки» та досягти довгострокової цілі з переходу на безвідходне виробництво.

Даний намір відображає нову місію Mondelēz International створювати майбутнє снекінгу у всьому світі, пропонуючи «правильні, виготовлені належним чином снеки, у правильний час». Для забезпечення цієї місії компанія дотримується принципів екологічності у виборі інгредієнтів, виробництві та транспортуванні своєї продукції. Варто зазначити, що в Україні компанія в своїй діяльності вже застосовує відповідний підхід. Зокрема, на шоколадній фабриці у місті Тростянець Сумської області всі види упаковок підлягають вторинній переробці.

«Як світовий лідер з виробництва снеків ми робимо власний внесок у скорочення кількості відходів та становлення циркулярної економіки. Тому для виготовлення нашої упаковки зобов’язуємося використовувати екологічні, придатні до вторинної переробки матеріали, – зазначає Роб Харгрув, виконавчий віце-президент з досліджень, розробок, якості та інновацій. - Споживачі компанії приділяють все більше уваги питанню пластикових відходів та їх впливу на екологію. Це великий системний виклик, який вимагає комплексних дій. Разом із партнерами по галузі за підтримки державних і приватних структур ми зможемо зробити свій внесок у розробку практичних рішень, які матимуть позитивний сплив на довкілля».

Перехід на безвідходне виробництво упаковки

Стратегія компанії спрямована на досягнення довгострокової перспективи – перехід на безвідходну упаковку, що допоможе споживачам легше утилізувати упаковку і підтримає галузеві об’єднання для прискорення темпів переробки відходів. Щоб досягти цієї мети, компанія бере на себе наступні зобов’язання:

- До 2025 року Mondelēz International повністю перейде на придатну до вторинної переробки упаковку. Для цього компанія розробить рекомендації для виробників упаковки, які будуть включати перелік допустимих матеріалів для виготовлення упаковки.

- До 2020 року всю паперову упаковку для виробництва продукції буде отримано від екологічно відповідальних постачальників.

- Об’єм пакувальних матеріалів по всьому світу зменшиться на 65 млн кг до 2020 року. Починаючи з 2013 року вже вдалося зменшити об’єм пакувальних матеріалів на 53,5 млн. І компанія продовжує свій рух у напрямку зменшення кількості використаної упаковки, при цьому незмінно зберігаючи свіжість й безпечність продукції.

- До 2025 року на всій упаковці продукції компанії буде розміщено інформацію для споживачів про можливість її подальшої переробки.

- Компанія підтримуватиме галузеві об’єднання і партнерства між приватними та державними установами, щоб створювати необхідну інфраструктуру для скорочення кількості відходів та прискорювати темпи їх переробки у всьому світі.

 Безперервний прогрес

Компанія Mondelēz International постійно вдосконалює процес виробництва упаковки. Завдяки цьому вдалося досягти значних результатів та зменшити негативний вплив на довкілля. Більшість упаковок товарів вже придатні для вторинної переробки або готові до повторного використання. Близько 75% всіх пакувальних матеріалів – це скло, папір або метал, а приблизно 70% паперових упаковок виготовлені з вторинної сировини. До того ж в компанії нараховується кілька сотень програм, які допомагають скорочувати кількість відходів:

- У Великобританії для виготовлення коробок з цукерками Cadbury Heroes завдяки змінам у дизайні наразі використовують на 17% менше пластику, ніж раніше. Завдяки цій інновації для транспортування даного товару тепер потрібно на 30% менше вантажівок.

- В країнах Азії, Близького Сходу та Африки проекти з вдосконалення вторинної упаковки та тари для перевезення шоколадної продукції дозволили заощадити понад 1 млн кг гофрованого паперу.

- У США створили інноваційну більш тонку упаковку для печива Oreo, що скоротило використання картону на 1,5 млн кг щорічно.

Справка ТМ:

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) надихає людей на правильний снекінг у понад 160 країнах світу. У 2017 році чиста виручка компанії склала $ 26 мільярдів. MDLZ створює майбутнє снекінга з такими відомими брендами, як печиво Oreo, belVita і LU; шоколад Cadbury Dairy Milk, Milka і Toblerone; цукерки Sour Patch Kids і жувальна гумка Dirol. Mondelēz International входить до рейтингів Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 та Dow Jones Sustainability Index. 

Читайте также: Украинский бренд «Ярыч» активно внедряется в польский рынок 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також